Распоред часова – докторске студије
Прва година
|
Обавезни предмети |
План рада |
Семестар |
| Квантитативна истраживања у васпитно-образовном раду | План рада 2024/2025 | Пролећни |
| Савремени концепти учења и поучавања | План рада 2024/2025 – Проф. др Емина Копас-Вукашиновић | Јесењи |
|
Изборни предмет 1 |
План рада |
Семестар |
| Теоријско-методолошка питања методике наставе српског језика и књижевности | План рада 2024/2025 | Пролећни |
| Развој курикулума у настави енглеског језика | План рада 2024/2025 | Јесењи |
| Историја и филозофија математике и математичког образовања | Јесењи | |
| Савремени приступи настави природе и друштва | Јесењи | |
| Интердисциплинарне основе физичког васпитања | Јесењи |
|
Изборни предмет 2 |
План рада |
Семестар |
| Методологија проучавања књижевности | Пролећни | |
| Синтакса у теорији и наставној пракси | Пролећни | |
| Принципи савремене наставе енглеског језика на раном узрасту | Пролећни | |
| Математичко моделовање | Пролећни | |
| Савремени приступи математичком образовању | Пролећни | |
| Одабрана поглавља из природних и друштвених наука | План рада 2024/2025 | Пролећни |
| Технике научноистраживачког рада у физичкој култури | Пролећни |
Друга година
|
Обавезан предмет |
План рада |
Семестар |
| Квалитативна истраживања у васпитно-образовном раду | Јесењи |
|
Изборни предмет 3 |
План рада |
Семестар |
| Наставно проучавање усмених прозних облика | План рада 2024/2025 | Јесењи и Пролећни |
| Говорне игре у настави српског језика и књижевности | План рада 2024/2025 | Јесењи и Пролећни |
| Савремени приступи у настави српског језика и књижевности | Јесењи и Пролећни | |
| Интеркултурални аспекти интегративне наставе енглеског језика на раном узрасту | Јесењи и Пролећни | |
| Употреба образовних технологија у настави енглеског језика | План рада 2024/2025 | Јесењи и Пролећни |
| Истраживања у математичком образовању | Јесењи и Пролећни | |
| Решавање математичких проблема | Јесењи и Пролећни | |
| Развијање наставног курикулума природе и друштва | Јесењи и Пролећни | |
| Моделовање наставе природе и друштва | Јесењи и Пролећни | |
| Теоријско-методолошки проблеми методике наставе природе и друштва | План рада 2024/2025 | Јесењи и Пролећни |
| Развој моторичких способности у разредној настави | Јесењи и Пролећни | |
| Аксиолошко-методичке основе наставе физичког васпитања | Јесењи и Пролећни |
|
Изборни предмет 4 |
План рада |
Семестар |
| Иновативни модели наставе | План рада 2024/2025 | Јесењи |
| Образовање, социјална правда и инклузија | Јесењи | |
| Етика научног истраживања | Јесењи | |
| Културолошки аспекти разредне наставе | Јесењи | |
| Научни дискурс идентификације даровитих у разредној настави | Јесењи | |
| Научни дискурс енглеског језика | Јесењи |
|
Изборни предмет 5 |
План рада |
Семестар |
| Израда пројекта дисертације у области методике наставе српског језика и књижевности | Пролећни | |
| Израда пројекта дисертације у области методике наставе енглеског језика | Пролећни | |
| Израда пројекта дисертације у области методике наставе математике | Пролећни | |
| Израда пројекта дисертације у области методике наставе природе и друштва | Пролећни | |
| Израда пројекта дисертације у области методике наставе физичког васпитања | Пролећни |