Raspored časova – doktorske studije
Prva godina
|
Obavezni predmeti |
Plan rada |
Semestar |
| Kvantitativna istraživanja u vaspitno-obrazovnom radu | Plan rada 2024/2025 | Prolećni |
| Savremeni koncepti učenja i poučavanja | Plan rada 2024/2025 – Prof. dr Emina Kopas-Vukašinović | Jesenji |
|
Izborni predmet 1 |
Plan rada |
Semestar |
| Teorijsko-metodološka pitanja metodike nastave srpskog jezika i književnosti | Plan rada 2024/2025 | Prolećni |
| Razvoj kurikuluma u nastavi engleskog jezika | Plan rada 2024/2025 | Jesenji |
| Istorija i filozofija matematike i matematičkog obrazovanja | Jesenji | |
| Savremeni pristupi nastavi prirode i društva | Jesenji | |
| Interdisciplinarne osnove fizičkog vaspitanja | Jesenji |
|
Izborni predmet 2 |
Plan rada |
Semestar |
| Metodologija proučavanja književnosti | Prolećni | |
| Sintaksa u teoriji i nastavnoj praksi | Prolećni | |
| Principi savremene nastave engleskog jezika na ranom uzrastu | Prolećni | |
| Matematičko modelovanje | Prolećni | |
| Savremeni pristupi matematičkom obrazovanju | Prolećni | |
| Odabrana poglavlja iz prirodnih i društvenih nauka | Plan rada 2024/2025 | Prolećni |
| Tehnike naučnoistraživačkog rada u fizičkoj kulturi | Prolećni |
Druga godina
|
Obavezan predmet |
Plan rada |
Semestar |
| Kvalitativna istraživanja u vaspitno-obrazovnom radu | Jesenji |
|
Izborni predmet 3 |
Plan rada |
Semestar |
| Nastavno proučavanje usmenih proznih oblika | Plan rada 2024/2025 | Jesenji i Prolećni |
| Govorne igre u nastavi srpskog jezika i književnosti | Plan rada 2024/2025 | Jesenji i Prolećni |
| Savremeni pristupi u nastavi srpskog jezika i književnosti | Jesenji i Prolećni | |
| Interkulturalni aspekti integrativne nastave engleskog jezika na ranom uzrastu | Jesenji i Prolećni | |
| Upotreba obrazovnih tehnologija u nastavi engleskog jezika | Plan rada 2024/2025 | Jesenji i Prolećni |
| Istraživanja u matematičkom obrazovanju | Jesenji i Prolećni | |
| Rešavanje matematičkih problema | Jesenji i Prolećni | |
| Razvijanje nastavnog kurikuluma prirode i društva | Jesenji i Prolećni | |
| Modelovanje nastave prirode i društva | Jesenji i Prolećni | |
| Teorijsko-metodološki problemi metodike nastave prirode i društva | Plan rada 2024/2025 | Jesenji i Prolećni |
| Razvoj motoričkih sposobnosti u razrednoj nastavi | Jesenji i Prolećni | |
| Aksiološko-metodičke osnove nastave fizičkog vaspitanja | Jesenji i Prolećni |
|
Izborni predmet 4 |
Plan rada |
Semestar |
| Inovativni modeli nastave | Plan rada 2024/2025 | Jesenji |
| Obrazovanje, socijalna pravda i inkluzija | Jesenji | |
| Etika naučnog istraživanja | Jesenji | |
| Kulturološki aspekti razredne nastave | Jesenji | |
| Naučni diskurs identifikacije darovitih u razrednoj nastavi | Jesenji | |
| Naučni diskurs engleskog jezika | Jesenji |
|
Izborni predmet 5 |
Plan rada |
Semestar |
| Izrada projekta disertacije u oblasti metodike nastave srpskog jezika i književnosti | Prolećni | |
| Izrada projekta disertacije u oblasti metodike nastave engleskog jezika | Prolećni | |
| Izrada projekta disertacije u oblasti metodike nastave matematike | Prolećni | |
| Izrada projekta disertacije u oblasti metodike nastave prirode i društva | Prolećni | |
| Izrada projekta disertacije u oblasti metodike nastave fizičkog vaspitanja | Prolećni |