Ime, srednje slovo, prezime:
Emina M. Kopas-Vukašinović
Zvanje:
Redovni profesor
Datum rođenja:
13.12.1959.
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Pedagogija
Katedra:
Društveno – humanističke nauke
Kabinet:
K13
Telefon:
e-mail:
emina.kopas@pefja.kg.ac.rs
Konsultacije:
Prema dogovoru sa studentima
Bibliografija:
Preuzmi dokument
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:
Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, JagodinaAkademska karijera
Promena | Godina | Institucija | Oblast |
Izbor u zvanje | 2015. | Univerzitet u Kragujevcu | Pedagogija |
Doktorat | 2004. | Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu | Pedagogija |
Magistratura | 2000. | Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu | Pedagogija |
Diploma | 1982. | Filozofski fakultet, Univerzitet u Novom Sadu | Pedagogija |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama
- Predškolska pedagogija, OAS – PV
- Metodika vaspitno-obrazovnog rada, OAS – PV
- Dečija igra i stvaralaštvo (Izborni predmet- 8), OAS – PV
- Prevencija poremećaja u ponašanju, OAS – DV
- Kurikulumi predškolskog vaspitanja, MAS – PV
Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama
- Savremeni koncepti učenja i poučavanja
- Naučni diskurs identifikacije darovitih učenika u razrednoj nastavi (Izborni blok 4)
Reprezentativne reference
- Radetić-Paić, M., Kadum, S. and Kopas-Vukašinović, E. (2022). Susceptibility to Peer Pressure – Self-Assessment of Students of Primary School and Preschool Education, Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională, Volume 14, Issue 2, pages: 01-18. https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/564
- Mihajlović, A, Kopas-Vukašinović, E. and Stanojević,V. (2022). Teachers’ Attitudes bout Teaching and Learning Mathematics, Pedagogika-Pedagogy, Vol. 94, No. 4 (456-467). https://doi.org/10.53656/ped2022-4.04
- Kadum, S., Kopas-Vukašinović, E. and Miljković, A. (2021). Attitudes of Students from the Faculty of Education on the Potentially Gifted Preschool Children, TEM Journal, Vol.10, No.4 (1548-1557), ISSN 2217-8309, DOI: 10.18421/TEM104-08
- Kopas-Vukašinović, E. (2021). Kontrola ponašanja dece i mladih: prevencija i/ili mogućnost vaspitnog delovanja, str. 96. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu. ISBN 978-86-7604-205-0, COBISS.SR-ID 38359049
- Stojković, N. and Kopas-Vukašinović, E. (2021). Development of Socially Desirable Characteristics and Values of Students in Literature Teaching, Pedagogy (Pedagogika), Volume 93, Number 8 (1088 – 1099). https://doi.org/10.53656/ped2021-8.05
- Kopas-Vukašinović, E., Mihajlović, A. i A. Miljković (2021). Stavovi studenata o kvalitetu nastave na daljinu, Uzdanica, God. XVIII, Br. 2 (19–33).
- Kopas-Vukašinović, E., Mihajlović, A. and Cekić-Jovanović, O. (2020). Teachers Attitudes about Integrated Approach in Teaching, Pedagogy (Pedagogika), Volume 92, Number 6 (858-871). ISSN 0031-3815 (Print), ISSN 2336-2189 (Online)
- Kopas-Vukašinović, E., Cekić-Jovanović, O. and Golubović-Ilić, I. (2019). Teaching Quality in Higher Education: Prerequisites for its Improvement, Journal Plus Education, Vol XXII, No. 1. pp. 72-77, ISSN: 1842-077X, E-ISSN (online) 2068-1151.
- pas-Vukašinović, E., Jovanović, V. i Marković, S. (2019). Govorno stvaralaštvo budućih vaspitača kao njihov potencijal u sistemu univerzitetskog obrazovanja, Nasledje, Vol. XVI, Br. 42 (359-373).
- Kopas-Vukašinović, E. and Lepičnik-Vodopivec, J. (2018). Teacher as a Conception of Enhancing the Quality of University Education. In Kopas-Vukašinović, E. and. Lepičnik-Vodopivec, J. (eds.), Innovative Teaching Models in the System of University Education: Opportunities, Challenges and Dilemmas (pp. 23-38). Jagodina: Faculty of Education; Koper: Faculty of Education. ISBN 978-86-7604-173-2; UDC 378.6:37(497.11:497.4); 371.13(497.11:497.4)
Ostale aktivnosti
Učešće na projektima:
• Saradnik na projektu MPNTR RS (Evid. broj: ); 451-03-47/2023-01/ 200140);
• saradnik na bilateralnom projektu Krize, izazovi i savremeni obrazovni sistem, koga realizuju Fakultet pedagoških nauka u Jagodini i Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore (2021-2023);
• rukovodilac interinstitucionalnog projekta Profesionalne kometencije naučnoistraživačkog podmlatka u sistemu univerzitetskog obrazovanja, sa Pedagoškim fakultetom u Vranju (2021 -2022);
• saradnik na projektima MPNTR (br. 179034 i br. 47008) (2011-2019);
• rukovodilac (za Fakultet u Jagodini) bilateralnog projekta Pretpostavke i mogućnosti razvijanja inovativnih modela nastave u funkciji ostarivanja transparentnosti univerzitetskog obrazovanja i podizanja konkurentnosti na domaćem i inostranom tržištu znanja, projekat Fakulteta pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina (R Srbija) i Pedagoškog fakulteta Univerziteta u Primorskom, Kopar (R Slovenija), (2017-2019);
• kontakt osoba za Univerzitet u Kragujevcu, za TEMPUS project Developing Human Rights Education at the Heart of Higher Education, PROJECT NUMBER-517319-TEMPUS-1-2011-1-UK-TEMPUS-JPCR (2011-2015).
• saradnik na bilateralnom projektu Krize, izazovi i savremeni obrazovni sistem, koga realizuju Fakultet pedagoških nauka u Jagodini i Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore (2021-2023);
• rukovodilac interinstitucionalnog projekta Profesionalne kometencije naučnoistraživačkog podmlatka u sistemu univerzitetskog obrazovanja, sa Pedagoškim fakultetom u Vranju (2021 -2022);
• saradnik na projektima MPNTR (br. 179034 i br. 47008) (2011-2019);
• rukovodilac (za Fakultet u Jagodini) bilateralnog projekta Pretpostavke i mogućnosti razvijanja inovativnih modela nastave u funkciji ostarivanja transparentnosti univerzitetskog obrazovanja i podizanja konkurentnosti na domaćem i inostranom tržištu znanja, projekat Fakulteta pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina (R Srbija) i Pedagoškog fakulteta Univerziteta u Primorskom, Kopar (R Slovenija), (2017-2019);
• kontakt osoba za Univerzitet u Kragujevcu, za TEMPUS project Developing Human Rights Education at the Heart of Higher Education, PROJECT NUMBER-517319-TEMPUS-1-2011-1-UK-TEMPUS-JPCR (2011-2015).
Usavršavanja:
Oblast Interesovanja:
Učenje i razvoj dece ranih uzrata, pedagoška prevencija neprimerenih ponašanja dece i mladih, kvalitet univerzitetskog obrazovanja.
Članstva u organizacijama:
Pedagoško društvo Srbije
Ostali podaci:
• Prodekan za naučnoistraživački rad i izdavačku delatnost Fakulteta (2016-2021);
• član Senata Univerziteta u Kragujevcu;
• spoljni saradnik na projektima Instituta za pedagoška istraživanja u Beogradu (2011-2019);
• gostujući profesor na Pedagoškom fakultetu Univerziteta u Primorskom, Kopar (R Slovenija);
• autor i realizator programa stručnog usavršavanja, akreditovanog od strane ZUOV, Beograd (Kataloški broj 11); realizator programa stručnog usavršavanja, akreditovanog od strane ZUOV, Beograd (Kataloški broj 135); recenzent NSVO;
• recenzent inostranih i domaćih naučnih radova i publikacija.
• član Senata Univerziteta u Kragujevcu;
• spoljni saradnik na projektima Instituta za pedagoška istraživanja u Beogradu (2011-2019);
• gostujući profesor na Pedagoškom fakultetu Univerziteta u Primorskom, Kopar (R Slovenija);
• autor i realizator programa stručnog usavršavanja, akreditovanog od strane ZUOV, Beograd (Kataloški broj 11); realizator programa stručnog usavršavanja, akreditovanog od strane ZUOV, Beograd (Kataloški broj 135); recenzent NSVO;
• recenzent inostranih i domaćih naučnih radova i publikacija.