Vesna S.Trifunović
Ime, srednje slovo, prezime:
Vesna S.Trifunović
Zvanje:
Redovni profesor
Datum rođenja:
11.02.1966.
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Sociologija obrazovanja
Katedra:
Katedra za društveno-humanističke nauke
Kabinet:
K13
Telefon:
e-mail:
vesna.trifunovic@pefja.kg.ac.rs
Konsultacije:
Sreda: 9.30 – 10.30
Bibliografija:
Preuzmi dokument
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:
Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, JagodinaAkademska karijera
Promena | Godina | Institucija | Oblast |
Izbor u zvanje | 2019 | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina | Sociologija obrazovanja |
Doktorat | 2006. | Filozofski fakultet Univerziteta u Prištini sa privremenim sedištem u Kosovskoj Mitrovici | Sociologija obrazovanja, Sociologija kulture |
Magistratura | 1998. | Filozofski fakultet, Univerzitet u Nišu | Sociologija društvenog razvoja |
Diploma | 1989. | Filozofski fakultet, Univerzitet u Nišu | Sociologija obrazovanja |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama
- Sociologija
- Uvod u proučavanje društva
- Sociologija obrazovanja
- Sociologija kulture
- Mladi i savremeno društvo
- Kultura i društvo
Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama
- Kulturološki aspekti razredne nastave
- Odabrana poglavlja iz prirodnih i društvenih nauka
Reprezentativne reference
- Mikanović, B., Trifunović, V., Budimir-Ninković, G. (2020). Family and Continued Education of Primary School Students, Educational Studies, 71 (131), 1: 192 – 210. Scientific article UDC: 37.015.4 ISSN 0038 0474 UDC 37.01 (Scopus)
- Trifunović, S. V., Zdravković, D., Stanojević, D. (2021) Priprema budućih učitelja i problem formiranja kulturnog identiteta, TEME, Vol. XLV, No 1, 2021, str. 1-17. ISSN 0353-7919 ISSN 1820-7804 https://doi.org/10.22190/TEME180601001T UDK 371.12:37:017. COBISS.SR-ID559631 (M24)
- Trifunović, V., Petrović, R. (2018). Kultura sećanja: spomen-obeležja iz velikog rata u sadržajima udžbenika istorije u gimnazijama u Republici Srbiji i zakonska regulativa o vojnim spomen-obeležjima iz Velikog rata, Nasleđe, Vol. XIV, no. 41: 211-222. 371.671:94 340:725.945 94(100)"1914/1918" ISSN 1820-1768 = Nasleđe (Kragujevac) COBISS.SR-ID 115085068 (Erih plus, MLA) M24
- Marković M. Ž., Trifunović, S.V. (2017). Pol i nasilje među učenicima osnovnoškolskog uzrasta, Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, broj XLVII (1) : 63-82. DOI: 10.5937/ zrffp47-12473 ISSN 0354-3293 eISSN 2217-8082 (Erih Plus, MLA)
- Marković Živorad, Trifunović Vesna & Šekeljić Goran.(2016). School Clubs and Violence among Primary School Student. TEME, Vol. XL, No 4: 1275-1290. UDK 371.83:316.624-057.874 DOI: 10.22190/TEME1604275M ISSN: 0353-7919 (Print) ISSN: 1820-7804 (Online) COBISS. SR-ID 559631 (M24)
- na S. Trifunović. (2019). Some tendencies in teachers’ preparation for work with children of atypical development in the Republic of Serbia. Research Result. Sociology and Management, Vol.5, № 1: 70-81 DOI: 10.18413/2408-9338-2019-5-1-0-6 ISSN 2408-9338 (Erih plus)
- Trifunović, S. Vesna. (2022). Vrednosne orijentacije mladih, Društvene devijacije, 2022, Vol. VII, No. 1: 533-541. UDK:371.313:158.8 ISSN 2566-3224 (Erih plus)
- Ružica Ž. Petrović. Vesna S. Trifunović. (2022). Etički kodeks i moralni integritet univerzitetskih nastavnika, Research in Pedagogy, Vol. 12, No. 2, Year 2022, pp. 461-470.
- Trifunović, S. Vesna. Društvena kriza i obrazovanje, Uzdanica, 2021, XVIII/2 : 357–370. ISSN 1451-673X UDK 316.42:37(497.11) DOI 10.46793/Uzdanica18.II.357T
- Trifunović, Vesna & Petrović, Vladan. (2018). Skice za portret života u pograničju: Kladovo i Golubac. Novi Sad: Prometej; Niš: Mašinski fakultet: JUNIR. ISBN 978-86-515-1337-7 COBISS.SR-ID 322223879
Ostale aktivnosti
Učešće na projektima:
1. Projekat „Održivost identiteta Srba i nacionalnih manjina u pograničnim opštinama istočne i jugoistočne Srbije» (179013) koji finansira Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja
Republike Srbije (.
2. Projekat „Efekti primene fizičke aktivnosti na lokomotorni, metabolički,psiho-socijalni i vaspitni status populacije RSrbije“(47015) Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije .
3. TEMPUS IV 159074 – JPCR, 2010 -2013: Education Policy Study Program in Serbia and Montenegro.
4. Tempus Project No. 517319-Tempus-1-2011-1-UK-Tempus-JPCR.
Bilateralni projekat sa Slovenijom: Assumptions and possibilities of developing innovative models of teaching in the function of accomplishing transparency of university education and raising the competitiveness in the national and international market of knowledge.
5.Bilateralni projekat „Pretpostavke i mogućnosti razvijanja inovativnih modela nastave u funkciji ostvarivanja transparentnosti univerzitetskog obrazovanja i podizanja konkurentnosti na domaćem i inostranom tržištu znanja“, koji realizuju Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina (R.Srbija) i Pedagoški fakultet Univerziteta u Primorskom, Kopar (R.Slovenija) (2017-2019).
6. Bilateralni projekt „Krize, izazovi i savremeni obrazovni sistem” koji realizuju Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore (Crna Gora) (2021– 2023).
7. Bilateralni projekat „Pozitivno obrazovanje – doživljaj psihološkog blagostanja i ostvarivanje optimalnih obrazovnih postignuća“ koji realizuju Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Pedagoški fakultet u Bijeljini (Republika Srpska) (2022 – 2024).
Republike Srbije (.
2. Projekat „Efekti primene fizičke aktivnosti na lokomotorni, metabolički,psiho-socijalni i vaspitni status populacije RSrbije“(47015) Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije .
3. TEMPUS IV 159074 – JPCR, 2010 -2013: Education Policy Study Program in Serbia and Montenegro.
4. Tempus Project No. 517319-Tempus-1-2011-1-UK-Tempus-JPCR.
Bilateralni projekat sa Slovenijom: Assumptions and possibilities of developing innovative models of teaching in the function of accomplishing transparency of university education and raising the competitiveness in the national and international market of knowledge.
5.Bilateralni projekat „Pretpostavke i mogućnosti razvijanja inovativnih modela nastave u funkciji ostvarivanja transparentnosti univerzitetskog obrazovanja i podizanja konkurentnosti na domaćem i inostranom tržištu znanja“, koji realizuju Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina (R.Srbija) i Pedagoški fakultet Univerziteta u Primorskom, Kopar (R.Slovenija) (2017-2019).
6. Bilateralni projekt „Krize, izazovi i savremeni obrazovni sistem” koji realizuju Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore (Crna Gora) (2021– 2023).
7. Bilateralni projekat „Pozitivno obrazovanje – doživljaj psihološkog blagostanja i ostvarivanje optimalnih obrazovnih postignuća“ koji realizuju Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Pedagoški fakultet u Bijeljini (Republika Srpska) (2022 – 2024).
Usavršavanja:
Studijska putovanja: Arhus Univerzitet (Danska) i Katolički Univerzitet u Luvenu (Belgija) povodom aktivnosti u okviru projekta TEMPUS IV 159074 – JPCR, 2010 -2013: Education Policy Study Program in Serbia and Montenegro.
Oblast Interesovanja:
Obrazovanje, obrazovne politike, kultura, religija, identitet, kulturni identitet, porodica
Članstva u organizacijama:
Jugoslovensko udruženje za naučno istraživanje religije (JUNIR)
Ostali podaci: