Факултет педагошких наука

ФАКУЛТЕТ ПЕДАГОШКИХ НАУКА УНИВЕРЗИТЕТА У КРАГУЈЕВЦУ, ЈАГОДИНА Милана Мијалковића 14, 35000 Јагодина, Тел/Факс: +381 (0)35 8223-805, Тел: +381 (0)35 8222-262

др Ивана Ћирковић Миладиновић

Име, средње слово, презиме: Ивана Р. Ћирковић-Миладиновић
Звање: Редовни професор
Датум рођења: 22.03.1977.
Ужа научна односно уметничка област: Методика наставе енглеског језика
Катедра: Катедра за филолошке науке
Кабинет: К11
Телефон: +381 35 223 805
е-mail: ivanajag@yahoo.co.uk
Консултације: среда: 15.00 – 16.00, петак 14.00 – 15.00 Кабинет К11

Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:

Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина

Академска каријера

Промена Година Институција Област
Избор у звање 2025. Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина Методика наставе енглеског језика
Докторат 2014. Филозофски факултет у Новом Саду Методика наставе енглеског језика
Магистратура 2007. Faculty of Education, University of Nottingham Методика наставе енглеског језика
Диплома 2004. Учитељски факултет у Јагодини Професор разредне наставе

Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама

  1. Енглески језик струке – основне студије
  2. Методика глотодидактике – основне студије
  3. Увод у методику наставе енглеског језика на млађем узрасту – основне студије
  4. Методика наставе енглеског језика на предшколском и млађем школском узрасту – основне студије
  5. Методички практикум наставе енглеског језика на предшколском и млађем школском узрасту – основне студије
  6. Енглески језик – мастер студије
  7. Applied linguistics in international education – мастер студије
  8. Teacher as a team leader – мастер студије
  9. International Educational Leadership and change – мастер студије

Списак предмета које наставник држи на докторским студијама

  1. Развој курикулума у настави енглеског језика – докторске студије
  2. Принципи савремене наставе енглеског језика на раном узрасту – докторске студије

Репрезентативне референце

  1. Ćirković-Miladinović, I. (2024). Zastupljenost afektivnih strategija učenja engleskog jezika kod učitelja i vaspitača. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka u Jagodini. ISBN 978-86-7604-231-9, Broj strana: 102.
  2. Ćirković-Miladinović, I. (2024). Integrating technology in young learners’ English language classrooms: frequency, types, and attitudes. Časopis Uzdanica – časopis za jezik, književnost, umetnost i pedagoške nauke, 21, 3, 249–262. ISSN 1451-673X, УДК 811.111:004 37.016-057.87, DOI 10.46793/Uzdanica21.3.249CM. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka.
  3. Ćirković-Miladinović, I., and Jovanović, M. (2024). Identifying gifted EFL learners among Serbian students majoring in pre-school teaching. International Journal of Innovative Research in Education, 11(2), 41-52, ISSN: 2421-8162.
  4. Vukićević, N. & Ćirković-Miladinović, I. (2023). Improving English Pronunciation by Using Instructive Musical Exercises: University Teaching Context in Serbia. Journal of Language Teaching and Research, Vol. 14, (5), 1159-1167. ISSN 1798-4769. DOI: https://doi.org/10.17507/jltr.1405.02
  5. Ćirković-Miladinović, I, Golubović-Ilić, I. i Eremić, N. (2023). Using visual materials in teaching young learners. Časopis Uzdanica – časopis za jezik, književnost, umetnost i pedagoške nauke, 20, 2, 211–222. ISSN 1451-673X, УДК 37.091.21::811.111, DOI 10.46793/Uzdanica20.2.211CM. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka.
  6. Чутура, И. и Ћирковић-Миладиновић И. (2023). Позитивне емоционалне реакције студената на часовима граматике у настави српског језика као предуслов њихове добробити. Часопис Узданица – часопис за језик, књижевност, уметност и педагошке науке, 20, ванредни број, 69-87, ISSN 1451-673X, УДК 37.016:811.163.41`36]:159.942-057.875, DOI 10.46793/Uzdanica20.S.069C. Јагодина: Факултет педагошких наука.
  7. Milovanović, R., Ćirković-Miladinović, I, & Stojanović, B. (2021). Emotional aspects of school learning: what do students feel during lectures? Technium Social Sciences Journal, 16(1), 77–91. ISSN: 2668-7798.
  8. Cirkovic-Miladinovic, I., Dimitrijevic, M., Ilic, B. (2021). Reflection on action: peer micro-teaching process of prospective EFL teachers and class teachers focusing on mother tongue teaching. Technium Social Sciences Journal, Vol. 25(1), 9-19. ISSN: 2668-7798.
  9. Ćirković-Miladinović, I. & Dimitrijević, M. (2020). Reflection in Action: Strategies for Teacher Self-evaluation (EFL Teacher Preparedness to Work with Young Learners). Technium Social Sciences Journal, Vol. 11(1), 46-58, ISSN: 2668-7798, DOI: https://doi.org/10.47577/tssj.v11i1.1501
  10. Ćirković-Miladinović, I. (2019). Afektivne strategije učenja engleskog kao stranog jezika. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu. (122 стр.) ISBN 978-86-7604-178-7, COBISS.SR-ID 276893708.

