Савет Факултета

Савет Факултета у новом сазиву конституисан је 28. децембра 2022. године. Савет броји укупно 21. члана. Савет чини 10 представника наставника и сарадника, 2 представника запослених ван наставе, 3 представника студената и 6 представника оснивача.

Председник Савета је др Бранко Илић, ванредни професор
Заменик председника је Милица Станковић, ванредни професор

Представници Савета из реда наставника и сарадника Факултета:

Представници запослених ван наставе:

  • Небојша Милутиновић, администратор информационих система и технологија
  • Санела Гајић, виши стручно-технички сарадник за студије и студентска питања

Представници студената:

  • Јелена Ђурђевић, студент основних академских студија Васпитач у предшколским установама
  • Емилија Ђорђевић, студент основних академских студија Учитељ
  • Лазар Илић, студент основних академских студија Учитељ

Представници оснивача:

  • др Маријана Милошевић,
  • Бојана Ђуровић, мастер педагог,
  • др Марко Бојић,
  • Милена Макић, мастер туризмолог,
  • Сузана Николић, мастер правних наука,
  • Катарина Маринковић, мастер правних наука.

Мандат члановима Савета траје четири године, осим представницима студената чији мандат траје две године.

Савет Факултета обавља следеће послове:

  1. доноси Статут Факултета, на предлог Већа Факултета;
  2. бира и разрешава деканa и продекане;
  3. одлучује по жалби против првостепених одлука органа пословођења, осим:
    • одлука које се односе на утврђивање права и обавеза запослених које орган пословођења – декан доноси на основу овлашћења уређених законом који уређује рад и радне односе, као и колективних уговора, правилника и других општих аката и на основу њих донетих појединачних решења и одлука које регулишу права из рада и по основу рада,
    • одлука који се тичу реализације међународних пројеката чији је Факултет носилац или партнер (путовања, одређивања представника Факултета у тиму за реализацију активности пројеката, спровођења поступка јавне набавке опреме и услуга и др), као и утврђивања накнада за њихов рад и ангажовање, који су предвиђени у складу са буџетом пројекта,
    • одлука о образовању тимова, радних група и комисија за обављање појединачних послова за потребе Факултета (комисије за упис, комисија за израду нормативних аката и сл), као и одлука о утврђивању накнада за њихов рад и ангажовање, које су предвиђене финансијским планом за годину у којој се исплате врше;
  4. доноси финансијски план, на предлог Већа Факултета;
  5. усваја извештај о пословању и годишњи обрачун, на предлог Већа Факултета;
  6. усваја план коришћења средстава за инвестиције, на предлог Већа Факултета;
  7. даје сагласност на одлуке о управљању имовином Факултета;
  8. доноси одлуку о висини школарине, на предлог Већа Факултета;
  9. даје сагласност на расподелу финансијских средстава;
  10. подноси оснивачу извештај о пословању најмање једанпут годишње;
  11. доноси опште акте из своје надлежности, у складу са законом и Статутом;
  12. усваја извештај о раду и доноси годишњи програм рада Факултета;
  13. врши избор екстерног ревизора финансијског пословања Факултета;
  14. утврђује предлог одлуке о статусној промени, промени назива и седишта Факултета;
  15. доноси план развоја Факултета;
  16. одлучује о појединачним правима и обавезама декана;
  17. доноси Пословник о раду Савета;
  18. усваја Стратегију обезбеђивања квалитета, на предлог декана, који даље утврђује Веће;
  19. усваја Закључке са предлогом мера и активности за унапређење квалитета на Факултету;
  20. обавља и друге послове у складу са законом и Статутом.