Uzdanica, god. XXI, br. 2 – jun 2024.
CEO BROJ
Uzdanica, god. XXI, br. 2 – jun 2024.
Pojedinačni tekstovi
Nikola D. Vujčić, Anđela T. Vujošević, KONTRASTIVNA ANALIZA DISKURSA – TEORIJSKO-METODOLOŠKA ODREĐENjA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.007V
Jelena M. Pavlović Jovanović, ZAVISNOSLOŽENE KLAUZE SA ZNAČENjEM EKSCEPTIVNOSTI U ADMINISTRATIVNO-PRAVNOM STILU SRPSKOGA JEZIKA 19. VEKA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.039PJ
Jelena M. Stevanović, Jadranka Ž. Milošević, Emilija N. Lazarević, SPOJENO I ODVOJENO PISANjE REČI U PRAVOPISU SRPSKOGA JEZIKA: DIJAHRONIJSKI PRISTUP
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.049S
Tamara S. Minić, METODIČKI POTENCIJAL NOVIJIH ISTRAŽIVANjA NASTAVE PRAVOPISA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.069M
Saša S. Čorboloković, KORELATIVNI PRISUP UTVRĐIVANjU SUFIKSACIJE U OSNOVNOJ ŠKOLI
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.083C
Jovana J. Marčeta, SEMANTIČKO-POJMOVNA ANALIZA FRAZEMA SA KOMPONENTOM ŽIVOT U SRPSKOM, FRANCUSKOM I ITALIJANSKOM JEZIKU
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.097M
Marko E. Kukić, Anđela M. Marković, CONTRASTIVE ANALYSIS OF THE USE OF ARTICLES WITH ANTHROPONYMS IN THE ALBANIAN AND ENGLISH LANGUAGE
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.113K
Nikoleta M. Momčilović, Marija M. Stanojević Veselinović, DIDAKTIKA VIŠEJEZIČNOSTI I NjENA PRIMENA U UDžBENICIMA NEMAČKOG JEZIKA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.127M
Danica M. Jerotijević Tišma, ARE EFL LEARNERS’ ATTITUDES TO ONLINE LEARNING ENVIRONMENT RELATED TO THE ACTUAL TEST PERFORMANCE?
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.145JT
Lenka I. Farkaš, THE STATISTICAL ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN EFL TEACHERS’ USE OF MOTIVATIONAL TEACHING STRATEGIES AND OTHER FACTORS
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.159F
Svetlana V. Stevanović, ZLOUPOTREBA DECE I MLADIH U ROMANU BOGORODICA PLAĆENIKA FERNANDA VALjEHA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.177S
Nevena B. Banković, Smiljana M. Igrutinović, HOLDEN KOLFILD: JEDAN POGLED NA SVET ILI TUMAČENjE ROMANA LOVAC U ŽITU IZ PERSPEKTIVE FROMOVE FILOZOFIJE
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.191B
Katarina S. Lazić, THE HOLOCAUST, INVESTIGATIVE DISCOURSE AND BARE LIFE – TRAUMA AND MEMORY
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.205L
Marina M. Petrović Jilih, JUGOSLOVENSKI RATOVI U SAVREMENOJ NEMAČKOJ KNjIŽEVNOSTI MIGRANATA IZ UGLA STUDENATA GERMANISTIKE
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.221PJ
Tijana V. Parezanović, MEDIA PRODUCTION FOR PROJECT-BASED LEARNING IN BRITISH LITERARY MODERNISM COURSE: A COLLABORATIVE CLASSROOM
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.233P
Bojana M. Dimitrijević, DIJALOŠKI SELF MARGINALIZOVANIH UČENIKA: KA REKONCEPTUALIZACIJI „PROTIVLjENjA” OBRAZOVANjU
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.249D
Tamara M. Bradonjić, ZNAČAJ INTRINZIČKE MOTIVACIJE ZA IZBOR BUDUĆE PROFESIJE I PROFESIONALNI RAZVOJ – STAVOVI NASTAVNIKA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.267B
Jovana N. Đorđević, RAZVOJ SHVATANjA ULOGE I VREDNOSTI LIKOVNOG OBRAZOVANjA U OPŠTEM OBRAZOVANjU
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.285DJ
Bojan D. Miloradović, Živorad M. Marković, Aleksandar M. Ignjatović, INTEGRATIVE APPROACH IN TEACHING PHYSICAL EDUCATION USING LOGICAL-MATHEMATICAL GAMES: A SYSTEMATIC REVIEW
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.297M
Ljiljana J. Knežević, Dragana B. Vuković Vojnović, ESP STUDENTS’ PERCEPTIONS OF PARTICIPATION IN INTERCULTURAL VIRTUAL EXCHANGE
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.311K
Ljiljana S. Jerković, Margareta G. Skopljak, Dragan N. Partalo, Slaviša V. Jenjić, FAKTORI SAOBRAĆAJNOG VASPITANjA UČENIKA OSNOVNOŠKOLSKOG UZRASTA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.325J
Marko M. Milošević, O SRPSKOM KAO DIPLOMATSKOM JEZIKU U JUGOISTOČNOJ EVROPI TOKOM XV I XVI VEKA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.341M
Snežana P. Perišić, PRIČE O PRIČAMA
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.349P