Узданица, год. XXII, бр. 2 – јун 2025.
ЦЕО БРОЈ
Узданица, год. XXII, бр. 2 – јун 2025.
Појединачни текстови
Вишња С. Мићић, ВЕРБАЛНЕ АСОЦИЈАЦИЈЕ ДЕЦЕ ПРЕДШКОЛСКОГ УЗРАСТА НА НАЗИВЕ ОДРЕЂЕНИХ БОЈА И ОСЕЋАЊА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.009M
Јована Д. Базић, Ана В. Петровић, ПОЛИСЕМИЧНОСТ ЛЕКСЕМЕ МАКАР И ЊЕНИ ПРЕВОДНИ ЕКВИВАЛЕНТИ У ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.023B
Војислав П. Јовановић, О ВЕЗИ ИЗМЕЂУ ЕНГЛЕСКОГ САДАШЊЕГ И ПРОШЛОГ ПЕРФЕКТА И МАКЕДОНСКОГ ИМА- ПЕРФЕКТА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.039J
Аднан Х. Бјелак, Марија С. Пантовић, ПАРЦЕЛАЦИЈА КАО ДОМИНАНТАН СИНТАКСОСТИЛИСТИЧКИ ПОСТУПАК У ХАЛИЛОВИЋЕВОМ РОМАНУ ЉУДИ БЕЗ ГРОБОВА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.055B
Јована З. Тодорић, О ВИЛИ У СРПСКИМ И БУГАРСКИМ НАРОДНИМ ПЕСМАМА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.067T
Јелена Б. Огњеновић, КАРНЕВАЛСКИ И ИДЕОЛОШКИ АСПЕКТИ РОМАНА МОСКВА‒ПЕТУШКИ ВЕНЕДИКТА ВАСИЉЕВИЧА ЈЕРОФЕЈЕВА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.081O
Марина Кебара, ГЕНДЕРНО МАРКИРАНЕ ЈЕДИНИЦЕ У ИЗРАЖАВАЊУ КОНЦЕПТА ʼЉУБАВʼ НА МАТЕРИЈАЛУ РОМАНА ЕВГЕНИЈЕ ОЊЕГИН А. С. ПУШКИНА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.097K
Biljana R. Vlašković Ilić, FEMALE VOICES IN VICTORIAN POETRY: BROWNING AND TENNYSON
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.115VI
Јелена Р. Китановић, КАРТОГРАФИЈА ОКВИРА: КОМПОЗИЦИЈА ПАНЕЛА У СТРИПУ СЕНДМЕН: СЕЗОНА СУМАГЛИЦА НИЛА ГЕЈМАНА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.127K
Душан П. Ристановић, Предраг Ж. Живковић, Биљана Ј. Стојановић, ПРОЈЕКТНА НАСТАВА У ПРАКСИ ОСНОВНИХ ШКОЛА – АНАЛИЗА САДРЖАЈА ШКОЛСКИХ ПРОЈЕКАТА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.145R
Ана Ж. Петровић, ФАКТОРИ КОЈИ УТИЧУ НА МОТИВИСАНОСТ СТУДЕНАТА ЗА АКТИВНО УЧЕШЋЕ У ОНЛАЈН И УЖИВО НАСТАВИ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.165P
Драгана Б. Раденовић, Радован М. Антонијевић, ПОВЕЗАНОСТ УСПЕХА УЧЕНИКА ИЗ СРПСКОГ ЈЕЗИКА СА РАДНИМ НАВИКАМА И СТЕПЕНОМ МОТИВАЦИЈЕ ЗА ПОСТИГНУЋЕМ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.183R
Наташа М. Вукићевић, Весна С. Трифуновић, Катарина Р. Станојевић, ЕЛЕМЕНТИ ТРАДИЦИОНАЛНЕ МУЗИКЕ У МУЗИЧКОМ СТВАРАЛАШТВУ УЧЕНИКА МЛАЂИХ РАЗРЕДА ОСНОВНЕ ШКОЛЕ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.195V
Драгана Р. Јовановић, Марија М. Јовановић, ПЕДАГОШКИ ПРОФИЛ НАСТАВНИКА МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.211J
Kristinka I. Selaković, Sanja M. Partalo, THE PUPPET AS MEDIATING TOOL BETWEEN A CHILD AND ARTWORK
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.229S
Ана K. Миловановић, ГЛУМАЧКИ ОЖИВЉЕНА ЛУТКА НА ТЕЛЕВИЗИЈИ У ФУНКЦИЈИ МОРАЛНОГ ВАСПИТАЊА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.243M
Danijela D. Vranješ, Kristina B. Krčmarević Bogdanović, Marko M. Petrić, THE EVOLVING ROLE OF THE TEACHER IN THE AGE OF AI: FOREIGN LANGUAGE STUDENTS’ PERSPECTIVES
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.259V
Тамара З. Марковић, СТАНДАРДИ КВАЛИТЕТА ИНТЕГРАЦИЈЕ ДИГИТАЛНИХ ТЕХНОЛОГИЈА И ВИЗУЕЛНИХ УМЕТНОСТИ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.279M
Лука Д. Аксентијевић, УПОТРЕБА ЧЛАНА У ИТАЛИЈАНСКОМ ЈЕЗИКУ ИЗ УГЛА РЕФЕРЕНЦИЈАЛНОСТИ И ПИТАЊЕ ЕКВИВАЛЕНЦИЈЕ У СРПСКОМ ЈЕЗИКУ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.303A
Милица Г. Марковић, НАСТАВНИЦИ О САВРЕМЕНОМ ЈЕЗИЧКОМ ОБРАЗОВАЊУ – ПИТАЊЕ МУЛТИМОДАЛНОСТИ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.2.311M