Ime, srednje slovo, prezime:
Nenad, R. Vulović
Zvanje:
Redovni profesor
Datum rođenja:
12.07.1979.
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Metodika nastave matematike
Katedra:
Katedra za didaktičko-metodičke nauke
Kabinet:
Telefon:
035/223805
e-mail:
vlnenad@gmail.com
Konsultacije:
Četvrtak 10.30-11.30
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:
Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, JagodinaAkademska karijera
Promena | Godina | Institucija | Oblast |
Izbor u zvanje | 2024. | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina | Metodika nastave matematike |
Doktorat | 2011. | Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina | Metodika nastave matematike |
Magistratura | 2009. | Univerzitet u Kragujevcu, Prirodno-matematički fakultet | Metodika nastave matematike |
Diploma | 2004. | Univerzitet u Kragujevcu, Prirodno-matematički fakultet | Matematika i informatika |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama
- Metodički praktikum matematike, OAS Učitelj
- Metodika razvoja početnih matematičkih pojmova, OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama
- Dodatna nastava matematike, OAS Učitelj
- Didaktička sredstva u razviijanju početnih matematičkih pojmova, OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama
- Matematičko modelovanje realnog okruženja, OAS Vaspitač u predškolskim ustanovama
- Matematika kroz igru i zabavu, MAS Vaspitač
- Kreativnost u formiranju matematičkih pojmova, MAS Vaspitač
Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama
- Matematičko modelovanje, DAS Metodika nastave
- Savremeni pristupi matematičkom obrazovanju, DAS Metodika nastave
- Istraživanja u matematičkom obrazovanju, DAS Metodika nastave
- Rešavanje matematičkih problema, DAS Metodika nastave
- Rešavanje matematičkih problema, DAS Metodika nastave
Reprezentativne reference
- Mihajlović, A., Vulović, N. & Milikić, M. (2023). Percepcije studenata o online metočkom praktikumu razvoja početnih matematičkih pojmova tijekom pandemije COVID-19, u M. Ružić, S. Kadum, M. Dumačić (ur.) Digitalne tehnologije (11-30), Pula: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, ISBN: 978-953-377-010-9
- Vulović, N., Mihajlović, A. & Milikić, M. (2022). Achievements of younger primary school students in mathematics competitions during the COVID-19 pandemic, Uzdanica, god. XIX, vanredni broj, str. 133-147, Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, ISSN 1451-673X
- Milikić, M., Maričić, S. & Vulović, N. (2022): Primena softvera GeoGebra pri formiranju pojma obima figure u mlađim razredima osnovne škole, Zbornik radova Pedagoškog fakulteta u Užicu, XXIV, str. 127-140, Užice: Pedagoški fakultet, ISSN: 2560-550X
- Vulović, N., Čutura, I. & Milikić, M. (2021): Osposobljenost budućih učitelja za procenu preciznosti tekstualnih matematičkih zadataka, Uzdanica, god. XVIII, br. 2, str. 289-305, Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, ISSN 1451-673X
- Mihajlović, A., Vulović, N., & Milikić, M. (2021). Primena japanske studije časa u pripremi budućih vaspitača za izvođenje usmerenih aktivnosti u oblasti razvoja matematičkih pojmova, Metodički aspekti nastave matematike IV, 2-3. novembra 2017. godine, Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, str. 292-301, ISBN 978-86-7604-208-1, DOI: https://doi.org/10.46793/MANM4.292M
- Mihajlović, A., Vulović, N. & Milikić, M. (2021). Investigating some aspects of pre-service primary school teachers’ mathematics anxiety, CODEMA 2020, pp. 211-221, Skopje: Union of Mathematicians of Macedonia, Macedonia, ISBN: 978-608-4904-09-0
- Mihajlović, A., Vulović, N. & Maričić, S. (2021). Teaching Mathematics during the COVID-19 Pandemic – Examining the Perceptions of Class Teachers and Mathematics Teachers. u S. Marinković (ur). Nauka, nastava, učenje u izmenjenom društvenom kontekstu (501–518). Užice: Pedagoški fakultet, ISBN: 978-86-6191-065-4 DOI 10.46793/NNU21.501M
- Mihajlović, A., Vulović, N. & Milikić, M. (2020). The Teaching Efficacy of Preservice Mathematics Teachers: Research in the Republic of Serbia. The New Educational Review, Vol. 61, No. 3, 63-75, ISSN: 1732-6729, doi: 10.15804/tner.2020.61.3.05
- Mihajlović, A., Vulović, N. & Milikić, M. (2020). Using the Fangcheng method to develop pre-algebra concepts in primary-grade students. Teaching Innovations, 23(1), 72–88, doi: 10.5937/inovacije2001072M
- Čutura, I. & Vulović, N. (2020): Developing Writing Skills by Formulating Mathematical Problems, Pedagogy – Bulgarian Journal of Educational Research and Practice, god. XCII, br. 2, str. 274-288, Sofia: Az-buki, National Publishing House, Bulgaria, ISSN: 0861–3982
Ostale aktivnosti
Učešće na projektima:
1) Scientific bilateral project Crises, Challenges and Curent Educational System, Faculty of Education, University of Kragujevac, Serbia; Faculty of Philosophy, University of Montenegro, Montenegro, 2021-2023;
2) Scientific bilateral project Assumptions and possibilities of developing innovative models of teaching in the function of accomplishing transparency of university education and raising the competitiveness in the national and international market of knowledge, Faculty of Education, University of Kragujevac, Serbia; Faculty of Education, University of Primorska, Slovenia, 2017-2019;
3) COMENIUS Multilateral project „Improving educational effectiveness of primary schools“, 2013-2016;
4) MASTS 511170-TEMPUS-1-2010-1-RS-TEMPUS-JPCR Master programme for Subject Teachers in Serbia;
5) 2010 – 2013: TEMPUS IV-159048-JPCR, Modernizing Teacher Education in a European Perspective;
6) JP 159074-2009 Education Policy Study Programme in Serbia and Montenegro;
7) Program za popularizaciju nauke „Podsticanje radoznalosti za proučavanje prirodnih fenomena: od eksperimenta do softvera“, Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj;
8) 2007 – 2009: TEMPUS JEP41074 RS: Curriculum Reform in Teacher Education.
