Fakultet pedagoških nauka

FAKULTET PEDAGOŠKIH NAUKA UNIVERZITETA U KRAGUJEVCU, JAGODINA Milana Mijalkovića 14, 35000 Jagodina, Tel/Faks: +381 (0)35 8223-805, Tel: +381 (0)35 8222-262

Uzdanica, god. XVII, br. 2 – decembar 2020.



CEO BROJ

Uzdanica, god. XVII, br. 2 – decembar 2020.


Pojedinačni tekstovi

Biljana B. Radić-Bojanić, THE COMMUNICATIVE APPROACH IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING

Milena Z. Škobo, INNOVATIVE APPROACHES TO TEACHING (VICTORIAN) LITERATURE IN THE DIGITAL AGE

Valentina M. Gavranović, Marijana M. Prodanović, GRAMMAR IN LOW-STAKES, INFORMAL TESTING CONTEXT – DO DIFFERENT TASK TYPES INFLUENCE PERFORMANCE?

Dragana V. Stanković, UPOTREBA PADEŽA U GOVORU DECE PREDŠKOLSKOG I OSNOVNOŠKOLSKOG UZRASTA IZ VRANjA – SOCIOLINGVISTIČKI PRISTUP

Milena D. Matić, Mirjana R. Obradović, INTERKULTURNI PRISTUP U NASTAVI SRPSKOG KAO STRANOG JEZIKA: ZNAČAJ DISKURZIVNE LINGVOKULTUROLOGIJE U ERI GLOBALIZACIJE

Jelena D. Rajović, Nebojša M. Denić, Jelena N. Stojanović, PRILOG PROUČAVANjU UDžBENIKA ENGLESKOG JEZIKA ZA SREDNjE STRUČNE ŠKOLE: KRITERIJUMI ANALIZE

Ivana R. Jovanović, O NEKIM ASPEKTIMA PSIHOLOGIJE MEDIJSKE I OPŠTE KOMUNIKACIJE

Tamara N. Janevska, LINGVISTIČKA (SAMO)IZOLACIJA: IDEOLOŠKI ASPEKTI NOVINSKOG DISKURSA

Gorica R. Tomić, O JEDNOJ POSEBNOJ KATEGORIJI SLIVENICA U SRPSKOM JEZIKU

Svetlana Ž. Babović, KONCEPT ČASTI U POSLOVICAMA RUSKOG I SRPSKOG JEZIKA

Marija N. Vujović, JEZIČKI FAKTORI KOJI UTIČU NA TRANSFER

Nataša M. Milojević, NARACIJA, TRADICIJA I MANIPULACIJA: MIT O POSTANjU U TRILOGIJI BESNIADAM MARGARET ATVUD

Velimir D. Mladenović, ELSA TRIOLET ET LES SURRÉALISTES

Maja M. Dimitrijević, GOVOR PROSTORA U ANDRIĆEVOJ PRIPOVECI „ZLOSTAVLjANjE”

Miloš N. Stojadinović, POVEZANOST ISTRAJNOSTI I AKADEMSKOG POSTIGNUĆA: METAANALIZA

Jelena D. Teodorović, ŠKOLA KAO SREDINA PODSTICAJNA ZA UČENjE – INSTRUMENT I PERCEPCIJE NASTAVNIKA

Predrag Ž. Živković, DEFERMENT OF ACADEMIC OBLIGATIONS AND UNIVERSITY STUDENTS SELF-HANDICAPPING: PROCRASTINATION IN AN ACADEMIC CONTEXT

Katarina B. Putica, GRAMMAR SCHOOL STUDENTS’ PERCEPTIONS TOWARD ORGANIC CHEMISTRY AND THE IMPLEMENTATION OF CONTEXT-BASED APPROACH IN ORGANIC CHEMISTRY TEACHING

Daliborka R. Popović, Dušan P. Ristanović, POTENCIJALI PROJEKTNE NASTAVE ZA RAZVIJANjE MEĐUPREDMETNIH KOMPETENCIJA

Irena B. Golubović-Ilić, DETE-ISTRAŽIVAČ – AKTIVNI UČESNIK U SVOM RAZVOJU

Vesna M. Petrović, Nataša M. Vukićević, Radovan Antonijević, KOMPARATIVNI PRIKAZ SEKVENCIJALNE ANALIZE I DRUGIH MODELA ZA EVALUACIJU ŠKOLSKOG ČASA

Jelena R. Jovanović Simić, KROZ SINTAKSU SRPSKOGA JEZIKA

Anđela T. Vujošević, PITANjE MORALA: ZAŠTO NAM JE POTREBAN POLITIČKI KOREKTAN JEZIK?

Ninoslav S. Stanojlović, VREDAN PRILOG ISTORIJI JAGODINSKE PROSVETE

Ana P. Đorđević, PRIKAZ UDžBENIČKIH KOMPLETA ZA NASTAVU KNjIŽEVNOSTI I–III RAZREDA OSNOVNE ŠKOLE

Nedeljko M. Milanović, ZNAČAJ STATISTIČKIH TESTOVA U PEDAGOGIJI