
Ime, srednje slovo, prezime:
Ivana R. Ćirković-Miladinović
Zvanje:
Redovni profesor
Datum rođenja:
22.03.1977.
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Metodika nastave engleskog jezika
Katedra:
Katedra za filološke nauke
Kabinet:
K11
Telefon:
+381 35 223 805
e-mail:
ivanajag@yahoo.co.uk
Konsultacije:
sreda: 15.00 – 16.00, petak 14.00 – 15.00 Kabinet K11
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:
Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, JagodinaAkademska karijera
Promena | Godina | Institucija | Oblast |
Izbor u zvanje | 2025. | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina | Metodika nastave engleskog jezika |
Doktorat | 2014. | Filozofski fakultet u Novom Sadu | Metodika nastave engleskog jezika |
Magistratura | 2007. | Faculty of Education, University of Nottingham | Metodika nastave engleskog jezika |
Diploma | 2004. | Učiteljski fakultet u Jagodini | Profesor razredne nastave |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama
- Engleski jezik struke – osnovne studije
- Metodika glotodidaktike – osnovne studije
- Uvod u metodiku nastave engleskog jezika na mlađem uzrastu – osnovne studije
- Metodika nastave engleskog jezika na predškolskom i mlađem školskom uzrastu – osnovne studije
- Metodički praktikum nastave engleskog jezika na predškolskom i mlađem školskom uzrastu – osnovne studije
- Engleski jezik – master studije
- Applied linguistics in international education – master studije
- Teacher as a team leader – master studije
- International Educational Leadership and change – master studije
Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama
- Razvoj kurikuluma u nastavi engleskog jezika – doktorske studije
- Principi savremene nastave engleskog jezika na ranom uzrastu – doktorske studije
Reprezentativne reference
- Ćirković-Miladinović, I. (2024). Zastupljenost afektivnih strategija učenja engleskog jezika kod učitelja i vaspitača. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka u Jagodini. ISBN 978-86-7604-231-9, Broj strana: 102.
- Ćirković-Miladinović, I. (2024). Integrating technology in young learners’ English language classrooms: frequency, types, and attitudes. Časopis Uzdanica – časopis za jezik, književnost, umetnost i pedagoške nauke, 21, 3, 249–262. ISSN 1451-673X, UDK 811.111:004 37.016-057.87, DOI 10.46793/Uzdanica21.3.249CM. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka.
- Ćirković-Miladinović, I., and Jovanović, M. (2024). Identifying gifted EFL learners among Serbian students majoring in pre-school teaching. International Journal of Innovative Research in Education, 11(2), 41-52, ISSN: 2421-8162.
- Vukićević, N. & Ćirković-Miladinović, I. (2023). Improving English Pronunciation by Using Instructive Musical Exercises: University Teaching Context in Serbia. Journal of Language Teaching and Research, Vol. 14, (5), 1159-1167. ISSN 1798-4769. DOI: https://doi.org/10.17507/jltr.1405.02
- Ćirković-Miladinović, I, Golubović-Ilić, I. i Eremić, N. (2023). Using visual materials in teaching young learners. Časopis Uzdanica – časopis za jezik, književnost, umetnost i pedagoške nauke, 20, 2, 211–222. ISSN 1451-673X, UDK 37.091.21::811.111, DOI 10.46793/Uzdanica20.2.211CM. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka.
- Čutura, I. i Ćirković-Miladinović I. (2023). Pozitivne emocionalne reakcije studenata na časovima gramatike u nastavi srpskog jezika kao preduslov njihove dobrobiti. Časopis Uzdanica – časopis za jezik, književnost, umetnost i pedagoške nauke, 20, vanredni broj, 69-87, ISSN 1451-673X, UDK 37.016:811.163.41`36]:159.942-057.875, DOI 10.46793/Uzdanica20.S.069C. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka.
- Milovanović, R., Ćirković-Miladinović, I, & Stojanović, B. (2021). Emotional aspects of school learning: what do students feel during lectures? Technium Social Sciences Journal, 16(1), 77–91. ISSN: 2668-7798.
- Cirkovic-Miladinovic, I., Dimitrijevic, M., Ilic, B. (2021). Reflection on action: peer micro-teaching process of prospective EFL teachers and class teachers focusing on mother tongue teaching. Technium Social Sciences Journal, Vol. 25(1), 9-19. ISSN: 2668-7798.