2) Scientific bilateral project Assumptions and possibilities of developing innovative models of teaching in the function of accomplishing transparency of university education and raising the competitiveness in the national and international market of knowledge, Faculty of Education, University of Kragujevac, Serbia; Faculty of Education, University of Primorska, Slovenia, 2017-2019;
3) COMENIUS Multilateral project „Improving educational effectiveness of primary schools“, 2013-2016;
4) MASTS 511170-TEMPUS-1-2010-1-RS-TEMPUS-JPCR Master programme for Subject Teachers in Serbia;
5) 2010 – 2013: TEMPUS IV-159048-JPCR, Modernizing Teacher Education in a European Perspective;
6) JP 159074-2009 Education Policy Study Programme in Serbia and Montenegro;
7) Program za popularizaciju nauke „Podsticanje radoznalosti za proučavanje prirodnih fenomena: od eksperimenta do softvera“, Ministarstvo za nauku i tehnološki razvoj;
8) 2007 – 2009: TEMPUS JEP41074 RS: Curriculum Reform in Teacher Education.
Usavršavanja:
1) Open world, Washington DC – Redlands, CA, USA, (april/maj 2022.)
2) Visoka škola „Etvaš Jožef“, Baja, Mađarska (april 2017.)
3) Državni ispitni centar Slovenije, Ljubljana, Slovenija (februar 2014.)
4) Univerzitet u Minsteru, Nemačka (septembar 2012.)
5) Pedagoški fakultet, Ljubljana, Slovenija (novembar 2011.)
6) Katolički univerzitet u Luveni, Belgija (april, 2011.)
7) Pedagoški fakultet, Koper, Slovenija (maj, 2008.)
8) Pedagoški fakultet, Ljubljana, Slovenija (novembar 2005.)
9) Matematički liceju – centar za dodatno matematičko obrazovanje, Barnaul, Altajski kraj, Sibir, Rusija, (avgust 2005.)
10) University of Aleppo, Faculty of science, Department for mathematics and computer science, Syria, (jun/jul/avgust 2001.).
2) Visoka škola „Etvaš Jožef“, Baja, Mađarska (april 2017.)
3) Državni ispitni centar Slovenije, Ljubljana, Slovenija (februar 2014.)
4) Univerzitet u Minsteru, Nemačka (septembar 2012.)
5) Pedagoški fakultet, Ljubljana, Slovenija (novembar 2011.)
6) Katolički univerzitet u Luveni, Belgija (april, 2011.)
7) Pedagoški fakultet, Koper, Slovenija (maj, 2008.)
8) Pedagoški fakultet, Ljubljana, Slovenija (novembar 2005.)
9) Matematički liceju – centar za dodatno matematičko obrazovanje, Barnaul, Altajski kraj, Sibir, Rusija, (avgust 2005.)
10) University of Aleppo, Faculty of science, Department for mathematics and computer science, Syria, (jun/jul/avgust 2001.).
Oblast Interesovanja:
Metodika nastave matematike
Članstva u organizacijama:
Društvo matematičara Srbije
Ostali podaci:
1) Prodekan za finansije na Fakultetu pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (od 2014. i dalje);
2) Član Saveta Univerziteta u Kragujevcu (od 2013. i dalje);
7) Predsednik Komisije za polaganje ispita za licencu nastavnika i vaspitača (matematika), Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja;
3) Predsednik Državne komisije za takmičenja iz matematike učenika OŠ (od 2022. i dalje);
4) Lider ekipe Srbije na Juniorskim balkanskim matematičkim olimpijadama (od 2012. do 2022.);
5) Član redakcije i tehnički urednik Matematičkog lista (od 2008. i dalje);
6) Član i sekretar Upravnog odbora Društva matematičara Srbije (od 2006. i dalje)
8) Objavio trideset udžbenika, zbirki i priružnika od 1. do 8. razreda osnovne škole koji su akreditovani od strane Ministarstva, a većina je prevedena nekoliko jezika.
2) Član Saveta Univerziteta u Kragujevcu (od 2013. i dalje);
7) Predsednik Komisije za polaganje ispita za licencu nastavnika i vaspitača (matematika), Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja;
3) Predsednik Državne komisije za takmičenja iz matematike učenika OŠ (od 2022. i dalje);
4) Lider ekipe Srbije na Juniorskim balkanskim matematičkim olimpijadama (od 2012. do 2022.);
5) Član redakcije i tehnički urednik Matematičkog lista (od 2008. i dalje);
6) Član i sekretar Upravnog odbora Društva matematičara Srbije (od 2006. i dalje)
8) Objavio trideset udžbenika, zbirki i priružnika od 1. do 8. razreda osnovne škole koji su akreditovani od strane Ministarstva, a većina je prevedena nekoliko jezika.