Факултет педагошких наука

ФАКУЛТЕТ ПЕДАГОШКИХ НАУКА УНИВЕРЗИТЕТА У КРАГУЈЕВЦУ, ЈАГОДИНА Милана Мијалковића 14, 35000 Јагодина, Тел/Факс: +381 (0)35 8223-805, Тел: +381 (0)35 8222-262

Узданица, год. XXI, бр. 2 – јун 2024.



ЦЕО БРОЈ

Узданица, год. XXI, бр. 2 – јун 2024.

DOI: 10.46793/Uzdanica21.2


Појединачни текстови

Никола Д. Вујчић, Анђела Т. Вујошевић, КОНТРАСТИВНА АНАЛИЗА ДИСКУРСА – ТЕОРИЈСКО-МЕТОДОЛОШКА ОДРЕЂЕЊА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.007V

Јелена М. Павловић Јовановић, ЗАВИСНОСЛОЖЕНЕ КЛАУЗЕ СА ЗНАЧЕЊЕМ ЕКСЦЕПТИВНОСТИ У АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНОМ СТИЛУ СРПСКОГА ЈЕЗИКА 19. ВЕКА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.039PJ

Јелена М. Стевановић, Јадранка Ж. Милошевић, Емилија Н. Лазаревић, СПОЈЕНО И ОДВОЈЕНО ПИСАЊЕ РЕЧИ У ПРАВОПИСУ СРПСКОГА ЈЕЗИКА: ДИЈАХРОНИЈСКИ ПРИСТУП
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.049S

Тамара С. Минић, МЕТОДИЧКИ ПОТЕНЦИЈАЛ НОВИЈИХ ИСТРАЖИВАЊА НАСТАВЕ ПРАВОПИСА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.069M

Саша С. Чорболоковић, КОРЕЛАТИВНИ ПРИСУП УТВРЂИВАЊУ СУФИКСАЦИЈЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.083C

Јована Ј. Марчета, СЕМАНТИЧКО-ПОЈМОВНА АНАЛИЗА ФРАЗЕМА СА КОМПОНЕНТОМ ЖИВОТ У СРПСКОМ, ФРАНЦУСКОМ И ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.097M

Marko E. Kukić, Anđela M. Marković, CONTRASTIVE ANALYSIS OF THE USE OF ARTICLES WITH ANTHROPONYMS IN THE ALBANIAN AND ENGLISH LANGUAGE
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.113K

Николета M. Момчиловић, Марија М. Станојевић Веселиновић, ДИДАКТИКА ВИШЕЈЕЗИЧНОСТИ И ЊЕНА ПРИМЕНА У УЏБЕНИЦИМА НЕМАЧКОГ ЈЕЗИКА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.127M

Danica M. Jerotijević Tišma, ARE EFL LEARNERS’ ATTITUDES TO ONLINE LEARNING ENVIRONMENT RELATED TO THE ACTUAL TEST PERFORMANCE?
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.145JT

Lenka I. Farkaš, THE STATISTICAL ANALYSIS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN EFL TEACHERS’ USE OF MOTIVATIONAL TEACHING STRATEGIES AND OTHER FACTORS
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.159F

Светлана В. Стевановић, ЗЛОУПОТРЕБА ДЕЦЕ И МЛАДИХ У РОМАНУ БОГОРОДИЦА ПЛАЋЕНИКА ФЕРНАНДА ВАЉЕХА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.177S

Невена Б. Банковић, Смиљана М. Игрутиновић, ХОЛДЕН КОЛФИЛД: ЈЕДАН ПОГЛЕД НА СВЕТ ИЛИ ТУМАЧЕЊЕ РОМАНА ЛОВАЦ У ЖИТУ ИЗ ПЕРСПЕКТИВЕ ФРОМОВЕ ФИЛОЗОФИЈЕ
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.191B

Katarina S. Lazić, THE HOLOCAUST, INVESTIGATIVE DISCOURSE AND BARE LIFE – TRAUMA AND MEMORY
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.205L

Марина М. Петровић Јилих, ЈУГОСЛОВЕНСКИ РАТОВИ У САВРЕМЕНОЈ НЕМАЧКОЈ КЊИЖЕВНОСТИ МИГРАНАТА ИЗ УГЛА СТУДЕНАТА ГЕРМАНИСТИКЕ
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.221PJ

Tijana V. Parezanović, MEDIA PRODUCTION FOR PROJECT-BASED LEARNING IN BRITISH LITERARY MODERNISM COURSE: A COLLABORATIVE CLASSROOM
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.233P

Бојана М. Димитријевић, ДИЈАЛОШКИ СЕЛФ МАРГИНАЛИЗОВАНИХ УЧЕНИКА: КА РЕКОНЦЕПТУАЛИЗАЦИЈИ „ПРОТИВЉЕЊА” ОБРАЗОВАЊУ
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.249D

Тамара М. Брадоњић, ЗНАЧАЈ ИНТРИНЗИЧКЕ МОТИВАЦИЈЕ ЗА ИЗБОР БУДУЋЕ ПРОФЕСИЈЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИ РАЗВОЈ – СТАВОВИ НАСТАВНИКА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.267B

Јована Н. Ђорђевић, РАЗВОЈ СХВАТАЊА УЛОГЕ И ВРЕДНОСТИ ЛИКОВНОГ ОБРАЗОВАЊА У ОПШТЕМ ОБРАЗОВАЊУ
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.285DJ

Bojan D. Miloradović, Živorad M. Marković, Aleksandar M. Ignjatović, INTEGRATIVE APPROACH IN TEACHING PHYSICAL EDUCATION USING LOGICAL-MATHEMATICAL GAMES: A SYSTEMATIC REVIEW
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.297M

Ljiljana J. Knežević, Dragana B. Vuković Vojnović, ESP STUDENTS’ PERCEPTIONS OF PARTICIPATION IN INTERCULTURAL VIRTUAL EXCHANGE
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.311K

Љиљана С. Јерковић, Маргарета Г. Скопљак, Драган Н. Партало, Славиша В. Јењић, ФАКТОРИ САОБРАЋАЈНОГ ВАСПИТАЊА УЧЕНИКА ОСНОВНОШКОЛСКОГ УЗРАСТА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.325J

Марко М. Милошевић, О СРПСКОМ КАО ДИПЛОМАТСКОМ ЈЕЗИКУ У ЈУГОИСТОЧНОЈ ЕВРОПИ ТОКОМ XV И XVI ВЕКА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.341M

Снежана П. Перишић, ПРИЧЕ О ПРИЧАМА
DOI: 10.46793/Uzdanica21.2.349P