Fakultet pedagoških nauka

FAKULTET PEDAGOŠKIH NAUKA UNIVERZITETA U KRAGUJEVCU, JAGODINA Milana Mijalkovića 14, 35000 Jagodina, Tel/Faks: +381 (0)35 8223-805, Tel: +381 (0)35 8222-262

Zbornik radova Unapređivanje kvaliteta obrazovanja u osnovnim školama


CEO BROJ

Zbornik radova Unapređivanje kvaliteta obrazovanja u osnovnim školama


POJEDINAČNI TEKSTOVI

 Biljana Maslovarić, Marijana Blečić, Šai Koen RAZVIJENI EMPATIČKI KAPACITETI NASTAVNIKA I UČENIKA

Vladimira Velički, Damir Velički NOVI MEDIJI I POMICANjE GRANICE DOPUŠTENOG U NASTAVI (STRANOG JEZIKA)

Vendi Franc, Božica Vuić METALINGVISTIČKE VEŽBE U PREDŠKOLSKIM PROGRAMIMA MONTESORI I MOGUĆNOST NjIHOVE PRIMENE U PRVOM RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE

Vera Savić, Vladimir Stanojevi SAMOPOŠTOVANjE UČENIKA MLAĐEG UZRASTA I USPEH U ČITANjU NA ENGLESKOM KAO STRANOM JEZIKU

 Verica Milutinović MODELOVANjE PRIHVATANjA UPOTREBE RAČUNARA U NASTAVI

Vesna M. Petrović, Saša Simonović ČITALAČKE KOMPETENCIJE I USPEH U STUDIRANjU KOD STUDENATA BUDUĆIH NASTAVNIKA

 Gašper Cankar, Darko Zupanc, KORIŠĆENjE ANALITIČKOG INSTRUMENTA

 Zoran Avramović PROBLEMI U IMPLEMENTACIJI STANDARDA KVALITETA OBRAZOVANjA

 Jadranka Milošević NASTAVA FONETIKE U OSNOVNOJ ŠKOLI AKCENTI SRPSKOGA JEZIKA

 Jasmina Milinković KOMPETENCIJE UČITELjA ZA KORIŠĆENjE REPREZENTACIJA U NASTAVI MATEMATIKE

Jasmina Šefer, Snežana Mirković MIŠLjENjA NASTAVNIKA O PRIMENI ISTRAŽIVAČKOG RADA I DISKUSIJE U NASTAVI

 Jelena M. Stevanović PRAVOPIS SRPSKOG JEZIKA U NASTAVI UPOTREBA INTERPUNKCIJE

 Jelena Starčević, Bojana Dimitrijević OBRAZOVANjE NASTAVNIKA KA RAZVOJU VALjANIH PEDAGOŠKIH PROFILA

 Jelena Teodorović BLIŽI POGLED NA DOPRINOS ŠKOLA

 Jurka Lepičnik Vodopivec, Lucija Jančec IDENTIFIKOVANjE „IZLAZNIH“ FAKTORA

 Kim Belens, Jan Van Dam, Bike De Freine KVALITET I PRAVEDNOST U MATEMATIČKOM

 Margarita Kristoforidou, Leonidas Kirijakides PRIMENA DINAMIČKOG PRISTUPA

Maša Đurišić, Jelena Gajić PRIVRŽENOST ŠKOLI, POSVEĆENOST ŠKOLSKIM OBAVEZAMA I ŠKOLSKI USPEH KAO SPECIFIČNI FAKTORI ZA POJAVU NASILNOG PONAŠANjA UČENIKA U ŠKOLSKOJ SREDINI

 Milica Marušić KOLIKO JE STEPEN URBANIZACIJE NASELjA VAŽAN ČINILAC POSTIGNUĆA UČENIKA U SRBIJI

Mirjana Stakić ULOGA I ZNAČAJ PROBLEMSKOG PRISTUPA KNjIŽEVNIM DELIMA U NASTAVI SRPSKOG JEZIKA I KNjIŽEVNOSTI

 Nataša Lalić-Vučetić ULOGA NASTAVNIKA U MOTIVISANjU UČENIKA ZA UČENjE

Nataša Milovanović TERENSKA NASTAVA KAO FAKTOR STICANjA ZNANjA U NASTAVI PRIRODE I DRUŠTVA U III RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE

Nevenka Kraguljac, Dragana Spasojević KVALITETNO PLANIRANjE I PROGRAMIRANjE RADA OSNOVNE ŠKOLE U FUNKCIJI UNAPREĐIVANjA KVALITETA OBRAZOVANjA

 Ovidiu Gavrilovici NARATIVNI PRISTUP U OBRAZOVANjU TEHNIKA „DRVO ŽIVOTA”

 Predrag Živković PROFESIONALNI IDENTITET I KVALITET RADA NASTAVNIKA KORELACIONA ANALIZA

Svetlana Drobnjak, Vanja Čolović DRAMSKI I KORELATIVNI PRISTUP NASTAVI MATERNjEG I STRANOG JEZIKA U OSNOVNOJ ŠKOLI

Svetlana Čizmić, Ivana B. Petrović, Milica Vukelić IZAZOVI 21. VEKA ZA OBRAZOVANjE ZA KARIJERU UČENIKA OSNOVNIH ŠKOLA

 Slavica Ševkušić METODOLOŠKI PRISTUPI PROUČAVANjU KVALITETA RAZREDNE KLIME

 Snežana Vuković STRES RODITELjA DECE ŠKOLSKOG UZRASTA I SOCIODEMOGRAFSKE VARIJABLE PORODICA

 Tamara Nikolić Maksić IMPROVIZACIJA KAO SREDSTVO I REZULTAT UČENjA

Haralambos Haralambus, Ermis Kiriakides RAZLIČITE METODE RAZLIČITE METODE MERENjA KVALITETA NASTAVE: DA LI SU JEDNAKO EFIKASNE?