Факултет педагошких наука

ФАКУЛТЕТ ПЕДАГОШКИХ НАУКА УНИВЕРЗИТЕТА У КРАГУЈЕВЦУ, ЈАГОДИНА Милана Мијалковића 14, 35000 Јагодина, Тел/Факс: +381 (0)35 8223-805, Тел: +381 (0)35 8222-262

Ивана Обрадовић

Ивана Р. Обрадовић
Име, средње слово, презиме: Ивана Р. Обрадовић
Звање: Асистент
Датум рођења: 8.3.1999.
Ужа научна односно уметничка област: Методика информатичког образовања
Катедра: Катедра за природно-математичке и информатичке науке
Кабинет:
Телефон:
е-mail: ivana.obradovic@pefja.kg.ac.rs
Консултације: Уторак од 14:15
Библиографија: Преузми документ

Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:

Факултет педагошких наука Универзитет у Крагујевцу, Јагодина

Академска каријера

Промена Година Институција Област
Избор у звање 2025. Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина Методика информатичког образовања
Докторат
Магистратура 2023. Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина МАС учитељ
Диплома 2022, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина ОАС учитељ

Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама

  1. Информатика (ОАС Учитељ, ОАС Васпитач у предшколским установама, ОАС Васпитач у домовима)
  2. Методика информатичког образовања (ОАС Васпитач у предшколским установама, ОАС Васпитач у домовима)
  3. Информатика у образовању (ОАС Учитељ)
  4. Софтверски и веб алати (ОАС Учитељ, ОАС Васпитач у предшколским установама, ОАС Васпитач у домовима)
  5. Основе рачунарских система (ОАС Учитељ)
  6. Увод у програмирање (ОАС Учитељ)
  7. Методика дигиталне писмености (ОАС Васпитач у предшколским установама, ОАС Васпитач у домовима)
  8. Образовање на даљину (ОАС Учитељ)
  9. Методика програмирања (ОАС Учитељ)
  10. Програмирање (ОАС Учитељ)

Списак предмета које наставник држи на докторским студијама

Репрезентативне референце

  1. Milutinović, V. R., Obradović, I., & Đorđević, S. (2025). Boosting motivation: how gamification inspires primary school students to learn coding. Educational Studies, 1–27. https://doi.org/10.1080/03055698.2025.2511928
  2. Milutinović, V. R., Obradovic, I., & Đorđević, S. M. (2024). Exploring primary school students’motivation and enjoyment in learning programming through gamification. STEM/STEAM/STREAM approach in theory and practice of contemporary education. https://doi.org/10.46793/STREAM25.231M
  3. Milutinović, V. R., Đorđević, S. M., & Obradović, I. R. (2024). Investigating the Impact of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK) on the Adoption of E-Learning in STEM Education. In THE BOOK OF ABSTRACTS. https://imi.pmf.kg.ac.rs/TEMATCOM2024/assets/Knjiga%20apstrakata%20TEMATCOM2024.pdf
  4. Milutinović, V., Obradović, I., & Đorđević, S. (2024). The Influence of Intelligent-Ethical TPACK of Future Teachers and Preschool Teachers on Their Intention to Integrate AI-Based Tools in Education. In ART (OF) EDUCATION IN A CHANGING WORLD – Book of Abstracts (pp. 120–121). Београд: Факултет за образовање учитеља и васпитача. ISBN 978-86-7849-339-3. http://naucniskup.uf.bg.ac.rs/wp-content/uploads/2024/06/Knjiga-rezimea-2024.pdf

Остале активности

Учешће на пројектима:
Усавршавања:
Област Интересовања:
Чланства у организацијама:
Остали подаци: