Fakultet pedagoških nauka

FAKULTET PEDAGOŠKIH NAUKA UNIVERZITETA U KRAGUJEVCU, JAGODINA Milana Mijalkovića 14, 35000 Jagodina, Tel/Faks: +381 (0)35 8223-805, Tel: +381 (0)35 8222-262

dr Vesna Petrović

Vesna M. Petrović
Ime, srednje slovo, prezime: Vesna M. Petrović
Zvanje: Docent
Datum rođenja: 1967.
Uža naučna odnosno umetnička oblast: Psihologija u vaspitno-obrazovnom radu
Katedra: Katedra za društveno-humanističke nauke
Kabinet: 23
Telefon:
e-mail: vmpetrovic@yahoo.com
Konsultacije:
Bibliografija: Preuzmi dokument

Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:

Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu

Akademska karijera

Promena Godina Institucija Oblast
Izbor u zvanje 2015 Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu Psihologija
Doktorat 2014 Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Psihologija Psihologija
Magistratura 2002 Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Psihologija Psihologija
Diploma 1993 Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Psihologija Psihologija

Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama

  1. Razvojna psihologija
  2. Pedagoška psihologija
  3. Razvoj i učenje dece ranih uzrasta
  4. Dečje razumevanje društvenih pojava
  5. Pedagoško liderstvo

Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama

Reprezentativne reference

  1. 1. Profesionalna praksa: vodič, dnevnik, indeks (80 str.), Petrović, M. V., 2010, Pedagoški fakultet u Jagodini, Univerzitet u Kragujevcu, ISBN 978-86-7604-053-7
  2. 2. Petrović, M. V., Antonijević, R., Jovanović, V. (2012). Nova koncepcija prijemnog ispita za pedagoške fakultete: kompetencije razumevanja pročitanog. U V. Trifunović (ur.) Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje – tradicija i savremenost (31- 46). Jagodina: Pedagoški fakultet u Jagodini, Univerzitet u Kragujevcu, ISBN: 978-86-7604-083-4
  3. 3. Petrović, V. M. (2013). Dva određenja pojmovne promene . teorija koherencije i teorija elemenata. Psihološka istraživanja, Vol. 16, br. 1, 29-56, Beograd, ISSN 0352-7379
  4. 4. Petrović, V., Vukićević, N. (2015). Razumevanje muzičkih pojmova tempo i instrument u trećem razredu osnovne škole. Nastava i vaspitanje, God. LXIV, br. 1, Pedagoško društvo Srbije, Beograd, 55-70. ISSN 0547-3330
  5. 5. Petrović, V. M. (2015). Argumentativni dijalog u vršnjačkoj grupi i pojmovna promena. Psihološka istraživanja, Vol. 18, br. 1, 77-98, Beograd, ISSN 0352-7379
  6. 6. Milovanovic, R., Petrovic, V. (2016). Competitiveness and Empathy of Primary School and Kindergarten Teachers In Crișan, M., Toma, R. (Ed) Beliefs and Behaviours in Education and Culture: Cultural Determinants and Education. Bucureşti : Pro Universitaria. ISBN 978-606-26-0625-1
  7. 7. Petrović, V., Simonović, S. (2016). Čitalačke kompetencije i uspeh u studiranju kod studenata budućih nastavnika. U Teodorović, J. (ur) Unapređivanje kvaliteta obrazovanja u osnovnim školama (314-327). (Zbornik objavljen na srpskom i na engleskom jeziku). Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, Zavod za unapređivanje vaspitanja i obrazovanja; Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu.

Ostale aktivnosti

Učešće na projektima: Istraživač na projektu Instituta za psihologijui Filozofskog fakulteta u Beogradu, Teorijske koncepcije, metodološki problemi i problemi primene, za period 2010-2014 (evidencioni broj projekta 179018). Projekat finansira Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj Republike Srbije; - Saradnik na projektu Improving educational effectiveness of primary schools (IEEPS) 2013 – 2016, broj projekta538992-LLP-1-2013-1-RS-COMENIUS-CMP (Comenius programme); - Saradnik na projektu član tima na projektu Master program in Educational Leadership, 543848-TEMPUS-1-2013-1-RS-JPCR (2013-2016).
Usavršavanja: Instruktor Aktivnog učenja i nastave (bazični i supervizijski nivo) - Napredni nivo edukacije iz racionalno-emotivne i kognitivno-bihejvioralne terapije (REBT centar)
Oblast Interesovanja: Razvojno-formativni efekti školskog učenja na intelektualni razvoj učenika (razvoj pojmovnog mišljenja); Emocionalni aspekti školskog učenja
Članstva u organizacijama: Sekcija univerzitetskih nastavnika psihologije obrazovanja (DPS)
Ostali podaci: