Fakultet pedagoških nauka

FAKULTET PEDAGOŠKIH NAUKA UNIVERZITETA U KRAGUJEVCU, JAGODINA Milana Mijalkovića 14, 35000 Jagodina, Tel/Faks: +381 (0)35 8223-805, Tel: +381 (0)35 8222-262

dr Jelena Teodorović

Jelena Teodorović
Ime, srednje slovo, prezime: Jelena Teodorović
Zvanje: Redovni profesor
Datum rođenja: 27. decembar 1973.
Uža naučna odnosno umetnička oblast: Pedagogija
Katedra: Katedra za društveno-humanističke nauke
Kabinet:
Telefon:
e-mail: jelenat@gwu.edu
Konsultacije: Sreda: 15:30-16:30 (ili po dogovoru sa nastavnikom)
Bibliografija: Preuzmi dokument

Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:

Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina

Akademska karijera

Promena Godina Institucija Oblast
Izbor u zvanje 2016 Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina Pedagogija
Doktorat 2006 The George Washington University, Washington, DC, USA Education policy
Magistratura 2001 University of California at Los Angeles, Los Angeles, USA Microbiology and Immunology
Diploma 1996 Stanford University, Stanford, USA Human biology

Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama

  1. Sistem obrazovanja i vaspitanja u Republici Srbiji, OAS učitelj, predškolski vaspitač, domski vaspitač
  2. Teorija i praksa obrazovanja i vaspitanja, MAS Obrazovanje profesora predmetne nastave
  3. Uvod u liderstvo u obrazovanju, MAS Liderstvo u obrazovanju
  4. Upravljanje obrazovnim institucijama, MAS Liderstvo u obrazovanju
  5. Obrazovni sistemi u komparativnoj perspektivi, MAS Liderstvo u obrazovanju
  6. Obrazovne politike i upravljanje promenama, MAS Liderstvo u obrazovanju
  7. Stvaranje obrazovnih politika, MAS Obrazovne politike
  8. Liderstvo u obrazovanju i školski menadžment, MAS Obrazovne politike

Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama

Reprezentativne reference

  1. Teodorovic, J., Stankovic, D., Bodroza, B., Milin, V., & Djeric, I. (2016). Education policymaking in Serbia through the eyes of teachers, counsellors and principals. Educational Assessment, Evaluation and Accountability, 28(4), 347 - 375. M23.
  2. Teodorović, J. (2016). Obrazovna efektivnost: Šta čini kvalitetnog nastavnika i kvalitetnu školu. Jagodina, Srbija: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu. (strana 130) ISBN 978-86-7604-139-8. M45.
  3. Teodorović, J. (2016). Bliži pogled na doprinos škola učeničkom postignuću (A closer look into the contribution of schools to pupil achievement), u Teodorović, J. (Ed.), Proceedings of the International Scientific Conference Improving Quality of Education in Elementary Schools (pp. 22-42), 14th October 2016, Belgrade. Jagodina and Belgrade: Faculty of Education, University of Kragujevac, Institute for Educational Research, Institute for the Improvement of Education. M33.
  4. Teodorović, J., Milin, V., & Vujačić, M. (2016). Programi stručnog usavršavanja nastavnika: Procenjena korisnost i obrazovni efekti. Inovacije u nastavi, XXIX, 2016/1, 46-59. M52.
  5. Stanković, D., Ševkušić, S., & Teodorović, J. (2015). Teorijski pristupi liderstvu u obrazovanju. Uzdanica, XII-2, 97-116. M53.
  6. Teodorovic, J. (2012). Student background factors influencing student achievement in Serbia. Educational Studies, 38(1), 89-110. M22.
  7. Teodorovic, J. (2011). Classroom and school factors related to student achievement: what works for students? School Effectiveness and School Improvement, 22(2), 215-236. M22.
  8. Teodorovic, J. (2009). Educational effectiveness: Key findings. Zbornik Instituta za pedagoska istrazivanja, 41(2), 297-314. M24.
  9. Teodorovic, J. (2009). School effectiveness: Literature review. Zbornik Instituta za pedagoska istrazivanja, 41(1), 7-24. M24.
  10. Teodorovic, J. (2008). Why education policies fail: Multiple streams model of policymaking. Zbornik Instituta za pedagoska istrazivanja, 40(1), 22-36. M24.

Ostale aktivnosti

Učešće na projektima: MPNTR projekat Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (179034) (2011-sada), Institut za pedagoška istraživanja

MPNTR projekat Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (47008) (2011-sada), Institut za pedagoška istraživanja iz Beograda

MPNTR projekat Obrazovanje za društvo znanja (2006-2010), Institut za pedagoška istraživanja (učešće od 2008. do 2010. godine)

Rukovodilac TEMPUS projekta Master program Liderstvo u obrazovanju (543848-TEMPUS-1-2013-1-RS-TEMPUS-JPCR, 2013-2017)

Rukovodilac Komenijus projekta Unapređivanje obrazovne efektivnosti osnovnih škola (538992-LLP-1-2013-1-RS-COMENIUS-CMP, 2013-2017)

Saradnik na TEMPUS projektu Obrazovne politike (EPSP, 159074-TEMPUS-1-2009-1-RS-TEMPUS-JPCR)

Saradnik na TEMPUS projektu Master program za predmetne nastavnike (MASTS, TEMPUS JP-511170-2010)

Saradnik na TEMPUS projektu Harmonizacija i modernizacija programa obrazovanja učitelja u Srbiji (HAMOC, 516762-TEMPUS-1-2011-1-RS-TEMPUS-JPCR)


Usavršavanja: Univerzitet Arhus, Danska, 2011

Katolički univerzitet Luven, Belgija, 2012

Univerzitet Arhus, Danska, 2013

Državni ispitni centar, Slovenija, 2014

Holandska škola za obrazovni menadžment, Holandija, 2014

Univerzitet u Segedinu, Segedin, Mađarska, 2015

Katolički univerzitet Luven, Belgija, 2015

Univerzitet Juvaskula, Finska, 2015

Univerzitet na Kipru, Kipar, 2015

Univerzitet u Segedinu, Segedin, Mađarska, 2017

Oblast Interesovanja: Liderstvo u obrazovanju, Obrazovne politike, Upravljanje promenama, Kvalitet nastave
Članstva u organizacijama: Društvo istraživača u obrazovanju u Srbiji
Ostali podaci: