Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Академска каријера
| Промена | Година | Институција | Област |
| Избор у звање | 2021. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | Педагогија |
| Докторат | 2020. уписане ДАС | Филозофски факултет Универзитета у Нишу – студент треће године ДАС Педагогије | Педагогија |
| Мастер | 2020. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | МАС Васпитач у домовима |
| Диплома | 2018. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | ОАС Васпитач у домовима |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Увод у педагогију – ОАС Учитељ, прва година
- Породична педагогија – ОАС ПВ, четврта година; ОАС ДВ; друга година; СМСВ, друга година
- Школска и породична педагогија – ОАС Учитељ, трећа година
- Интеракција и комуникација у васпитном раду – ОАС ПВ, друга година; ОАС ДВ, трећа година
- Домска педагогија – ОАС ДВ, друга година
- Методологија педагошких истраживања – ОАС ПВ и ДВ, трећа година и ОАС Учитељ, четврта година
Репрезентативне референце
- Milanović, N., Matejević, M. (2022). Stavovi roditelja prema čitalačkoj kulturi učenika mlađih razreda osnovne škole. Inovacije u nastavi-časopis za savremenu nastavu, 35(4), 85-98.
- Milanović, N. (2022). Attitudes of Parents of Lower Primary Grades Children Towards School Excursions. Romanian Review of Geographical Education, 11(1), 41-50.
- Milanović, N. (2022). Teacher Qualifications During Studies for Cooperation with Parents. Educația Plus, 31(2), 206-215.
- Milanović, N., Maksimović, J. (2021). Primena radionica u prvom ciklusu obaveznog obrazovanja. Pedagoška stvarnost, 67(1), 41-51.
- Milanović, N. (2021). Involvement of Parents in School Obligations of Children of Younger School Age. European Journal of Education and Pedagogy, 2(6), 95-99.
- Milanović, N. (2021). The Role of Parents in the Development of Empathy in Children and Young People. In: Ulum, O. G. & Adinugraha, H. H. (eds.), 7th International Mardin Artuklu Scientific Researches Conference, (pp. 395-399). İnstitute of Economic Development & Social Research of Turkey.
- Milanović, N. (2021). Prisustvo elektronskog nasilja među učenicima: potreba za učestalijim angažovanjem nastavnika u pedagoškoj prevenciji.U: Malinović Jovanović, N. (ur.), Naučni skup sa međunarodnim učešćem Implementacija novih tehnologija u obrazovni sistem, (str. 185-192). Vranje: Pedagoški fakultet, Univerzitet u Nišu.
- Milanović, N., Stevanović, N. (2020). Kvalitet slobodnog vremena u domovima učenika iz učeničke perspektive. Sociološki pregled, 54(2), 354-372.
- Milanović, N. (2020). Risky Behaviour of High School Students. Život i škola: časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 66(2), 105-112.
- Milanović, N. (2020). The Role of the Teacher in the Organization of Leisure Time in Boarding School. Educația Plus, 26(1), 146-153.
Остале активности
1) ,,Професионалне компетенције научноистраживачког подмлатка у систему универзитетског образовања“ који реализују и финансирају Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина и Педагошки факултет Универзитета у Нишу, Врање (2021-2022).
2) ,,Кризе, изазови и савремени образовни систем” који реализују Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу (Србија) и Филозофски факултет Универзитета Црне Горе (Црна Гора) (2021– 2023)
Активно учешће у едукативном програму вршњачких едукатора за превенцију зависности од савремених информационих технологија – програм је реализован у оквиру пројекта (НЕ)ЗАВИСНОСТ МЛАДИХ ОД САВРЕМЕНИХ ИНФОРМАЦИОНИХ ТЕХНОЛОГИЈА – у организацији ЕЦПД – Међународни центар за интегративну медицину, у сарадњи са Европским центром за мир и развој, Универзитета за мир Уједињених нација, у сарадњи са Универзитетом у Крагујевцу, одржаног 22. децембра 2017. године.
У оквиру Еразмус+ програма, у склопу факултативних активности, боравио као васпитач- инструктор у летњој школи српског језика и културе на Балатону (Мађарска), захваљујући сарадњи Факултета педагошких наука у Јагодини и Српског методолошко-педагошког центра у Будимпешти.
Породична педагогија, школска педагогија, педагогија слободног времена, домска педагогија
Члан Педагошког друштва Србије
– На завршним годинама основних и мастер академских студија био је стипендиста Фонда за младе таленте РС Министарства омладине и спорта (стипендија Доситеја), која додељује стипендије најбољим студентима завршних година студија;
– На крају основних и мастер академских студија награђен је за постигнуте резултате током студија од стране Факултета педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина;
– Један је од реализатора и модератора стручног скупа – трибине ,,Пројектно учење у домовима ученика са примерима добре праксе“ као облик сталног стручног усавршавања одобрен од стране Завода за унапређења образовања и васпитања (ЗУОВ), 06.04.2023. године.
