
Име, средње слово, презиме:
Предраг Ж. Живковић
Звање:
Ванредни професор
Датум рођења:
2.4.1970.
Ужа научна односно уметничка област:
Општа педагогија са методологијом
Катедра:
Катедра за друштвенo-хуманистичке науке
Кабинет:
01
Телефон:
е-mail:
predrag.zivkovic@pefja.kg.ac.rs
Консултације:
Четвртак: 10.00 - 11.30
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, ЈагодинаАкадемска каријера
Промена | Година | Институција | Област |
Избор у звање | 2014. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | Педагогија |
Докторат | 2011. | Филозофски факултет у Косовској Митровици | Школска педагогија |
Магистратура | 2007. | Филозофски факултет у Косовској Митровици | Школска педагогија |
Диплома | 1996. | Филозофски факултет Универзитета у Приштини | Школска педагогија |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Методологија педагошких истраживања
- Академско писање
Списак предмета које наставник држи на докторским студијама
- Квалитативне и квантитативне методе истраживања у методици наставе
Репрезентативне референце
- 1. Живковић, П. (2012). Професионални идентитет наставника и квалитет рада у настави. Филозофски факултет: Косовска Митровица. Каирос: Јагодина.
- 2. Живковић, П. (2015). Прекаритет и наставници на одређено време: поглед са западне стране. Теме. Бр.39 (3). 801-821
- 3. Живковић, П., Ранђеловић, Д. (2013). Корелати професионалног идентитета наставника. Теме. Бр.37 (2). 647-666
- 4. Живковић, П. (2013). Тацитно знање наставника: пролегоменски приступ. Зборник радова Филозофског факултета у Косовској Митровици, Бр.43, 521-540
- 5. Živković, P. (2013). Professional Development and Teachers Professional Identity: Self-assessment in Republic of Serbia. Journal of Educational and Instructional Studies in the World, Vol.3, No.1, 150-158
- 6. Živković, P. (2016). Finding Connections: The Nexus between Teacher Professional Identity and Some Aspects of Teacher Quality in Republic of Serbia. Journal of Research and Method in Education. Volume 6. Issue 6. 74-77
- 7. Živković, P. (2016). The Nexus Between Teacher Professional Identity and Some Socio-Demographic and Psychological Variables. European Scientific Journal, (Special Edition), April, 19-31
- 8. Živković, P., Grozdanović, M. (2016). Factor Analysis of Teacher Burnout Scale: A Plausible Perspective and Interpretation of Teacher Burnout.Teacher-International Journal, No.12, 6-16
- 9. Живковић, П. (2015). Рефлексивна пракса и самовредновање наставника. Зборник радова са међународне научне конференције „Настава и учење: евалуација васпитно-образовног рада“ (ур. Јелена Стаматовић). Учитељски факултет, Ужице, 141-154
- 10. Живковић, П. (2016). ). Међупосматрачка поузданост и слагање процењивача – предшколских васпитача у процени социјалних односа у групи. Зборник радова са међународне научне конференције „Савремено предшколско васпитање и образовање: изазови и дилеме“ (ур. Емина Копас-Вукашиновић, Биљана Стојановић). Факултет педагошких наука, Јагодина,183-195
Остале активности
Учешће на пројектима:
Билатерални пројекат Претпоставке и могућности развијања иновативних модела наставе у функцији остваривања транспарантности универзитетског образовања и подизања конкурентности на домаћем и иностраном тржишту знања Факултета педагошких наука Универзитета у Крагујевцу и University of Primorska Faculty of Education (Slovenia)
Усавршавања:
University of Amsterdam, Course: Solid Science:Research Methods (2014), Instructor:Anne Мarie Zand Scholten (Coursera)
Област Интересовања:
педеутологија, методе истраживања у образовању
Чланства у организацијама:
Друштво истраживача у образовању у Србији
Остали подаци: