Fakultet pedagoških nauka

FAKULTET PEDAGOŠKIH NAUKA UNIVERZITETA U KRAGUJEVCU, JAGODINA Milana Mijalkovića 14, 35000 Jagodina, Tel/Faks: +381 (0)35 8223-805, Tel: +381 (0)35 8222-262

Milan Komnenović

Ime, srednje slovo, prezime: Milan S. Komnenović
Zvanje: Asistent
Datum rođenja: 17.10.1992.
Uža naučna odnosno umetnička oblast: Pedagogija
Katedra: Katedra za društveno-humanističke nauke
Kabinet:
Telefon:
e-mail: mkomnenovic@pefja.kg.ac.rs
Konsultacije: U dogovoru sa nastavnikom

Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:

Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina,

Akademska karijera

Promena Godina Institucija Oblast
Izbor u zvanje 2021. Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina Pedagogija
Master 2017. Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina MAS Vaspitač u domovima
Diploma 2015. Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina OAS Vaspitač u domovima

Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama

  1. Uvod u pedagogiju OAS (Predškolski vaspitač 1. godina, Vaspitač u domovima 1. godina);
  2. Modeli organizacije rada u domu OAS (Vaspitač u domovima 3. godina);
  3. Domski modeli MAS (Vaspitač u domovima 1. godina);
  4. Domska pedagogija MAS (Vaspitač u domovima 1. godina);
  5. Metodika rada u domskim i specijalizovanim ustanovama MAS (Vaspitač u domovima 2. godina);
  6. Školska i porodična pedagogija OAS (Učitelji 3. godina);
  7. Akademsko pisanje MAS (Učitelj, Vaspitač 1. godina).
  8. Metodika rada domskog vaspitača (OAS Vaspitač u domovima, 3. godina)

Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama

Reprezentativne reference

  1. Komnenović, M. (2016). Značaj škole za profesionalnu orijentaciju učenika i njihovo dalje obrazovanje, Uzdanica HIII(2), 239–253. (M52) ISSN 1451-673X https://pefja.kg.ac.rs/wp-content/uploads/2019/01/UZDANICA_XVIII-2_dec_2016.pdf
  2. Komnenović, M. (2018). Postavke slobodnog vremena učenika u domovima srednjih škola. U: M. Lončar-Vujnović (prir.): Nauka bez granica: Obrazovanje bez granica. Kosovska Mitrovica: Filozofski fakultet Univerziteta u Prištini sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici, 399–414. (M63) ISBN 978-86-6349-105-2 https://drive.google.com/file/d/1-a5GFZekQDWSsdfc5Rt-uSn9atbpJ_YY/view
  3. Komnenović, M. (2018). Stavovi Sretena Adžića o jedinstvenoj funkciji škole i internata, Uzdanica, XV/2, 159–169. (M51) ISSN 1451-673X https://pefja.kg.ac.rs/wp-content/uploads/2019/01/UZDANICA_XV-2_dec_18.pdf
  4. Komnenović, M. (2018). Socio-emocionalna prilagođenost adolescenata u domu učenika, Zbornik radova, 21(20). Pedagoški fakultet u Užicu, 71–88. (M52) ISSN 2560-550X http://www.pfu.kg.ac.rs/files/Fakultet/Izdavastvo/Zbornik%20radova%20br.%2020.pdf
  5. Komnenović, M. (2019). Stavovi učenika srednje škole o ocenjivanju. U: Snežana Marinković (prir.): Nauka, nastava i učenje – problemi i perspektive. Užice: Pedagoški fakultet, 253–268. (M63) ISBN 978-86-6191-060-9 https://www.pfu.kg.ac.rs/files/Fakultet/Izdavastvo/Nauka,%20nastava,%20Ucenje%20web.pdf
  6. Komnenović, M. (2020). Professional Development of Boarding School Teachers after Initial Education. Uzdanica, XVII (1), 289–305. (M51) https://doi.org/10.18485/uzdanica.2020.17.1.18
  7. Komnenović, M. (2020). Problemi definisanja predmeta domske pedagogije. U: Snežana Marinković (prir.): Nauka i nastava u vaspitno-obrazovnom kontekstu. Užice: Pedagoški fakultet, 217–230. (M63) DOI 10.46793/STEC20.217K https://pfunaucniskup.files.wordpress.com/2020/10/13-milan-komnenovic-u.pdf
  8. Komnenović, M. (2020). Uloga, mesto i značaj doma učenika srednjih škola u vaspitno-obrazovnom sistemu. Zbornik radova, 23(22). Pedagoški fakultet u Užicu, 67–84. (M52) DOI: 10.5937/ZRPFU2022067K https://zbornikradova.pfu.kg.ac.rs/22-4/
  9. Komnenović, M. i Milanović, N. (2021). Mišljenje učenika osnovnih škola o kvalitetu onlajn-nastave tokom pandemije Kovida 19. Uzdanica, XVIII/2, 51–66. (M51) https://doi.org/10.46793/Uzdanica18.II.051K
  10. Stojadinović, M., Ristanović, D. i Komnenović, M. (2021). Efekat projektne nastave na akademsko postignuće: metaanaliza. Institut za pedagoška istraživanja, 53(2), 261–279. (M23) https://doi.org/10.2298/ZIPI2102261S
  11. Komnenović, M. i Milanović, N. (2021). Pohađanje privatnih časova tokom onlajn nastave prouzrokovane pandemijom Kovid-19. U: Snežana Marinković (prir.): Nauka, nastava i učenje u izmenjenom društvenom kontekstu. Užice: Pedagoški fakultet, 295–308. (M33) http://dx.doi.org/10.46793/NNU21.295K
  12. Komnenović, M., Živković, P. i Ristanović, D. (2022). Teorijske dileme konstituisanja domske pedagogije kao pedagoške discipline. Uzdanica, XIX (2), 161-179. https://doi.org/10.46793/Uzdanica19.2.161K

Ostale aktivnosti

Učešće na projektima: 1. Univerzitet u Kragujevcu, Pedagoški fakultet u Užicu Nastava i učenje: problemi, ciljevi i perspektive (179026)

2. Bilateralni projekat Krize, izazovi i savremeni obrazovni sistem (Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu i Filozofski fakultet, Univerzitet Crne Gore.

3. Interinstitucionalni projekat Profesionalne kompetencije naučnoistraživačkog podmlatka u sistemu univerzitetskog obrazovanja (Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu i Pedagoški fakultet u Vranju, Univerzitet u Nišu).

Usavršavanja: University of Maribor Open Science Summer School (Maribor, Slovenia, 12 - 16. September 2022)
Learning and developing skills in the fields of research data management, open access to research results, the use of open research infrastructure, supercomputing resources and the European Open Science Cloud.
Oblast Interesovanja: Školska pedagogija, Domska pedagogija, Savremeni modeli nastave
Članstva u organizacijama:
Ostali podaci: