Факултет педагошких наука

ФАКУЛТЕТ ПЕДАГОШКИХ НАУКА УНИВЕРЗИТЕТА У КРАГУЈЕВЦУ, ЈАГОДИНА Милана Мијалковића 14, 35000 Јагодина, Тел/Факс: +381 (0)35 8223-805, Тел: +381 (0)35 8222-262

Сања Стојиљковић

Сања М. Стојиљковић
Име, средње слово, презиме: Сања М. Стојиљковић
Звање: Асистент
Датум рођења: 27.10.1998.
Ужа научна односно уметничка област: Психологија у васпитно-образовном раду
Катедра: Катедра за друштвено-хуманистичке науке
Кабинет: Кабинет за психологију (К23)
Телефон:
е-mail: sanja.stojiljkovic98@gmail.com, sanja.stojiljkovic@pefja.kg.ac.rs
Консултације: У пролећном семестру консултације се заказују уз претходни договор са асистентом, путем мејла.

Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:

Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина

Академска каријера

Промена Година Институција Област
Избор у звање (асистент) 2025. Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина Психологија у васпитно-образовном раду
Избор у звање (истраживач приправник) 2023. Филозофски факултет, Универзитет у Београду Психолошке науке
Докторат Похађа докторске академске студије (2022 - тренутно) Одељење за психологију, Филозофски факултет, Универзитет у Београду Психолошке науке
Мастерирање 2022. Филозофски факултет, Универзитет у Београду Психолошке науке (психологија образовања)
Диплома 2021. Филозофски факултет, Универзитет у Београду Психолошке науке (психологија образовања)

Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама

  1. Инклузија у образовању (ОАС)
  2. Развојна психологија (ОАС)
  3. Педагошка психологија (ОАС)
  4. Рано учење и афективно везивање (ОАС)
  5. Увод у развојну психологију (ОАС ЗСП Психологија)
  6. Развојна психологија (ОАС ЗСП Психологија)
  7. Психологија мотивације и емоција (ОАС ЗСП Психологија)
  8. Психологија учења (ОАС ЗСП Психологија)
  9. Инклузивно образовање-теорија и пракса (МАС)
  10. Диференцијација и индивидуализација (МАС)
  11. Psychological principles for advancing teaching and learning (Master’s International Teacher Education Programme)

Списак предмета које наставник држи на докторским студијама

Репрезентативне референце

  1. Stojiljković, S., Blažanin, B. (2024). The Uncertainty of School in a Time of Uncertainty: Perspectives of Different Coalitions in the Aftermath of the School Mass Shooting in Serbia. Center for Educational Policy Studies Journal, 14(1), 55-80. https://doi.org/10.26529/cepsj.1888
  2. Jovanović, O., Blažanin, B., Stojiljković, S., Gagić, D., Živanov, N., Ilić, O., Joksimović, A., Nikolić, M., Perić S., Serafijanović, A. i Vranješević, J. (2024). Kako izgleda pravednost: učeničke koncepcije društvene pravednosti. U: Ristić Dedić, Z. (Eds.), Budućnost obrazovanja: novi pravci u istraživanjima i praksi (pp.62-63). Zagreb: Institut za društvena istraživanja.
  3. Jovanović, O., Stojiljković, S., Vranješević, J., Vuković, J., Ilić, I., Đokić Videnović, I., Milenković, S., Vukadinović, J., Marošan Mihajlović, M., Milanković, I., Matović, D., Svilar Pavković, J., Lakićević, O., Bukvić, A., Vasić, M., Đigić, G., Liščević, K., Stojanović, N., Paul, M. (2024). Kad škola radi bim bam bam: Podrška socioemocionalnom učenju učenika. U: Stančić, M., Mitranić Marinković N., Ovesni, K. (Eds.), Zbornik Radova: Susreti Pedagoga, Kuda se kreće vaspitanje i obrazovanje: vrednosti kao putokaz (pp.85-92). Beograd: Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogiju; Pedagoško društvo Srbije
  4. Jovanović, O., Vranješević, J., Stojiljković, S., Blažanin, B. (2024). What do we teach children and why? Socio-emotional learning from teachers’s perspective. U: (Eds.), [Knjiga rezimea] / XXX naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji (pp.113-113). Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu
  5. Stojiljković, S. (2023). Umeće osećanja u Meta svetu: Manifestacija socio-emocionalnih kompetenci adolescenata na društvenoj mreži Instagram. U: (Eds.), Savremeni trendovi u psihologiji (pp.171-173). Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu
  6. Stojiljković, S., Petrović, D., Simić, N. (2024). Etnički i religijski identitet učenika pripadnika većinske grupe i manjinskih grupa u Srbiji. U: Zvijer, N. (Eds.), Neizbežnost interkulturalnosti (pp.212-233). Beograd: Službeni glasnik

Остале активности

Учешће на пројектима: Чланица организационих тимова конференција и научних скупова:
• European Education Research Association (EERA)’s European Conference for Education Research 2025 (ECER 2025)
• XXXI „Емпиријска истраживања у психологији“ (2025)
• European Education Research Association (EERA)’s Summer School 2023: Inclusive Approaches to Educational Research
Чланица или помоћ истраживачким тимовима:
• Заједница практичара за социоемоционално учење у функцији подршке развоју личности ученика/ца“ (2023-2024)
• PEERSolvers (2023)
Усавршавања: Едукација из гешталт психотерапије, Гешталт Студио (2025 - )

Инострана академска усавршавања:
• Истраживачка размена на Универзитету у Манчестеру, Уједињено Краљевство (2024)
• Ерасмус+ програм праксе на Универзитету на Малти (2024)
• CEEPUS истраживачка размена на Универзитету у Клагенфурту, Аустрија (2022)
• Ерасмус+ једносеместрална студентска размена на Универзитету у Хелсинкију, Финска (2022)
• AIESEC студентска волонтерска размена преко Универзитета Танјунгпура, Индонезија (2019)

Инострана усавршавања у области неформалног образовања:
• „The Power of Non-Formal Education”, Немачка (2025)
• „Forum on Youth Participation”, Швајцарска (2025)
• „The Nature of Community”, Италија (2024)
• „BiTriMulti - YE Planing”, Данска (2024)
• “Let’s get back to physical”, Бугарска (2024)
• “Introducing bibliotherapy in youth work”, Чешка (2023)
Област Интересовања: Развојна психологија, образовна психологија, сајберпсихологија, социјална психологија
Чланства у организацијама:
Остали подаци: