Оливера, Д., Цекић-Јовановић
Име, средње слово, презиме:
Оливера, Д., Цекић-Јовановић
Звање:
доцент
Датум рођења:
17. 6. 1983. године
Ужа научна односно уметничка област:
Методика наставе природе и друштва
Катедра:
Катедра за дидактичко-методичке науке
Кабинет:
Телефон:
е-mail:
o.cekicjovanovic@gmail.com
Консултације:
Уторак: 11:00 – 14:00 Петак: 10:00 – 12:00
Библиографија:
Преузми документ
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, ЈагодинаАкадемска каријера
Промена | Година | Институција | Област |
Избор у звање | 2016. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | Методика наставе природе и друштва |
Докторат | 2015. | Филозофски факултет, Универзитет у Новом Саду | Методика наставе |
Мастер рад | 2009. | Педагошки факултет, Јагодина, УН у Крагујевцу | Методика наставе природе и друштва |
Диплома | 2006. | Учитељски факултет у Јагодини, УН у Крагујевцу | Професор разредне наставе |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Методика наставе природе и друштва
- Методички практикум природе и друштва
- Методика наставе (МАС Образовање професора предметне наставе)
- Методички практикум (МАС Образовање професора предметне наставе)
Списак предмета које наставник држи на докторским студијама
- Савремени токови методике наставе природе и друштва (ДАС Методика наставе)
- Истраживачка настава природе и друштва (ДАС Методика наставе)
Репрезентативне референце
- Cekić-Jovanović, O., Đorđević, M., Miletić,A. (2018). Possibility of improving educational activities at universities by applying integrative approach within multimedia programmed teaching, in Kopas-Vukašinović, E. and J. Lepičnik-Vodopivec (edit.), Innovative teaching models in the system of university education:opportunities, challenges and dilemmas (49-61). Koper (Slovenia): University of Primorska and Jagodina (Serbia): Faculty od Eucation, University of Kragujevac. ISBN 9788676041732
- Цекић-Јовановић, О., Михајловић, А. (2018). Интегративни приступ у педагошко-методичким идејама Сретена М. Аџића, Узданица, XV/2, 95-107. UDK 371.311.5 37.08 37.018.53(497.11). UDC 81 82 7.01 37.01 ISSN 1451-673Х
- Kopas-Vukašinović, E., Golubović – Ilić, I. , Cekić- Jovanović, O. (2017). Project Planning of Joint Activities as Possibility for Improving the Quality of International University Cooperation. Vidiki internacionalizacije in kakovosti v visokem šolstvu (Perspectives of Internationalisation and Quality in Higher Education, ur. Rutar S., Čotar-Konrad, S., Štemberger, T., Bratož, S., Založba Univerze na Primorskem, Koper, 155- 170.
- Цекић-Јовановић, О. (2016): Квалитет знања ученика као показатељ квалитета наставе природе и друштва, Узданица, 13, 2, 31-44. UDK: 371.3::3/5 37.064.2 UDC 81 82 7.01 37.01 ISSN 1451-673X
- Цекић-Јовановић, О., Ристановић, Д. и В. Банђур (2014): Образовно-рачунарски софтвер у функцији осавремењавања курикулума природе и друштва, Настава и васпитање, 2, 259-274.UDK: 371.3::3/5; ISSN: 0547-3330
- Цекић-Јовановић, О., Голубовић-Илић, И. и Јаковљевић, А. (2014): Meтодички поступци за реализацију уводног дела часа, Педагогија, 69, 1, 82-97. UDK-371.331 UDK-37 ISSN 0031-3807
- Цекић-Јовановић, О., Голубовић-Илић, И. и Јаковљевић, А. (2014): Ставови и мишљења ученика о учењу Природе и друштва применом образовно-рачунарског софтвера са мултимедијалним садржајима, Узданица, 11, 1, 141-158. UDK: 371.3::3/5]:004 316.644-057.874:004(497.11)“2012“ ID: 208620300 UDC 81 82 7.01 37.01 ISSN 1451-673X
- Цекић-Јовановић, О., Јаковљевић, А. и Голубовић-Илић, И. (2013): Значај и ефекти примене Power Point презентација у настави - ставови учитеља, Педагогија, 1, 101-109. UDK: 316.644:371.694;004.42POWERPOINT UDK-37 ISSN 0031-3807
- Цекић-Јовановић, О. (2012): Утицај примене образовно рачунарског софтвера на квалитет ученичких знања природе и друштва, Педагогија, 3, 387-399. UDK:371.3::3/5]:004 UDK-37 ISSN 0031-3807
- Ристановић, Д., Голубовић Илић, И. и Цекић-Јовановић, О. (2012): Културни диверзитет као компонента курикулума природе и друштва, Настава и васпитање, 3, 408-415.UDK: 371.3::3/5; ISSN: 0547-3330
Остале активности
Учешће на пројектима:
1. 2017-2019.–Билатерални пројекат Претпоставке и могућности развијања иновативних модела наставе у функцији остаривања транспарентности универзитетског образовања и подизања конкурентности на домаћем и иностраном тржишту знања, који реализују и финансирају Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина (Р Србија) и Педагошки факултет Универзитета у Приморском, Копар (Р Словенија).
