Ime, srednje slovo, prezime:
Predrag Ž. Živković
Zvanje:
Redovni profesor
Datum rođenja:
2.4.1970.
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Pedagogija
Katedra:
Katedra za društveno-humanističke nauke
Kabinet:
01
Telefon:
e-mail:
predrag.zivkovic@pefja.kg.ac.rs
Konsultacije:
Četvrtak: 10.00 - 11.30
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:
Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, JagodinaAkademska karijera
Promena | Godina | Institucija | Oblast |
Izbor u zvanje | 2024. | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina | Pedagogija |
Doktorat | 2011. | Filozofski fakultet u Kosovskoj Mitrovici | Školska pedagogija |
Magistratura | 2007. | Filozofski fakultet u Kosovskoj Mitrovici | Školska pedagogija |
Diploma | 1996. | Filozofski fakultet Univerziteta u Prištini | Školska pedagogija |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama
- Metodologija pedagoških istraživanja
- Akademsko pisanje
Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama
- Kvalitativne i kvantitativne metode istraživanja u metodici nastave
Reprezentativne reference
- Cuadra, D.J., at al. (2023). Preservice Teacher Professional Identity: Influence of the Teacher Educator and the Teacher Education Model, Education Policy Analysis Archives, June, 2023, pp.321-333.
- Živković, P. (2023). Profesionalni razvoj nastavnika zaposlenih na određeno vreme. Pedagogija, Br.3/4, 246-258.
- Živković, P. (2023). Identitetske karakteristike i profesionalni status nastavnika na određeno vreme. Fakultet pedagoških nauka u Jagodini (monografija).
- Živković, P. (2022). Perception of the Part-Time Teachers' Professional Development Needs , Barriers, Feedback , and Job Satisfaction: Case of Serbia from Talis 2013 Sample, The New Educational Review, 68(2):150-16DOI: 10.15804/tner.2022.68.2.12
- Živković, P. (2021). Second-career teachers’ professional identity and imposter phenomenon: nexus and correlates, Journal of Educational Sciences and Psychology, Vol. XI (LXXIII)No. 1/2021 26 – 38
- Živković, P. At al. (2018). Student Teachers' Professional Identity: Research in the Republic of Serbia, The New Educational Review, 51(1) DOI: 10.15804/tner.2018.51.1.18
- Živković, P. (2021). A COMPARATIVE DATA MINING TECHNIQUE FOR BEIJAARD'S TEACHERS PROFESSIONAL IDENTITY MODEL CLASSIFICATION: RESEARCH IN THE REPUBLIC OF SERBIA, International Educational Research, 05(01):1
- Živković at al. (2020). PARENTS 'AWARENESS ON THE IMPORTANCE OF ORAL HEALTH IN PRESCHOOL CHILDREN: PARENTS' ATTITUDES AND SOCIO-ECONOMIC STATUS / INFORMISANOST RODITELJA O ZNAČAJU ORALNOG ZDRAVLJA DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA: STAVOVI RODITELJA I SOCIO-EKONOMSKI STATUS, Timocki Medicinski Glasnik, 44(4):158-163 DOI: 10.5937/tmg1904158Q
- Živković, P. (2021). Deferment of Academic Obligations and University Students Self-Handicapping: Procrastination in an Academic Context, Uzdanica, 17-2, DOI: 10.18485/uzdanica-2020-17-2-17.
- Živković, P. (2018). Pedeutološki ogledi. Fakultet pedagoških nauka u Jagodini (monografija).
Ostale aktivnosti
Učešće na projektima:
Bilateralni projekat Pretpostavke i mogućnosti razvijanja inovativnih modela nastave u funkciji ostvarivanja transparantnosti univerzitetskog obrazovanja i podizanja konkurentnosti na domaćem i inostranom tržištu znanja Fakulteta pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu i University of Primorska Faculty of Education (Slovenia)
Usavršavanja:
University of Amsterdam, Course: Solid Science:Research Methods (2014), Instructor:Anne Marie Zand Scholten (Coursera)
Oblast Interesovanja:
pedeutologija, metode istraživanja u obrazovanju
Članstva u organizacijama:
Društvo istraživača u obrazovanju u Srbiji
Ostali podaci: