Fakultet pedagoških nauka

FAKULTET PEDAGOŠKIH NAUKA UNIVERZITETA U KRAGUJEVCU, JAGODINA Milana Mijalkovića 14, 35000 Jagodina, Tel/Faks: +381 (0)35 8223-805, Tel: +381 (0)35 8222-262

Ivana Obradović

Ivana R. Obradović
Ime, srednje slovo, prezime: Ivana R. Obradović
Zvanje: Asistent
Datum rođenja: 8.3.1999.
Uža naučna odnosno umetnička oblast: Metodika informatičkog obrazovanja
Katedra: Katedra za prirodno-matematičke i informatičke nauke
Kabinet:
Telefon:
e-mail: ivana.obradovic@pefja.kg.ac.rs
Konsultacije: Utorak od 14:15
Bibliografija: Preuzmi dokument

Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:

Fakultet pedagoških nauka Univerzitet u Kragujevcu, Jagodina

Akademska karijera

Promena Godina Institucija Oblast
Izbor u zvanje 2025. Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina Metodika informatičkog obrazovanja
Doktorat
Magistratura 2023. Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina MAS učitelj
Diploma 2022, Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina OAS učitelj

Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama

  1. Informatika (OAS Učitelj, OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama, OAS Vaspitač u domovima)
  2. Metodika informatičkog obrazovanja (OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama, OAS Vaspitač u domovima)
  3. Informatika u obrazovanju (OAS Učitelj)
  4. Softverski i veb alati (OAS Učitelj, OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama, OAS Vaspitač u domovima)
  5. Osnove računarskih sistema (OAS Učitelj)
  6. Uvod u programiranje (OAS Učitelj)
  7. Metodika digitalne pismenosti (OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama, OAS Vaspitač u domovima)
  8. Obrazovanje na daljinu (OAS Učitelj)
  9. Metodika programiranja (OAS Učitelj)
  10. Programiranje (OAS Učitelj)

Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama

Reprezentativne reference

  1. Milutinović, V. R., Obradović, I., & Đorđević, S. (2025). Boosting motivation: how gamification inspires primary school students to learn coding. Educational Studies, 1–27. https://doi.org/10.1080/03055698.2025.2511928
  2. Milutinović, V. R., Obradovic, I., & Đorđević, S. M. (2024). Exploring primary school students’motivation and enjoyment in learning programming through gamification. STEM/STEAM/STREAM approach in theory and practice of contemporary education. https://doi.org/10.46793/STREAM25.231M
  3. Milutinović, V. R., Đorđević, S. M., & Obradović, I. R. (2024). Investigating the Impact of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) on the Adoption of E-Learning in STEM Education. In THE BOOK OF ABSTRACTS. https://imi.pmf.kg.ac.rs/TEMATCOM2024/assets/Knjiga%20apstrakata%20TEMATCOM2024.pdf
  4. Milutinović, V., Obradović, I., & Đorđević, S. (2024). The Influence of Intelligent-Ethical TPACK of Future Teachers and Preschool Teachers on Their Intention to Integrate AI-Based Tools in Education. In ART (OF) EDUCATION IN A CHANGING WORLD – Book of Abstracts (pp. 120–121). Beograd: Fakultet za obrazovanje učitelja i vaspitača. ISBN 978-86-7849-339-3. http://naucniskup.uf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2024/06/Knjiga-rezimea-2024.pdf

Ostale aktivnosti

Učešće na projektima:
Usavršavanja:
Oblast Interesovanja:
Članstva u organizacijama:
Ostali podaci: