Име, средње слово, презиме:
Јелена Ђ. Јоксимовић
Звање:
Доцент
Датум рођења:
19.08.1987.
Ужа научна односно уметничка област:
Психологија у васпитно-образовном раду
Катедра:
Катедра за друштвенo-хуманистичке науке
Кабинет:
К22
Телефон:
е-mail:
jelena.joksimovic@pefja.kg.ac.rs
Консултације:
Петком од 14.30-15.30 у К22 уз најаву, и онлајн по потреби
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Факултет педагошких наука, Јагодина, Универзитет у КрагујевцуАкадемска каријера
Промена | Година | Институција | Област |
Избор у звање | 2023. | Факултет педагошких наука, Јагодина, Универзитет у Крагујевцу | Психологија образовања |
Докторат | 2021. | Филозофски факултет, Универзитет у Београду | Психологија образовања |
Магистратура | 2012. | Филозофски факултет, Универзитет у Београду | Психологија образовања |
Диплома | 2010. | Филозофски факултет, Универзитет Црне Горе | Психологија |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Увод у психологију, основне студије, ДВ
- Развој и учење деце раног узраста, основне студије, ПВ
- Учење и развој, Мастер предметни професор
- Развојна психологија, Струковне студије, МСВ
- Управљање квалитетом наставе и учења, Мастер лидерство у образовању
Списак предмета које наставник држи на докторским студијама
- /
Репрезентативне референце
- Budinski, N., Joksimović, J.,Vučićević, D., Lavicza, Z. (2022) Case Study of a Mathematical Dance Performance “Point Has No Parts”. European Journal of STEM Education. 7(1), 08.
- Maksimović, M., Joksimović, J. i Utvić, M. (2020) Haptic Exploration of Urban Belgrade—Uniting Female Gazes through the Project Wa(o)ndering Women. Revista Educação, Artes e Inclusão, 16, 216-241.
- Popovic, K., Maksimović, M., Jovanović, A. i Joksimović, J. (2020). New Learning Sites in Learning Cities – Public Pedagogy and Civic Education. Andragoška spoznanja. 26. 33-51. 10.4312/as.26.1.33-51.
- Јоксимовић, Ј., Милић, П. и Утвић, М. ур. (2019). Како градимо Шкоград: Анатомија инфраструктуре наде. Београд: Институт за педагогију и андрагогију и Goethe-Institut Belgrad.
- Plazinić, LJ., Banjac, S. i Joksimović, J. (2019) Кonformističko ponašanje adolescenata u donošenju estetskih sudova usled pritiska autoriteta i vršnjačke grupe. Inovacije u nastavi, XXXII, 2019/3, str. 24–38
- Jovanovic, O., Plazinic, Lj., Joksimovic, J., Komlenac, J., Pešikan, A. (2017) Developing the Early Warning System for identification of students at risk of dropping out, using a collaborative action research process. Psihološka istraživanja, Vol. XX (1), 107-125.
- Pešikan A., Joksimović J. (2017) Kvalitet dečjih televizijskih programa u Srbiji viđen očima dece i roditelja. Kultura, Beograd: Zavod za proučavanje kulturnog razvitka, br. 154.
Остале активности
Учешће на пројектима:
RELATE – leaRning Elswhere, LeArning oTherwisE – Architecture and Urban Planning – An outside curriculum. Building neighbourhood curriculum through a gaming approach. RELATE projekat je finansiran u okviru poziva IDEJE, Fonda za nauku Republike Srbije, broj projekta: 7726555.
FemPower, Gender Equality In Clean Energy Transition, Erasmus+
FemPower, Gender Equality In Clean Energy Transition, Erasmus+
Усавршавања:
Студијска посјета Георг Екарт Институту за уџбенике и наставна средства у Брауншвајгу, Њемачка, 2014. година
Област Интересовања:
Критичка теорија, критичка педагогија, квалитет образовања и праведност, научна комуникација и учење
Чланства у организацијама:
Друштво истраживача у образовању, Друштво психолога Србије
Остали подаци:
Кооснивачица акционог истраживачког колектива Шкоград: https://skograd.themeskingdom.site/