др Предраг Живковић


Предраг Ж. Живковић
Име, средње слово, презиме:Предраг Ж. Живковић

Звање:Редовни професор

Датум рођења:2.4.1970.

Ужа научна односно уметничка област:Педагогија

Катедра:Катедра за друштвенo-хуманистичке науке

Кабинет:01

е-mail:predrag.zivkovic@pefja.kg.ac.rs

Консултације:Четвртак: 10.00 – 11.30

Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:

Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина

Академска каријера

Промена Година Институција Област
Избор у звање2024.Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, ЈагодинаПедагогија
Докторат2011.Филозофски факултет у Косовској МитровициШколска педагогија
Магистратура2007.Филозофски факултет у Косовској МитровициШколска педагогија
Диплома1996.Филозофски факултет Универзитета у ПриштиниШколска педагогија

Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама

  1. Методологија педагошких истраживања
  2. Академско писање

Списак предмета које наставник држи на докторским студијама

  1. Квалитативне и квантитативне методе истраживања у методици наставе

Репрезентативне референце

  • Cuadra, D.J., at al. (2023). Preservice Teacher Professional Identity: Influence of the Teacher Educator and the Teacher Education Model, Education Policy Analysis Archives, June, 2023, pp.321-333.
  • Živković, P. (2023). Profesionalni razvoj nastavnika zaposlenih na određeno vreme. Pedagogija, Br.3/4, 246-258.
  • Živković, P. (2023). Identitetske karakteristike i profesionalni status nastavnika na određeno vreme. Fakultet pedagoških nauka u Jagodini (monografija).
  • Živković, P. (2022). Perception of the Part-Time Teachers' Professional Development Needs , Barriers, Feedback , and Job Satisfaction: Case of Serbia from Talis 2013 Sample, The New Educational Review, 68(2):150-16DOI: 10.15804/tner.2022.68.2.12
  • Živković, P. (2021). Second-career teachers’ professional identity and imposter phenomenon: nexus and correlates, Journal of Educational Sciences and Psychology, Vol. XI (LXXIII)No. 1/2021 26 – 38
  • Živković, P. At al. (2018). Student Teachers' Professional Identity: Research in the Republic of Serbia, The New Educational Review, 51(1) DOI: 10.15804/tner.2018.51.1.18
  • Živković, P. (2021). A COMPARATIVE DATA MINING TECHNIQUE FOR BEIJAARD'S TEACHERS PROFESSIONAL IDENTITY MODEL CLASSIFICATION: RESEARCH IN THE REPUBLIC OF SERBIA, International Educational Research, 05(01):1
  • Živković at al. (2020). PARENTS 'AWARENESS ON THE IMPORTANCE OF ORAL HEALTH IN PRESCHOOL CHILDREN: PARENTS' ATTITUDES AND SOCIO-ECONOMIC STATUS / INFORMISANOST RODITELJA O ZNAČAJU ORALNOG ZDRAVLJA DECE PREDŠKOLSKOG UZRASTA: STAVOVI RODITELJA I SOCIO-EKONOMSKI STATUS, Timocki Medicinski Glasnik, 44(4):158-163 DOI: 10.5937/tmg1904158Q
  • Živković, P. (2021). Deferment of Academic Obligations and University Students Self-Handicapping: Procrastination in an Academic Context, Uzdanica, 17-2, DOI: 10.18485/uzdanica-2020-17-2-17.
  • Živković, P. (2018). Pedeutološki ogledi. Fakultet pedagoških nauka u Jagodini (monografija).

Остале активности

Учешће на пројектима:

Билатерални пројекат Претпоставке и могућности развијања иновативних модела наставе у функцији остваривања транспарантности универзитетског образовања и подизања конкурентности на домаћем и иностраном тржишту знања Факултета педагошких наука Универзитета у Крагујевцу и University of Primorska Faculty of Education (Slovenia)


Усавршавања:

University of Amsterdam, Course: Solid Science:Research Methods (2014), Instructor:Anne Мarie Zand Scholten (Coursera)


Област Интересовања:

педеутологија, методе истраживања у образовању


Чланства у организацијама:

Друштво истраживача у образовању у Србији