- Ćirković-Miladinović, I. & Dimitrijević, M. (2020). Reflection in Action: Strategies for Teacher Self-evaluation (EFL Teacher Preparedness to Work with Young Learners). Technium Social Sciences Journal, Vol. 11(1), 46-58, ISSN: 2668-7798, DOI: https://doi.org/10.47577/tssj.v11i1.1501
- Ćirković-Miladinović, I. (2019). Afektivne strategije učenja engleskog kao stranog jezika. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu. (122 str.) ISBN 978-86-7604-178-7, COBISS.SR-ID 276893708.
Ostale aktivnosti
Učešće na projektima:
1. 2021-2023. Rukovodilac, kreator, istraživač i realizator Erazmus BIP projekta „ New Challanges in Cross-cultural Communication and Education“ koji je realizovan od strane Fakulteta pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) u saradnji sa Fakultetom kulturoloških nauka, obrazovanja i regionalnog razvoja Univerziteta u Pečuju, (Mađarska) i Fakultetom za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Štrosmajera u Osijeku, (Hrvatska). Projekat je obuhvatao onlajn nastavu i nastavu uživo za sve članice projekta. Rukovodilac ispred Univerziteta u Kragujevcu – prof. dr Ivana Ćirković-Miladinović
2. 2021-2023. Istraživač na naučnom bilateralnom projektu „Krize, izazovi i savremeni obrazovni sistem“ koji je realizovao Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore (Crna Gora). Rukovodilac projekta - prof. dr Nenad Vulović.
3. 2022-2024. Istraživač i saradnik na naučnom bilateralnom projektu „Pozitivno obrazovanje – doživljaj psihološkog blagostanja i ostvarivanje optimalnih obrazovnih postignuća“ koji je realizovan od strane Fakulteta pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Pedagoškog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu sa sedištem u Bjeljini (Republika Srpska). Rukovodilac projekta – doc. dr Bojana Dimitrijević.
4. 2023. Saradnik i član istraživačkog tima u okviru projekta „Srpska kraljevska učiteljska škola jagodinska, period od 1898. do 1920. godine – prikupljanje, istraživanje, dokumentovanje, proučavanje, zaštita i predstavljanje arhivske građe“. Projekat je odobren za finansiranje na konkursu Ministarstva kulture Republike Srbije. Pojektne aktivnosti su realizovane u saradnji sa Istorijskim arhivom „Srednje Pomoravlje“ (Jagodina), Muzejem rudničko-takovskog kraja (Gornji Milanovac) i Manastirom Vraćevšnica. Rukovodilac projekta – prof. dr Ilijana Čutura.
5. 2024 - 2025. Saradnik, istraživač i realizator aktivnosti u okviru projekta „Learning and Teaching STEAM – LETs STEAM“, koji realizuje Fakultet pedagoških nauka u Jagodini u saradnji sa ambasadom Sjedinjenih američkih država u Beogradu. Rukovodioci projekta ispred Fakulteta: prof. dr Aleksandra Mihajlović, prof. dr Olivera Cekić-Jovanović i doc. dr Jelena Joksimović.
6. 2023–2026. Saradnik i istraživač u okviru naučnog Erazmus+ projekta STE(PA)M – Teacher Training in Physical Activities and Embodied Learning through STEAM Education, KA220-HED-964218CF. Erasmus+ KA220-SCH – Cooperation partnerships in school education. Projekat realizuje Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Srbija, sa Univerzitetom u Juvaskuli, Finska i Univerzitetom u Lincu, Austrija. STE(PA)M 2023-1-RS01-KA220-HED-000166894. Rukovodilac projekta je prof. dr Aleksandar Ignjatović.
2. 2021-2023. Istraživač na naučnom bilateralnom projektu „Krize, izazovi i savremeni obrazovni sistem“ koji je realizovao Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore (Crna Gora). Rukovodilac projekta - prof. dr Nenad Vulović.
3. 2022-2024. Istraživač i saradnik na naučnom bilateralnom projektu „Pozitivno obrazovanje – doživljaj psihološkog blagostanja i ostvarivanje optimalnih obrazovnih postignuća“ koji je realizovan od strane Fakulteta pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Pedagoškog fakulteta Univerziteta u Istočnom Sarajevu sa sedištem u Bjeljini (Republika Srpska). Rukovodilac projekta – doc. dr Bojana Dimitrijević.