Остале активности

Учешће на пројектима: 1. 2021-2023. Руководилац, креатор, истраживач и реализатор Еразмус BIP пројекта „ New Challanges in Cross-cultural Communication and Education“ који је реализован од стране Факултета педагошких наука Универзитета у Крагујевцу (Србија) у сарадњи са Факултетом културолошких наука, образовања и регионалног развоја Универзитета у Печују, (Мађарска) и Факултетом за одгојне и образовне знаности Свеучилишта Јосипа Јурја Штросмајера у Осијеку, (Хрватска). Пројекат је обухватао онлајн наставу и наставу уживо за све чланице пројекта. Руководилац испред Универзитета у Крагујевцу – проф. др Ивана Ћирковић-Миладиновић

2. 2021-2023. Истраживач на научном билатералном пројекту „Кризе, изазови и савремени образовни систем“ који је реализовао Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу (Србија) и Филозофски факултет Универзитета Црне Горе (Црна Гора). Руководилац пројекта - проф. др Ненад Вуловић.

3. 2022-2024. Истраживач и сарадник на научном билатералном пројекту „Позитивно образовање – доживљај психолошког благостања и остваривање оптималних образовних постигнућа“ који је реализован од стране Факултета педагошких наука Универзитета у Крагујевцу (Србија) и Педагошког факултета Универзитета у Источном Сарајеву са седиштем у Бјељини (Република Српска). Руководилац пројекта – доц. др Бојана Димитријевић.

4. 2023. Сарадник и члан истраживачког тима у оквиру пројекта „Српска краљевска учитељска школа јагодинска, период од 1898. до 1920. године – прикупљање, истраживање, документовање, проучавање, заштита и представљање архивске грађе“. Пројекат је одобрен за финансирање на конкурсу Министарства културе Републике Србије. Појектне активности су реализоване у сарадњи са Историјским архивом „Средње Поморавље“ (Јагодина), Музејем рудничко-таковског краја (Горњи Милановац) и Манастиром Враћевшница. Руководилац пројекта – проф. др Илијана Чутура.

5. 2024 - 2025. Сарадник, истраживач и реализатор активности у оквиру пројекта „Learning and Teaching STEAM – LETs STEAM“, који реализује Факултет педагошких наука у Јагодини у сарадњи са амбасадом Сједињених америчких држава у Београду. Руководиоци пројекта испред Факултета: проф. др Александра Михајловић, проф. др Оливера Цекић-Јовановић и доц. др Јелена Јоксимовић.

6. 2023–2026. Сарадник и истраживач у оквиру научног Еразмус+ пројекта STE(PA)M – Teacher Training in Physical Activities and Embodied Learning through STEAM Education, KA220-HED-964218CF. Erasmus+ KA220-SCH – Cooperation partnerships in school education. Пројекат реализује Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Србија, са Универзитетом у Јуваскули, Финска и Универзитетом у Линцу, Аустрија. STE(PA)M 2023-1-RS01-KA220-HED-000166894. Руководилац пројекта је проф. др Александар Игњатовић.
Усавршавања: Мастер студије 2006-2007. на Универзитету у Нотингему, Енглеска, Велика Британија (Faculty of Education, University of Nottingham, UK). Предавања по позиву на следећим факултетима: Филолошки факултет, Филипс Универзитет у Марбургу, Немачка; Филолошки факултет на Политехничком факултету Виана до Костело у Португалији; Висока школа Етваш Јожеф у Баји, Мађарска; Илија државни Универзитет у Тбилисију, Грузија.
Област Интересовања: Методика наставе енглеског језика на млађем узрасту (TEYL), Енглески језик струке (ESP), Академски енглески језик (EAP), Стратегије учења енглеског језика, афективне стратегије учења енглеског језика, CLIL, CALL, STREAM, когнитивна лингвистика.
Чланства у организацијама: Члан друштва за стране језике и књижевности Србије од 2008. и Члан удружења англиста Србије (УАС) и Европског друштва за проучавање енглеског језика (ESSE) од 2020. године.
Остали подаци: Продекан за наставу и студентска питања, изабрана на седници 3.12.2024, Одлука бр. 01-4467/1.
Проф. др Ивана Ћирковић-Миладиновић креирала је самостално једногодишњи мастер програм на енглеком језику МИТЕП (MITEP – MA in International Teacher Education Programme), учествовала у изради његове акредитационе документације као и припреми материјала за званичну Веб страницу на енглеском језику о овом програму: https://pefja.kg.ac.rs/mitep/. Уверење о акредитацији бр. 612-00-00145/9/2024-03, од 3.12.2024. Решење о акредитацији бр. 612-00-00145/8/2024-03, од 3.12.2024.
Од 2022. оперативни уредник часописа Узданица – часопис за језик, књижевност, уметност и педагошке науке, ISSN 1451-673X. Члан уређивачких одбора следећих међународних часописа: International Journal of Social Learning IJSL, International Journal of Social Learning IJSL, Scholarly Insights, Journal on English as a Foreign Language.