Факултет педагошких наука

ФАКУЛТЕТ ПЕДАГОШКИХ НАУКА УНИВЕРЗИТЕТА У КРАГУЈЕВЦУ, ЈАГОДИНА Милана Мијалковића 14, 35000 Јагодина, Тел/Факс: +381 (0)35 8223-805, Тел: +381 (0)35 8222-262

ПРЕДАВАЊЕ НА ТЕМУ PIRLS ТЕСТИРАЊА


Данас је у амфитеатру Факултета одржано предавање у вези са PIRLS тестирањем на коме учествује наша земља и тестирању разумевања прочитаног које је у овом циклусу први пут одржано у дигиталном окружењу.

Предвање су одржали др Бранислав Ранђеловић, директор Завода за вредновање квалитета образовања и васпитања, др Елизабета Каралић, руководилац Центра за осигурање квалитета рада установа и Нада Шева, Институт за педагошка истраживања.

ПРОФЕСОРИ И СТУДЕНТИ ФПНЈ У ЛИНЦУ, АУСТРИЈА


У периоду од 11. до 18. фебруара реализована је зимска школица у склопу CEEPUS мреже SIMPLE (Social IMPact of distance LEarning). Учествовали су наставници и студенти са 7 европских универзитета (Румунија, Чешка, Словачка, Пољска, Хрватска, Косово и Србија), Универзитет у Линцу је био организатор.

Наши професори припремили су и реализовали радионице за колеге и студенте из других земаља. Радионице су трајале сваког дана од 9.00 до 17.30. После радионица су организоване вечери када су презентоване земље учеснице пројекта.
Радионице Web tools in Online teaching and learning, Enhancing student’ competencies in Online Teaching and Learning (1 part) и Enhancing student’ competencies in Online Teaching and Learning (2 part) реализовали су проф. др Александра Михајловић, проф. др Оливера Цекић-Јовановић и доц. др Марија Станојевић Веселиновић, док су студенткиње Сања Николић и Марија Дашић презентовале резултате истраживања о предностима и недостацима онлајн наставе под називом Advantages and Disadvantages in Online Teaching and Learning.

Активности наших професора и студената биле су запажене од стране колега професора и студената из других земаља, а организатори су посебно истакли допринос Факултета педагошких наука идејама и принципима онлајн наставе и изразили жељу за наставак и проширење успешне сарадње.

ПРЕДАВАЊЕ НА ТЕМУ PIRLS ТЕСТИРАЊА НА ФПНЈ


У уторак 27. 2. 2024. године од 11.30 у амфитеатру Факултета одржаће се предавање у вези са PIRLS тестирањем на коме учествује наша земља и тестирању разумевања прочитаног које је у овом циклусу први пут одржано у дигиталном окружењу.
Предвање ће одржати др Бранислав Ранђеловић, директор Завода за вредновање квалитета образовања и васпитања, Данијела Ђукић, руководилац центра за међународна, национална испитивања и развојно-истраживачке послове ЗВКОВ-а и Нада Шева, Институт за педагошка истраживања.
После предавања ће предавачи одговарати на сва питања.
Видимо се!

ФАКУЛТЕТ ПЕДАГОШКИХ НАУКА КАО НОСИЛАЦ ЕРАЗМУС ПРОЈЕКТА СА ПАРТНЕРИМА ИЗ ФИНСКЕ И АУСТРИЈЕ – Teacher Training in Physical Activities and Embodied Learning through STEAM Education


Факултет педагошких наука у Јагодини, Универзитета у Крагујевцу са поносом најављује активности у вези са пројектом „Teacher Training in Physical Activities and Embodied Learning through STEAM Education“, који ће се реализовати у сарадњи са Финским институтом за истраживања у образовању из Јивашкиле, Финска (The Finnish Institute for Educational Research, University of Jyväskylä), и Института за STEM образовање са Јохан Кеплер Универзитета у Линцу (Department of STEM Education, Johannes Kepler University Linz).

Овај иновативни пројекат има за циљ интеграцију физичке активности у STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) образовни концепт. Кроз ово партнерство, студенти ће развијати кључне компетенције као што су решавање проблема, креативно размишљање и дигиталне вештине, које су од суштинског значаја за успех у данашњем динамичном друштву.

Својеврсно представљање пројекта и почетак сарадње обележени су састанком који је одржан на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујевцу данас, 8. фебруара. Ова почетна фаза пројекта трајаће до 9. фебруара 2024. године. Овом приликом, гости из Финске и Аустрије боравиће на Факултету педагошких наука у Јагодини, како би заједно са домаћинима развили детаљан план рада на имплементацији иновативног концепта.

Пројекат „Teacher Training in Physical Activities and Embodied Learning through STEAM Education“ финансиран је захваљујући Еразмус пројекту који је подржан од стране Европске Уније.