Gordana M Stepić
Ime, srednje slovo, prezime:
Gordana M Stepić
Zvanje:
Docent
Datum rođenja:
1.4.1976.
Uža naučna odnosno umetnička oblast:
Metodika nastave prirode i društva
Katedra:
Katedra za didaktičko-metodičke nauke
Kabinet:
Kabinet za Prirodu i društvo
Telefon:
e-mail:
vs.gordana.stepic@gmail.com
Konsultacije:
Ponedeljak: 15.30-16.30 (parna nedelja), Utorak: 11.30-12.30 (neparna nedelja), Prema dogovoru sa predmetnim nastavnikom
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:
Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina, 30% radnog vremenaAkademska karijera
Promena | Godina | Institucija | Oblast |
Izbor u zvanje | 2023. | Fakultet pedagoških nauka Univerzitet u Kragujevcu, Jagodina | Metodika nastave prirode i društva |
Doktorat | 2016. | Učiteljski fakultet u Užicu Univerziteta u Kragujevcu | Didaktičko-metodičke nauke (Metodika nastave prirode i društva) |
Magistratura | 2011. | Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu | Didaktičko-metodičke nauke (Obrazovna tehnologija) |
Diploma | 1999. | Učiteljski fakultet Univerziteta u Beogradu | Profesor razredne nastave |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama
- Metodika vaspitno-obrazovnog rada 2 – OAS, Vaspitač u predškolskim ustanovama
- Prevencija poremećaja u ponašanju – OAS, Vaspitač u domovima
- Dečja igra i stvaralaštvo – OAS, Vaspitač u predškolskim ustanovama
Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama
Reprezentativne reference
- Stepić, G. (2022). Aspiring early childhood teachers’ self-perception of their competence in the integration of digital technologies into early childhood educational practice. Teme, 46 (3), 639-660. https://doi.org/10.22190/TEME220304034S
- Stepić, G. i Popović, D. (2022). Planning, realization and evoluation of team teaching: teachers’ perspective. Društvene i humanističke studije, 19 (2), 609-630. DOI 10.51558/2490-3647.2022.7.2.609
- Stepić, G. i Savičević, D. (2022). Digitalne tehnologije u realnom programu u vrtiću. U Kojić, D. i Sredić, D. (ur.) XI međunarodna konferencija o društvenom i tehnološkom razvoju (461-469). Banja Luka: Univerzitet PIM.
- Cekić Jovanović, O., Stepić, G. i Miletić, A. (2020). Future preschool teachers' atitudes about 21st-century digital skills. Journal Plus Education, 27 (2), 276-303.
- Stepić, G. i Prlić, I. (2019). Stručna praksa budućih vaspitača iz perspektive studenata i vaspitača-mentora. U: Pavlović-Breneselović, D., Stepić, G. i Prlić, I. (ur.) Inicijalno obrazovanje i stručno usavršavanje vaspitača – partnerstvo u građenju kvaliteta (51-62). Sremaka Mitrovica: VŠSSVPI
- Stepić, G. (2017). Jedan primer istorijskih sadržaja u četvrtom razredu beogradskih osnovnih škola. Zbornik Matice srpske za društvene nauke, 163 (3), 553–572.
- Vasilijević, D., Stepić, G. i Ilić, M. (2017). Stavovi učitelja prema timskom radu. Nastava i vaspitanje, 66 (1), 99-114
- Stepić, G. (2015). Rešavanje problema u veb okruženju. Pedagogija, 70 (1), 122-130.
Ostale aktivnosti
Učešće na projektima:
Pilot - projekat „Promena odnosa teorije i prakse u inicijalnom obrazovanju vaspitača – PROTOTIP“, u oviru projekta Ministarstva prosvete „Inkluzivno predškolsko vaspitanje i obrazovanje u Srbiji“, 2022/2023. (član tima)
Projekat "Model integrisane prakse u inicijalnom obrazovanju vaspitača", odobrenog od strane MPNTR u okviru Javnog konkursa za prijavu i učešće u projektima koji se finansiraju u okviru programske aktivnosti „Razvoj visokog obrazovanja“, 2021/2022. (rukovodilac projekta)
Projekat "Model integracije metodičkih oblasti u inicijalnom obrazovanju vaspitača", odobrenog od strane MPNTR u okviru Javnog konkursa za prijavu i učešće u projektima koji se finansiraju u okviru programske aktivnosti „Razvoj visokog obrazovanja“, 2020/2021. (član tima)
Projekat Erazmus+ Keep Educating Yourself – KEY (598977-EPP-1-2018-RS-1-EPPKA2-CBHE-JP) 2019-2022. (član tima)
Projekat SCOPES (IZ74Z0_160511): „Istraživanje, obrazovanje i praksa: Ka unapređenju istraživačkih kapaciteta od značaja za obrazovanje nastavnika i obrazovnu praksu u Srbiji i Estoniji“, Učiteljski fakultet u Beogradu, Institut za psihologiju u Beogradu, Univerzitet za obrazovanje nastavnika, Bjen, Institut za obrazovanje u Tartu, 2015 – 2018. (član tima)
Projekat „DIGITARIJUM: Primena digitalizacije naučnog i kulturnog nasleđa u školskoj nastavi“, Matematički institut SANU i Centr za promociju nauke, 2015/2016. (član tima)
Projekat "Model integrisane prakse u inicijalnom obrazovanju vaspitača", odobrenog od strane MPNTR u okviru Javnog konkursa za prijavu i učešće u projektima koji se finansiraju u okviru programske aktivnosti „Razvoj visokog obrazovanja“, 2021/2022. (rukovodilac projekta)
Projekat "Model integracije metodičkih oblasti u inicijalnom obrazovanju vaspitača", odobrenog od strane MPNTR u okviru Javnog konkursa za prijavu i učešće u projektima koji se finansiraju u okviru programske aktivnosti „Razvoj visokog obrazovanja“, 2020/2021. (član tima)
Projekat Erazmus+ Keep Educating Yourself – KEY (598977-EPP-1-2018-RS-1-EPPKA2-CBHE-JP) 2019-2022. (član tima)
Projekat SCOPES (IZ74Z0_160511): „Istraživanje, obrazovanje i praksa: Ka unapređenju istraživačkih kapaciteta od značaja za obrazovanje nastavnika i obrazovnu praksu u Srbiji i Estoniji“, Učiteljski fakultet u Beogradu, Institut za psihologiju u Beogradu, Univerzitet za obrazovanje nastavnika, Bjen, Institut za obrazovanje u Tartu, 2015 – 2018. (član tima)
Projekat „DIGITARIJUM: Primena digitalizacije naučnog i kulturnog nasleđa u školskoj nastavi“, Matematički institut SANU i Centr za promociju nauke, 2015/2016. (član tima)
Usavršavanja:
Oblast Interesovanja:
Učenje kroz igru i istraživanje, digitalne tehnologije u nastavi i vaspitno-obrazovnom radu, praksa u inicijalnom obrazovanju učitelja i vaspitača, timska nastava
Članstva u organizacijama:
Ostali podaci:
Program stalnog stručnog usavršavanja nastavnika, vaspitača i stručnih saradnika za školsku 2022/2023, 2023/2024 i 2024/2025. godinu pod nazivom „Deca uče svim čulima i celim telom“ (redni br. 893); autori: Gordana Stepić, Dejan Savičević, Milijana Lazarević