Vesna M. Petrović
Ime, srednje slovo, prezime:
Vesna M. Petrović
Zvanje:
Docent
Datum rođenja:
1967.
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Psihologija u vaspitno-obrazovnom radu
Katedra:
Katedra za društveno-humanističke nauke
Kabinet:
23
Telefon:
e-mail:
vmpetrovic@yahoo.com
Konsultacije:
Bibliografija:
Preuzmi dokument
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:
Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u KragujevcuAkademska karijera
Promena | Godina | Institucija | Oblast |
Izbor u zvanje | 2015 | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu | Psihologija |
Doktorat | 2014 | Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Psihologija | Psihologija |
Magistratura | 2002 | Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Psihologija | Psihologija |
Diploma | 1993 | Univerzitet u Beogradu, Filozofski fakultet, Psihologija | Psihologija |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama
- Razvojna psihologija
- Pedagoška psihologija
- Razvoj i učenje dece ranih uzrasta
- Dečje razumevanje društvenih pojava
- Pedagoško liderstvo
Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama
Reprezentativne reference
- 1. Profesionalna praksa: vodič, dnevnik, indeks (80 str.), Petrović, M. V., 2010, Pedagoški fakultet u Jagodini, Univerzitet u Kragujevcu, ISBN 978-86-7604-053-7
- 2. Petrović, M. V., Antonijević, R., Jovanović, V. (2012). Nova koncepcija prijemnog ispita za pedagoške fakultete: kompetencije razumevanja pročitanog. U V. Trifunović (ur.) Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje – tradicija i savremenost (31- 46). Jagodina: Pedagoški fakultet u Jagodini, Univerzitet u Kragujevcu, ISBN: 978-86-7604-083-4
- 3. Petrović, V. M. (2013). Dva određenja pojmovne promene . teorija koherencije i teorija elemenata. Psihološka istraživanja, Vol. 16, br. 1, 29-56, Beograd, ISSN 0352-7379
- 4. Petrović, V., Vukićević, N. (2015). Razumevanje muzičkih pojmova tempo i instrument u trećem razredu osnovne škole. Nastava i vaspitanje, God. LXIV, br. 1, Pedagoško društvo Srbije, Beograd, 55-70. ISSN 0547-3330
- 5. Petrović, V. M. (2015). Argumentativni dijalog u vršnjačkoj grupi i pojmovna promena. Psihološka istraživanja, Vol. 18, br. 1, 77-98, Beograd, ISSN 0352-7379
- 6. Milovanovic, R., Petrovic, V. (2016). Competitiveness and Empathy of Primary School and Kindergarten Teachers In Crișan, M., Toma, R. (Ed) Beliefs and Behaviours in Education and Culture: Cultural Determinants and Education. Bucureşti : Pro Universitaria. ISBN 978-606-26-0625-1
- 7. Petrović, V., Simonović, S. (2016). Čitalačke kompetencije i uspeh u studiranju kod studenata budućih nastavnika. U Teodorović, J. (ur) Unapređivanje kvaliteta obrazovanja u osnovnim školama (314-327). (Zbornik objavljen na srpskom i na engleskom jeziku). Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, Zavod za unapređivanje vaspitanja i obrazovanja; Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu.
Ostale aktivnosti
Učešće na projektima:
Istraživač na projektu Instituta za psihologijui Filozofskog fakulteta u Beogradu, Teorijske koncepcije, metodološki problemi i problemi primene, za period 2010-2014 (evidencioni broj projekta 179018). Projekat finansira Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj Republike Srbije; - Saradnik na projektu Improving educational effectiveness of primary schools (IEEPS) 2013 – 2016, broj projekta538992-LLP-1-2013-1-RS-COMENIUS-CMP (Comenius programme); - Saradnik na projektu član tima na projektu Master program in Educational Leadership, 543848-TEMPUS-1-2013-1-RS-JPCR (2013-2016).
Usavršavanja:
Instruktor Aktivnog učenja i nastave (bazični i supervizijski nivo) - Napredni nivo edukacije iz racionalno-emotivne i kognitivno-bihejvioralne terapije (REBT centar)
Oblast Interesovanja:
Razvojno-formativni efekti školskog učenja na intelektualni razvoj učenika (razvoj pojmovnog mišljenja); Emocionalni aspekti školskog učenja
Članstva u organizacijama:
Sekcija univerzitetskih nastavnika psihologije obrazovanja (DPS)
Ostali podaci: