Ivana R. Obradović
Ime, srednje slovo, prezime:
Ivana R. Obradović
Zvanje:
Asistent
Datum rođenja:
8.3.1999.
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Metodika informatičkog obrazovanja
Katedra:
Katedra za prirodno-matematičke i informatičke nauke
Kabinet:
Telefon:
e-mail:
ivana.obradovic@pefja.kg.ac.rs
Konsultacije:
Utorak od 14:15
Bibliografija:
Preuzmi dokument
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:
Fakultet pedagoških nauka Univerzitet u Kragujevcu, JagodinaAkademska karijera
Promena | Godina | Institucija | Oblast |
Izbor u zvanje | 2025. | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina | Metodika informatičkog obrazovanja |
Doktorat | |||
Magistratura | 2023. | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina | MAS učitelj |
Diploma | 2022, | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina | OAS učitelj |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama
- Informatika (OAS Učitelj, OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama, OAS Vaspitač u domovima)
- Metodika informatičkog obrazovanja (OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama, OAS Vaspitač u domovima)
- Informatika u obrazovanju (OAS Učitelj)
- Softverski i veb alati (OAS Učitelj, OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama, OAS Vaspitač u domovima)
- Osnove računarskih sistema (OAS Učitelj)
- Uvod u programiranje (OAS Učitelj)
- Metodika digitalne pismenosti (OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama, OAS Vaspitač u domovima)
- Obrazovanje na daljinu (OAS Učitelj)
- Metodika programiranja (OAS Učitelj)
- Programiranje (OAS Učitelj)
Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama
Reprezentativne reference
- Milutinović, V. R., Obradović, I., & Đorđević, S. (2025). Boosting motivation: how gamification inspires primary school students to learn coding. Educational Studies, 1–27. https://doi.org/10.1080/03055698.2025.2511928
- Milutinović, V. R., Obradovic, I., & Đorđević, S. M. (2024). Exploring primary school students’motivation and enjoyment in learning programming through gamification. STEM/STEAM/STREAM approach in theory and practice of contemporary education. https://doi.org/10.46793/STREAM25.231M
- Milutinović, V. R., Đorđević, S. M., & Obradović, I. R. (2024). Investigating the Impact of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) on the Adoption of E-Learning in STEM Education. In THE BOOK OF ABSTRACTS. https://imi.pmf.kg.ac.rs/TEMATCOM2024/assets/Knjiga%20apstrakata%20TEMATCOM2024.pdf
- Milutinović, V., Obradović, I., & Đorđević, S. (2024). The Influence of Intelligent-Ethical TPACK of Future Teachers and Preschool Teachers on Their Intention to Integrate AI-Based Tools in Education. In ART (OF) EDUCATION IN A CHANGING WORLD – Book of Abstracts (pp. 120–121). Beograd: Fakultet za obrazovanje učitelja i vaspitača. ISBN 978-86-7849-339-3. http://naucniskup.uf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2024/06/Knjiga-rezimea-2024.pdf
Ostale aktivnosti
Učešće na projektima:
Usavršavanja:
Oblast Interesovanja:
Članstva u organizacijama:
Ostali podaci: