Ивана Р. Обрадовић
Име, средње слово, презиме:
Ивана Р. Обрадовић
Звање:
Асистент
Датум рођења:
8.3.1999.
Ужа научна односно уметничка област:
Методика информатичког образовања
Катедра:
Катедра за природно-математичке и информатичке науке
Кабинет:
Телефон:
е-mail:
ivana.obradovic@pefja.kg.ac.rs
Консултације:
Уторак од 14:15
Библиографија:
Преузми документ
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Факултет педагошких наука Универзитет у Крагујевцу, ЈагодинаАкадемска каријера
Промена | Година | Институција | Област |
Избор у звање | 2025. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | Методика информатичког образовања |
Докторат | |||
Магистратура | 2023. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | МАС учитељ |
Диплома | 2022, | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | ОАС учитељ |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Информатика (ОАС Учитељ, ОАС Васпитач у предшколским установама, ОАС Васпитач у домовима)
- Методика информатичког образовања (ОАС Васпитач у предшколским установама, ОАС Васпитач у домовима)
- Информатика у образовању (ОАС Учитељ)
- Софтверски и веб алати (ОАС Учитељ, ОАС Васпитач у предшколским установама, ОАС Васпитач у домовима)
- Основе рачунарских система (ОАС Учитељ)
- Увод у програмирање (ОАС Учитељ)
- Методика дигиталне писмености (ОАС Васпитач у предшколским установама, ОАС Васпитач у домовима)
- Образовање на даљину (ОАС Учитељ)
- Методика програмирања (ОАС Учитељ)
- Програмирање (ОАС Учитељ)
Списак предмета које наставник држи на докторским студијама
Репрезентативне референце
- Milutinović, V. R., Obradović, I., & Đorđević, S. (2025). Boosting motivation: how gamification inspires primary school students to learn coding. Educational Studies, 1–27. https://doi.org/10.1080/03055698.2025.2511928
- Milutinović, V. R., Obradovic, I., & Đorđević, S. M. (2024). Exploring primary school students’motivation and enjoyment in learning programming through gamification. STEM/STEAM/STREAM approach in theory and practice of contemporary education. https://doi.org/10.46793/STREAM25.231M
- Milutinović, V. R., Đorđević, S. M., & Obradović, I. R. (2024). Investigating the Impact of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) on the Adoption of E-Learning in STEM Education. In THE BOOK OF ABSTRACTS. https://imi.pmf.kg.ac.rs/TEMATCOM2024/assets/Knjiga%20apstrakata%20TEMATCOM2024.pdf
- Milutinović, V., Obradović, I., & Đorđević, S. (2024). The Influence of Intelligent-Ethical TPACK of Future Teachers and Preschool Teachers on Their Intention to Integrate AI-Based Tools in Education. In ART (OF) EDUCATION IN A CHANGING WORLD – Book of Abstracts (pp. 120–121). Београд: Факултет за образовање учитеља и васпитача. ISBN 978-86-7849-339-3. http://naucniskup.uf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2024/06/Knjiga-rezimea-2024.pdf
Остале активности
Учешће на пројектима:
Усавршавања:
Област Интересовања:
Чланства у организацијама:
Остали подаци: