Узданица, год. XXII, бр. 1 – aприл 2025.
ЦЕО БРОЈ
Узданица, год. XXII, бр. 1 – aприл 2025.
Појединачни текстови
Јелена М. Јосијевић Митић, Јулијана С. Деспотовић, (НЕ)ДОВОЉНОСТ КОМПАРАТИВНОГ И ПОЗИТИВНОГ СТЕПЕНА У СРПСКОМ И ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.007JM
Невенка В. Јанковић, ФЛУКТУАЦИЈA МНОЖИНСКИХ ОБЛИКА КОД ИМЕНИЦА ИТАЛИЈАНСКОГ ПОРЕКЛА У САВРЕМЕНОМ НЕМАЧКОМ ЈЕЗИКУ – КОРПУСНА АНАЛИЗА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.023J
Јелена И. Штефан, УТЕЛОВЉЕНОСТ УМА: КОНЦЕПТУАЛИЗАЦИЈА ЕМОЦИЈЕ ТУГЕ У ЕНГЛЕСКОМ ЈЕЗИКУ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.037S
Марија М. Станојевић Веселиновић, Јелена Љ. Спасић, СЕМАНТИЧКА АДАПТАЦИЈА ГЕРМАНИЗАМА ЗАБЕЛЕЖЕНИХ У ИНТЕРНЕТ СЕРВИСУ ВУКАЈЛИЈА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.049SV
Слађана М. Цукут, Мијана Ч. Кубурић Мацура, НАЈЧЕШЋЕ ГРЕШКЕ У ПИСАЊУ ИЈЕКАВИЗАМА КОД УЧЕНИКА ШЕСТОГ РАЗРЕДА ОСНОВНИХ ШКОЛА У БАЊОЈ ЛУЦИ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.069C
Вишња С. Мићић, Славиша В. Јењић, Желимир Ж. Драгић, МЕСТО РАНЕ ПИСМЕНОСТИ У ПРЕДШКОЛСКОМ ПРОГРАМУ ИЛИ КОЛИКО СУ УЧЕНИЦИ ПРВОГ РАЗРЕДА ПРИПРЕМЉЕНИ ЗА ПОЧЕТНО УЧЕЊЕ ЧИТАЊА И ПИСАЊА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.085M
Сања Р. Раковић, ПРАКТИЧНИ АСПЕКТИ НАСТАВЕ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА У ПРВОМ ЦИКЛУСУ ОСНОВНОШКОЛСКОГ ОБРАЗОВАЊА У РЕПУБЛИЦИ СРБИЈИ – ТЕНДЕНЦИЈЕ И ИЗАЗОВИ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.101R
Ljiljana J. Knežević, Jagoda P. Topalov, INFORMAL DIGITAL LEARNING OF ENGLISH AMONG SERBIAN UNIVERSITY STUDENTS
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.115K
Јована Г. Вилимоновић, Наташа М. Бакић Мирић, ИНТЕРКУЛТУРАЛНИ ПРИСТУП ПОДУЧАВАЊУ ЕНГЛЕСКОГ ЈЕЗИКА НА ТЕРЦИЈАРНОМ НИВОУ: ПРИМЕРИ ИЗ ПРАКСЕ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.129V
Тамара С. Станковић, Биљана Б. Радић-Бојанић, ПРИСТУПИ ПОДУЧАВАЊУ ПИСАЊА ПРВОГ НАУЧНОГ РАДА НА ВИСОКОШКОЛСКОМ НИВОУ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.143S
Милица Ж. Љубанић, Јована Ж. Говедарица, ЈЕЗИЧКИ ТРАНСФЕР У ПИСАНОЈ ПРОДУКЦИЈИ НА ИТАЛИЈАНСКОМ КАО ДРУГОМ СТРАНОМ ЈЕЗИКУ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.155L
Александра С. Лукић, ОДНОС ФАНТАСТИКЕ И РЕЛИГИЈЕ У ПОБОЖНИМ ДРАМАМА МАВРА ВЕТРАНОВИЋА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.169L
Катарина С. Лазић, ПРОБЛЕМ ОПРОШТАЈА У РОМАНУ ЧИТАЧ: ИЗМЕЂУ ЖРТВЕ И ЗЛОЧИНЦА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.183L
Milica M. Kočović Pajević, EVALUATION OF AN ESP TEXTBOOK FROM PSYCHOLOGY STUDENTS’ PERSPECTIVE – A PILOT STUDY
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.197KP
Александра Н. Филиповић, ЕКОЛОШКИ САДРЖАЈИ У НАСТАВИ СВЕТА ОКО НАС КРОЗ СТЕАМ ПРОЈЕКТНО УЧЕЊЕ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.213F
Марина А. Јовановић, СТАВОВИ РОДИТЕЉА О ПРЕПОЗНАВАЊУ ДАРОВИТОСТИ КОД ДЕЦЕ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.231J
Горана М. Старијаш, Ивко А. Николић, Ивана М. Петровић, МОГУЋНОСТИ ПРИМЕНЕ ИНТЕГРАТИВНЕ НАСТАВЕ У ПРВОМ ЦИКЛУСУ OСНОВНОГ ОБРАЗОВАЊА И ВАСПИТАЊА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.249S
Анђела Н. Миловановић, Ирена Б. Голубовић-Илић, Милан Ј. Стојановић, РЕАЛИЗАЦИЈА ЧАСА ПРИМЕНОМ СТЕ(ПА)М КОНЦЕПТА – ИДЕНТИФИКОВАЊЕ И КОРИГОВАЊЕ ПОГРЕШНИХ УВЕРЕЊА УЧЕНИКА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.267M
Александар М. Новаковић, УЏБЕНИК НАШ ЈЕЗИК ЊУЈОРШКОГ УНИВЕРЗИТЕТА КОЛУМБИЈА У НАСТАВИ СРПСКОГ КАО СТРАНОГ ЈЕЗИКА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.281N
Јелена Б. Огњеновић, ХОД ПО РУКОПИСНОЈ ПАНОРАМИ
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.297O
Ресмија Рушовић Глогић, МАЈСТОРСТВО ЈЕЗИКА СРПСКИХ ПИСАЦА
DOI: 10.46793/Uzdanica22.1.301RG