Милош, М, Ђорђевић
Име, средње слово, презиме:
Милош, М, Ђорђевић
Звање:
Ванредни професор
Датум рођења:
31.08.1978.
Ужа научна односно уметничка област:
Ликовна уметност са методиком наставе
Катедра:
Катедра за дидактичко-методичке науке
Кабинет:
Ликовни кабинет
Телефон:
069/3100120
е-mail:
djordjevicmilos@yahoo.com
Консултације:
Петак 13.00-14.00
Библиографија:
Преузми документ
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, ЈагодинаАкадемска каријера
Промена | Година | Институција | Област |
Избор у звање | 2017 | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | Ликовна уметност са методиком |
Магистратура | 2007 | Факултет ликовних уметности, Београд | Графика |
Диплома | 2001 | Факултет уметности, Приштина | Графика |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Сценска и луткарска уметност ОАС
- Графика ОАС
- Ликовна креативност ОАС
- Методика ликовног васпитања ОАС
- Ликовне технике на предшколском узрасту МАС
- Дечје ликовно стваралаштво МАС
Списак предмета које наставник држи на докторским студијама
Репрезентативне референце
- 1. Selaković K., Đorđević M. (2020). Individual Educational Plan for Artistically Gifted Students – Challeges and Issues. In: Jerneja Herzog (ed.): Contemporary Aspects of Giftedness. Hamburg: Verlag Dr. Kovač, str. 235 – 247. [ISSN 0945-487X]. [ISBN 978-3-339-11360-3] [eISBN 978-3-339-11361-0]
- 2. Miloš Dj., Kopas-Vukašinović E., Mihajlović A. (2020). Teaching Competencies of Pre-service Primary School Teachers to Use an Integrated Approach in Teaching Science, Art, and Mathematics, in: Savić, V. & Cekić-Jovanović, O. (Eds.) Professional competences for teaching in the 21st century. Jagodina: Faculty of Education. (ISBN 978-86-7604-194-7)
- 3. Cekić-Jovanović, D. O., Đorđević M, Đorđević M. (2019). The Influence of the Flipped Classroom Model on the Development of Key Competences of Future Teachers. The New Educational Review, Vol. 56, No. 2/2019, 271-282. DOI: 10.15804/tner.2019.56.2.22
- 4. Cekić-Jovanović, O., Đorđević M., Miletić, Ž. A. (2018). Possibility of Improving Educational Activities at Universities by Applying Integrative Approach Within Multimedia Programmed Teaching. Innovative Teaching Models in the System of University Education: Opportunities, Challenges and Dilemmas. (49-61), Jagodina/Koper: University of Kragujevac, Faculty of Education, Jagodina (Serbia) and University of Primorska, Faculty of Education, Koper (Slovenia). ISBN 978-86-7604-173-2
- 5. Ђорђевић Ј. и Ђорђевић М. (2016). Уметничко образовање - компаративна анализа културних политика. Узданица - часопис за језик, књижевност, уметност и педагошке науке, год. XIII, Бр. 2, (117-128), Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина. [УДК: 37.036(4) 316.75(4)]
- 6. Di Carta/Papermade, 4th Еdition International Biennial Papermade Art Work Exhibition, Palazzo Fogazzaro, Schio, Italy, 2019.
- 7. Belt and Road, Central and Eastern European Countries Art Exhibition of Print and Engraving, Ningbo Museum of Art, China, 2018.
- 8. The Royal Academy Summer Exhibition, London, England, 2015
- 9. IMPACT 9 International Printmaking Conference, China Academy of Arts, Hangzhou, China, 2015
- 10. 30. Графичко бијенале, Међународни графички центар, Љубљана, Словенија, 2013.
Остале активности
Учешће на пројектима:
Претпоставке и могућности развијања иновативних модела наставе у функцији остваривања транспарентности универзитетског образовања и подизања конкурентности на домаћем и иностраном тржишту знања, Факултет педагошких наука универзитета у Крагујевцу, Јагодина и Педагошки факултет Универзитета у Приморском, Копар, Словенија, фебруар 2017 - септембар 2019.
Усавршавања:
Област Интересовања:
Ликовна педагогија, ликовна уметност, нови медији, теорија уметности
Чланства у организацијама:
Удружење ликовних уметника Србије - УЛУС
Остали подаци:
Признање за унапређење промоције и популаризације науке у оквиру Јавног позива Центра за промоцију науке и Друга награда за интерaктивни експонат за паркове науке „Интерактивни пиксел зид“, 2019. године.