4. 2023. Saradnik i član istraživačkog tima u okviru projekta „Srpska kraljevska učiteljska škola jagodinska, period od 1898. do 1920. godine – prikupljanje, istraživanje, dokumentovanje, proučavanje, zaštita i predstavljanje arhivske građe“. Projekat je odobren za finansiranje na konkursu Ministarstva kulture Republike Srbije. Pojektne aktivnosti su realizovane u saradnji sa Istorijskim arhivom „Srednje Pomoravlje“ (Jagodina), Muzejem rudničko-takovskog kraja (Gornji Milanovac) i Manastirom Vraćevšnica. Rukovodilac projekta – prof. dr Ilijana Čutura.
5. 2024 - 2025. Saradnik, istraživač i realizator aktivnosti u okviru projekta „Learning and Teaching STEAM – LETs STEAM“, koji realizuje Fakultet pedagoških nauka u Jagodini u saradnji sa ambasadom Sjedinjenih američkih država u Beogradu. Rukovodioci projekta ispred Fakulteta: prof. dr Aleksandra Mihajlović, prof. dr Olivera Cekić-Jovanović i doc. dr Jelena Joksimović.
6. 2023–2026. Saradnik i istraživač u okviru naučnog Erazmus+ projekta STE(PA)M – Teacher Training in Physical Activities and Embodied Learning through STEAM Education, KA220-HED-964218CF. Erasmus+ KA220-SCH – Cooperation partnerships in school education. Projekat realizuje Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Srbija, sa Univerzitetom u Juvaskuli, Finska i Univerzitetom u Lincu, Austrija. STE(PA)M 2023-1-RS01-KA220-HED-000166894. Rukovodilac projekta je prof. dr Aleksandar Ignjatović.
Usavršavanja:
Master studije 2006-2007. na Univerzitetu u Notingemu, Engleska, Velika Britanija (Faculty of Education, University of Nottingham, UK). Predavanja po pozivu na sledećim fakultetima: Filološki fakultet, Filips Univerzitet u Marburgu, Nemačka; Filološki fakultet na Politehničkom fakultetu Viana do Kostelo u Portugaliji; Visoka škola Etvaš Jožef u Baji, Mađarska; Ilija državni Univerzitet u Tbilisiju, Gruzija.
Oblast Interesovanja:
Metodika nastave engleskog jezika na mlađem uzrastu (TEYL), Engleski jezik struke (ESP), Akademski engleski jezik (EAP), Strategije učenja engleskog jezika, afektivne strategije učenja engleskog jezika, CLIL, CALL, STREAM, kognitivna lingvistika.
Članstva u organizacijama:
Član društva za strane jezike i književnosti Srbije od 2008. i Član udruženja anglista Srbije (UAS) i Evropskog društva za proučavanje engleskog jezika (ESSE) od 2020. godine.
Ostali podaci:
Prodekan za nastavu i studentska pitanja, izabrana na sednici 3.12.2024, Odluka br. 01-4467/1.
Prof. dr Ivana Ćirković-Miladinović kreirala je samostalno jednogodišnji master program na englekom jeziku MITEP (MITEP – MA in International Teacher Education Programme), učestvovala u izradi njegove akreditacione dokumentacije kao i pripremi materijala za zvaničnu Veb stranicu na engleskom jeziku o ovom programu: https://pefja.kg.ac.rs/mitep/. Uverenje o akreditaciji br. 612-00-00145/9/2024-03, od 3.12.2024. Rešenje o akreditaciji br. 612-00-00145/8/2024-03, od 3.12.2024.
Od 2022. operativni urednik časopisa Uzdanica – časopis za jezik, književnost, umetnost i pedagoške nauke, ISSN 1451-673X. Član uređivačkih odbora sledećih međunarodnih časopisa: International Journal of Social Learning IJSL, International Journal of Social Learning IJSL, Scholarly Insights, Journal on English as a Foreign Language.
Prof. dr Ivana Ćirković-Miladinović kreirala je samostalno jednogodišnji master program na englekom jeziku MITEP (MITEP – MA in International Teacher Education Programme), učestvovala u izradi njegove akreditacione dokumentacije kao i pripremi materijala za zvaničnu Veb stranicu na engleskom jeziku o ovom programu: https://pefja.kg.ac.rs/mitep/. Uverenje o akreditaciji br. 612-00-00145/9/2024-03, od 3.12.2024. Rešenje o akreditaciji br. 612-00-00145/8/2024-03, od 3.12.2024.
Od 2022. operativni urednik časopisa Uzdanica – časopis za jezik, književnost, umetnost i pedagoške nauke, ISSN 1451-673X. Član uređivačkih odbora sledećih međunarodnih časopisa: International Journal of Social Learning IJSL, International Journal of Social Learning IJSL, Scholarly Insights, Journal on English as a Foreign Language.