Име, средње слово, презиме:
Предраг Ж. Живковић
Звање:
Редовни професор
Датум рођења:
2.4.1970.
Ужа научна односно уметничка област:
Педагогија
Катедра:
Катедра за друштвенo-хуманистичке науке
Кабинет:
01
Телефон:
е-mail:
predrag.zivkovic@pefja.kg.ac.rs
Консултације:
Четвртак: 10.00 - 11.30
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, ЈагодинаАкадемска каријера
Промена | Година | Институција | Област |
Избор у звање | 2024. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | Педагогија |
Докторат | 2011. | Филозофски факултет у Косовској Митровици | Школска педагогија |
Магистратура | 2007. | Филозофски факултет у Косовској Митровици | Школска педагогија |
Диплома | 1996. | Филозофски факултет Универзитета у Приштини | Школска педагогија |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Методологија педагошких истраживања
- Академско писање
Списак предмета које наставник држи на докторским студијама
- Квалитативне и квантитативне методе истраживања у методици наставе
Репрезентативне референце
- Cuadra, D.J., at al. (2023). Preservice Teacher Professional Identity: Influence of the Teacher Educator and the Teacher Education Model, Education Policy Analysis Archives, June, 2023, pp.321-333.
- Živković, P. (2023). Profesionalni razvoj nastavnika zaposlenih na određeno vreme. Pedagogija, Br.3/4, 246-258.
- Živković, P. (2023). Identitetske karakteristike i profesionalni status nastavnika na određeno vreme. Fakultet pedagoških nauka u Jagodini (monografija).
- Živković, P. (2022). Perception of the Part-Time Teachers' Professional Development Needs , Barriers, Feedback , and Job Satisfaction: Case of Serbia from Talis 2013 Sample, The New Educational Review, 68(2):150-16DOI: 10.15804/tner.2022.68.2.12
- Živković, P. (2021). Second-career teachers’ professional identity and imposter phenomenon: nexus and correlates, Journal of Educational Sciences and Psychology, Vol. XI (LXXIII)No. 1/2021 26 – 38
- Živković, P. At al. (2018). Student Teachers' Professional Identity: Research in the Republic of Serbia, The New Educational Review, 51(1) DOI: 10.15804/tner.2018.51.1.18
- Živković, P. (2021). A COMPARATIVE DATA MINING TECHNIQUE FOR BEIJAARD'S TEACHERS PROFESSIONAL IDENTITY MODEL CLASSIFICATION: RESEARCH IN THE REPUBLIC OF SERBIA, International Educational Research, 05(01):1
- Živković at al. (2020). PARENTS 'AWARENESS ON THE IMPORTANCE OF ORAL HEALTH IN PRESCHOOL CHILDREN: PARENTS' ATTITUDES AND SOCIO-ECONOMIC STATUS / INFORMISANOST RODITELJA O ZNAČAJU ORALNOG ZDRAVLJA DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA: STAVOVI RODITELJA I SOCIO-EKONOMSKI STATUS, Timocki Medicinski Glasnik, 44(4):158-163 DOI: 10.5937/tmg1904158Q
- Živković, P. (2021). Deferment of Academic Obligations and University Students Self-Handicapping: Procrastination in an Academic Context, Uzdanica, 17-2, DOI: 10.18485/uzdanica-2020-17-2-17.
- Živković, P. (2018). Pedeutološki ogledi. Fakultet pedagoških nauka u Jagodini (monografija).
Остале активности
Учешће на пројектима:
Билатерални пројекат Претпоставке и могућности развијања иновативних модела наставе у функцији остваривања транспарантности универзитетског образовања и подизања конкурентности на домаћем и иностраном тржишту знања Факултета педагошких наука Универзитета у Крагујевцу и University of Primorska Faculty of Education (Slovenia)
Усавршавања:
University of Amsterdam, Course: Solid Science:Research Methods (2014), Instructor:Anne Мarie Zand Scholten (Coursera)
Област Интересовања:
педеутологија, методе истраживања у образовању
Чланства у организацијама:
Друштво истраживача у образовању у Србији
Остали подаци: