Савет Факултета у новом сазиву конституисан је 28. децембра 2022. године. Савет броји укупно 21. члана. Савет чини 10 представника наставника и сарадника, 2 представника запослених ван наставе, 3 представника студената и 6 представника оснивача.
Председник Савета је др Бранко Илић, ванредни професор
Заменик председника је Милица Станковић, ванредни професор
Представници Савета из реда наставника и сарадника Факултета:
- др Светлана Ћурчић, редовни професор
- др Бранко Илић, ванредни професор
- Милица Станковић, ванредни професор
- др Марија Станојевић Веселиновић, ванредни професор
- др Маја Димитријевић, ванредни професор
- др Јелена Младеновић, доцент
- др Бојана Димитријевић, доцент
- др Владимир Ристић, доцент
- др Милан Миликић, доцент
- мр Ивана Милић, асистент
Представници запослених ван наставе:
- Небојша Милутиновић, администратор информационих система и технологија
- Санела Гајић, виши стручно-технички сарадник за студије и студентска питања
Представници студената:
- Јелена Ђурђевић, студент основних академских студија Васпитач у предшколским установама
- Емилија Ђорђевић, студент основних академских студија Учитељ
- Лазар Илић, студент основних академских студија Учитељ
Представници оснивача:
- др Маријана Милошевић,
- Бојана Ђуровић, мастер педагог,
- др Марко Бојић,
- Милена Макић, мастер туризмолог,
- Сузана Николић, мастер правних наука,
- Катарина Маринковић, мастер правних наука.
Мандат члановима Савета траје четири године, осим представницима студената чији мандат траје две године.
Савет Факултета обавља следеће послове:
- доноси Статут Факултета, на предлог Већа Факултета;
- бира и разрешава деканa и продекане;
- одлучује по жалби против првостепених одлука органа пословођења, осим:
- одлука које се односе на утврђивање права и обавеза запослених које орган пословођења – декан доноси на основу овлашћења уређених законом који уређује рад и радне односе, као и колективних уговора, правилника и других општих аката и на основу њих донетих појединачних решења и одлука које регулишу права из рада и по основу рада,
- одлука који се тичу реализације међународних пројеката чији је Факултет носилац или партнер (путовања, одређивања представника Факултета у тиму за реализацију активности пројеката, спровођења поступка јавне набавке опреме и услуга и др), као и утврђивања накнада за њихов рад и ангажовање, који су предвиђени у складу са буџетом пројекта,
- одлука о образовању тимова, радних група и комисија за обављање појединачних послова за потребе Факултета (комисије за упис, комисија за израду нормативних аката и сл), као и одлука о утврђивању накнада за њихов рад и ангажовање, које су предвиђене финансијским планом за годину у којој се исплате врше;
- доноси финансијски план, на предлог Већа Факултета;
- усваја извештај о пословању и годишњи обрачун, на предлог Већа Факултета;
- усваја план коришћења средстава за инвестиције, на предлог Већа Факултета;
- даје сагласност на одлуке о управљању имовином Факултета;
- доноси одлуку о висини школарине, на предлог Већа Факултета;
- даје сагласност на расподелу финансијских средстава;
- подноси оснивачу извештај о пословању најмање једанпут годишње;
- доноси опште акте из своје надлежности, у складу са законом и Статутом;
- усваја извештај о раду и доноси годишњи програм рада Факултета;
- врши избор екстерног ревизора финансијског пословања Факултета;
- утврђује предлог одлуке о статусној промени, промени назива и седишта Факултета;
- доноси план развоја Факултета;
- одлучује о појединачним правима и обавезама декана;
- доноси Пословник о раду Савета;
- усваја Стратегију обезбеђивања квалитета, на предлог декана, који даље утврђује Веће;
- усваја Закључке са предлогом мера и активности за унапређење квалитета на Факултету;
- обавља и друге послове у складу са законом и Статутом.
