др Јелена Јоксимовић


Јелена Ђ. Јоксимовић
Име, средње слово, презиме:Јелена Ђ. Јоксимовић

Звање:Доцент

Датум рођења:19.08.1987.

Ужа научна односно уметничка област:Психологија у васпитно-образовном раду

Катедра:Катедра за друштвенo-хуманистичке науке

Кабинет:К22

е-mail:jelena.joksimovic@pefja.kg.ac.rs

Консултације:Петком од 14.30-15.30 у К22 уз најаву, и онлајн по потреби

Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:

Факултет педагошких наука, Јагодина, Универзитет у Крагујевцу

Академска каријера

Промена Година Институција Област
Избор у звање2023.Факултет педагошких наука, Јагодина, Универзитет у КрагујевцуПсихологија образовања
Докторат2021.Филозофски факултет, Универзитет у БеоградуПсихологија образовања
Магистратура2012.Филозофски факултет, Универзитет у БеоградуПсихологија образовања
Диплома2010.Филозофски факултет, Универзитет Црне ГореПсихологија

Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама

  1. Увод у психологију, основне студије, ДВ
  2. Развој и учење деце раног узраста, основне студије, ПВ
  3. Учење и развој, Мастер предметни професор
  4. Развојна психологија, Струковне студије, МСВ
  5. Управљање квалитетом наставе и учења, Мастер лидерство у образовању

Списак предмета које наставник држи на докторским студијама

  1. /

Репрезентативне референце

  • Budinski, N., Joksimović, J.,Vučićević, D., Lavicza, Z. (2022) Case Study of a Mathematical Dance Performance “Point Has No Parts”. European Journal of STEM Education. 7(1), 08.
  • Maksimović, M., Joksimović, J. i Utvić, M. (2020) Haptic Exploration of Urban Belgrade—Uniting Female Gazes through the Project Wa(o)ndering Women. Revista Educação, Artes e Inclusão, 16, 216-241.
  • Popovic, K., Maksimović, M., Jovanović, A. i Joksimović, J. (2020). New Learning Sites in Learning Cities – Public Pedagogy and Civic Education. Andragoška spoznanja. 26. 33-51. 10.4312/as.26.1.33-51.
  • Јоксимовић, Ј., Милић, П. и Утвић, М. ур. (2019). Како градимо Шкоград: Анатомија инфраструктуре наде. Београд: Институт за педагогију и андрагогију и Goethe-Institut Belgrad.
  • Plazinić, LJ., Banjac, S. i Joksimović, J. (2019) Кonformističko ponašanje adolescenata u donošenju estetskih sudova usled pritiska autoriteta i vršnjačke grupe. Inovacije u nastavi, XXXII, 2019/3, str. 24–38
  • Jovanovic, O., Plazinic, Lj., Joksimovic, J., Komlenac, J., Pešikan, A. (2017) Developing the Early Warning System for identification of students at risk of dropping out, using a collaborative action research process. Psihološka istraživanja, Vol. XX (1), 107-125.
  • Pešikan A., Joksimović J. (2017) Kvalitet dečjih televizijskih programa u Srbiji viđen očima dece i roditelja. Kultura, Beograd: Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, br. 154.

Остале активности

Учешће на пројектима:

RELATE – leaRning Elswhere, LeArning oTherwisE – Architecture and Urban Planning – An outside curriculum. Building neighbourhood curriculum through a gaming approach. RELATE projekat je finansiran u okviru poziva IDEJE, Fonda za nauku Republike Srbije, broj projekta: 7726555.
FemPower, Gender Equality In Clean Energy Transition, Erasmus+


Усавршавања:

Студијска посјета Георг Екарт Институту за уџбенике и наставна средства у Брауншвајгу, Њемачка, 2014. година


Област Интересовања:

Критичка теорија, критичка педагогија, квалитет образовања и праведност, научна комуникација и учење


Чланства у организацијама:

Друштво истраживача у образовању, Друштво психолога Србије


Остали подаци:

Кооснивачица акционог истраживачког колектива Шкоград: https://skograd.themeskingdom.site/