
Име, средње слово, презиме:
Недељко М. Милановић
Звање:
Асистент
Датум рођења:
10.3.1996.
Ужа научна односно уметничка област:
Педагогија
Катедра:
Катедра за друштвенo-хуманистичке науке
Кабинет:
Телефон:
е-mail:
nedeljko996@gmail.com
Консултације:
Понедељак: 12.30 – 13.30
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, 70% радног временаАкадемска каријера
Промена | Година | Институција | Област |
Избор у звање | 2021. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | Педагогија |
Докторат | |||
Мастер | 2020. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | МАС Васпитач у домовима |
Диплома | 2018. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | ОАС Васпитач у домовима |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Увод у педагогију ОАС Учитељ – прва година
- Породична педагогија – ОАС ПВ, четврта година и ОАС ДВ, друга година
- Педагогија слободног времена – ОАС У, ПВ прва година (изборни предмет) и ОАС ДВ, трећа година (обавезни предмет)
- Школска и породична педагогија ОАС Учитељ, трећа година
- Интеракција и комуникација у васпитном раду ОАС ПВ, трећа година и ОАС ДВ, друга година
- Методологија педагошких истраживања ОАС У, ПВ, ДВ
Списак предмета које наставник држи на докторским студијама
Репрезентативне референце
- Милановић, Н. (2018). Однос домских васпитача према особама са сметњама у развоју у процесу инклузивног образовања. Методичка теорија и пракса, 1/2018, 63-74.
- Милановић, Н. (2018). Ставови учитеља и домских васпитача о педагошким идејама Сретена Аџића. Узданица, XV/2, 145-158.
- Милановић, Н. (2019). Начини провођења слободног времена студената данас. Методичка теорија и пракса, 1/2019, 111-122.
- Milanović, N. (2019). Teacher Communication Quality with Students in Boarding Schools. Sinteze-časopis za pedagoške nauke, književnost i kulturu, 8 (16), 1-12.
- Будимир-Нинковић, Г., Милановић, Н. и Милошевић, С. (2019). Слободно време особа са интелектуалним сметњама. У Сретеновић, И. и Потић, С. (ур.), Актуелности у едукацији и рехабилитацији особа са сметњама у развоју, Зборник резимеа: VI стручно-научни скуп са међународним учешћем (стр. 78). Београд: Ресурни центар за специјалну едукацију.
- Milanović, N. (2020). The Role of the Teacher in the Organization of Leisure Time in Boarding School. Educația Plus, 26(1), 146-153.
- Милановић, Н. и Стевановић, Н. (2020). Квалитет слободног времена у домовима ученика из ученичке перспективе. Социолошки преглед, 54(2), 354-372.
- Будимир-Нинковић, Г., Милановић, Н. И Милошевић, С. (2020). Заступљеност спортских и културно-уметничких активности у слободном времену особа са интелектуалним сметњама. Педагошка стварност, 1/2020.
- Džinović, M., Živković, Lj. and Milanović, N. (2020). Application of Experiment in the Realization of Geographical Contents in the First Cycle of Compulsory Education from a Teacher’s Perspective. In Kopas-Vukašinović, E. and Stojadinović, A. (eds.), The Strategic Directions of the Development and Improvement of Higher Education Quality: Challenges and Dilemmas, Proceedings of the International Conference (174-186).Vranje: University of Niš, Faculty of Education; Јагодина: University of Kragujevac, Faculty of Education.
- Милановић, Н. (2020). Значај статистичких тестова у педагогији (Јелена Максимовић и Јелена Османовић, Статистички тестови у педагошким истраживањима. Ниш: Филозофски факултет, 2020, стр. 195), Узданица, Год. XVII, Бр. 2 (363-365) (приказ књиге).
Остале активности
Учешће на пројектима:
Усавршавања:
Активно учешће у едукативном програму вршњачких едукатора за превенцију зависности од савремених информационих технологија - програм је реализован у оквиру пројекта (НЕ)ЗАВИСНОСТ МЛАДИХ ОД САВРЕМЕНИХ ИНФОРМАЦИОНИХ ТЕХНОЛОГИЈА – у организацији ЕЦПД - Међународни центар за интегративну медицину, у сарадњи са Европским центром за мир и развој, Универзитета за мир Уједињених нација, у сарадњи са Универзитетом у Крагујевцу, одржаног 22. децембра 2017. године.
У оквиру Еразмус+ програма, у склопу факултативних активности, боравио као васпитач-инструктор у летњој школи српског језика и културе на Балатону (Мађарска), захваљујући сарадњи Факултета педагошких наука у Јагодини и Српског методолошко-педагошког центра у Будимпешти.
У оквиру Еразмус+ програма, у склопу факултативних активности, боравио као васпитач-инструктор у летњој школи српског језика и културе на Балатону (Мађарска), захваљујући сарадњи Факултета педагошких наука у Јагодини и Српског методолошко-педагошког центра у Будимпешти.
Област Интересовања:
Општа педагогија, породична педагогија, школска педагогија педагогија слободног времена, домска педагогија
Чланства у организацијама:
Педагошко друштво Србије
Остали подаци:
Учешће на округлом столу Свевременост педагошких идеја Сретена Аџића, одржаног 05. октобра 2018. године, на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, са радом Ставови учитеља и домских васпитача о педагошким идејама Сретена Аџића.
Учешће на VI стручно-научном скупу са међународним учешћем Актуелности у едукацији и рехабилитацији особа са сметњама у развоју, одржаног у периоду 25-26.05.2019. године у Београду у организацији Ресурсног центра за специјалну едукацију, Београд и Асоцијацију за когнитивну неурорехабилитацију, Београд.
Учешће на Међународном научном скупу The strategic directions of the development and improvement of higher education quality: challenges and dilemmas, који је организован 6. новембра 2020. године (онлајн скуп), у суорганизаији Педагошког факултета у Врању, Универзитет у Нишу, Врање и Факултета педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина.
На завршним годинама основних и мастер академских студија добитник је стипендије Доситеја, Фонда за младе таленте РС Министарства омладине и спорта, која додељује стипендије најбољим студентима завршних година студија.
Учешће на VI стручно-научном скупу са међународним учешћем Актуелности у едукацији и рехабилитацији особа са сметњама у развоју, одржаног у периоду 25-26.05.2019. године у Београду у организацији Ресурсног центра за специјалну едукацију, Београд и Асоцијацију за когнитивну неурорехабилитацију, Београд.
Учешће на Међународном научном скупу The strategic directions of the development and improvement of higher education quality: challenges and dilemmas, који је организован 6. новембра 2020. године (онлајн скуп), у суорганизаији Педагошког факултета у Врању, Универзитет у Нишу, Врање и Факултета педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина.
На завршним годинама основних и мастер академских студија добитник је стипендије Доситеја, Фонда за младе таленте РС Министарства омладине и спорта, која додељује стипендије најбољим студентима завршних година студија.