2. 2018.–Програм за популаризацију науке идејна решења за интерактивне експонате у парковима науке „НУМ магнетни сто“, Центар за промоцију науке, пројекат Министарства за науку и технолошки развој.
3. 2017.–Програм за популаризацију науке идејна решења за интерактивне експонате у парковима науке „Ботаничка слагалица – парк Сретена Аџића“, Центар за промоцију науке, пројекат Министарства за науку и технолошки развој.
4. 2011-2012. сарадник на европском пројекту EU- FP7-FIBONACCI - br. 244684, са задужењем да оствари дисеминацију инквајери метода у настави наука у основним школама.
2. 2018.–Програм за популаризацију науке идејна решења за интерактивне експонате у парковима науке „НУМ магнетни сто“, Центар за промоцију науке, пројекат Министарства за науку и технолошки развој.
3. 2017.–Програм за популаризацију науке идејна решења за интерактивне експонате у парковима науке „Ботаничка слагалица – парк Сретена Аџића“, Центар за промоцију науке, пројекат Министарства за науку и технолошки развој.
4. 2011-2012. сарадник на европском пројекту EU- FP7-FIBONACCI - br. 244684, са задужењем да оствари дисеминацију инквајери метода у настави наука у основним школама.
Усавршавања:
Октобар, 2018. године: Учешће ма међународном програму размене "Отворени свет", у организацији Open World Leadership Centera, Амбасаде САД и Koнгресне библиотеке у Вашингтону. Тема програма: Higher Education Reform.
Област Интересовања:
Образовна технологија и иновативни наставни системи
Чланства у организацијама:
Шеф Катедре за дидактичко-методичке науке на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујевцу (од 2016. године и даље).
Члан НУМ тима Факултета педагошких наука за промоцију и популаризацију науке, уметности и математике кроз интегративни приступ.
Заменик руководиоца докторских студија Факултета педагошких наука од 2018. и даље
Члан Програмског одбора међународне конференције „Професионалне компетенције у образовању за 21.век“ . мај 2019.године
Члан НУМ тима Факултета педагошких наука за промоцију и популаризацију науке, уметности и математике кроз интегративни приступ.
Заменик руководиоца докторских студија Факултета педагошких наука од 2018. и даље
Члан Програмског одбора међународне конференције „Професионалне компетенције у образовању за 21.век“ . мај 2019.године
Остали подаци:
Oрганизатор и реализатор квиза за студенте „Квиз знања у част Сретена Аџића“ (2018) и ученике основне школе „Игром кроз науку и уметност“ на Факултету педагошких наука у Јагодини, циљ популаризација интегративног приступа настави, 2017. год.
Oрганизатор и реализатор „Дана науке“ на Педагошком факултету у Јагодини (2015, 2016, 2017)
Вођа тима Факултета педагошких наука на Ноћи истраживача 2015, манифестацији међународног карактера финансирана од стране Европске комисије кроз пројекат одобрен у оквиру програма Хоризонт2020, потпрограм Марија Склодовска Кири.
Oрганизатор и реализатор „Дана науке“ на Педагошком факултету у Јагодини (2015, 2016, 2017)
Вођа тима Факултета педагошких наука на Ноћи истраживача 2015, манифестацији међународног карактера финансирана од стране Европске комисије кроз пројекат одобрен у оквиру програма Хоризонт2020, потпрограм Марија Склодовска Кири.