Име, средње слово, презиме:
Марко М. Ђорђевић
Звање:
Редовни професор
Датум рођења:
9.9.1978.
Ужа научна односно уметничка област:
Комуникологија
Катедра:
Катедра за друштвенo-хуманистичке науке
Кабинет:
118
Телефон:
035/223-805 лок.118
е-mail:
marko.djordjevic@pefja.kg.ac.rs
Консултације:
Назив институције у којој наставник ради са пуним радним временом:
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, ЈагодинаАкадемска каријера
Промена | Година | Институција | Област |
Избор у звање | 2023. | Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина | Комуникологија |
Докторат | 2012. | Факултет политичких наука у Београду | Новинарство и комуникологија |
Магистратура | 2008. | Универзитет уметности у Београду | Теорија уметности и медија |
Диплома | 2003. | Филолошки факултет у Београду | Српска књижевност и језик |
Списак предмета које наставник држи на основним и мастер студијама
- Комуникологија
- Реторика и вештине комуникације
- Медијска писменост
- Медијско комуницирање
Списак предмета које наставник држи на докторским студијама
- /
Репрезентативне референце
- Милетић М, Ђорђевић, Марко М. (2022). Communication competence of teachers in contemporary educational-pedagogical work, Number 6/2022, Volume 94, Pedagogika-Pedagogy, Sofia, Bulgaria, Az-buki National Publishing House for Education and Science, https://doi.org/10.53656/ped2022-6.04, ISSN 1314–8540 (Online), ISSN 0861–3982 (Print). (M24, WoS)
- Цекић Jовановић О, Ђорђевић М, Ђорђевић, Марко М. (2019). The Influence of the Flipped Classroom Model on the Development of Key Competences of Future, The New Educational Review, Vol. 56/2019, стр.271-282, University of Silesia in Katowice (Poland), Matej Bel University in Banská Bystrica (Slovak Republic) аnd University of Ostrava (Czech Republic), DOI: 10.15804/tner.2019.56.2.22. (M24, Q3)
- Ђорђевић Т, Ђорђевић, Марко М. (2019). Recognizing emotions, attachment and mentalization capacity, International Journal of Education and Psychology in the Community (IJEPC), Volume 9, Issues 1 & 2, 2019, The University of Oradea, Romania. DOI: 10.13140/RG.2.2.26698.39364. (ERIH+)
- Ђорђевић, Марко М. (2017). Епистолографија као реторички и књижевни жанр, Црквене студије 14-2017, 447-454, ISSN 1820-2446 = Crkvene studije, Центар за црквене студије, Универзитет у Нишу, Центар за византијско-словенске студије, Међународни центар за православне студије, Ниш, УДК 821.163.41-97 808.5. (M24)
- Ђорђевић, Марко М; Станојевић Д. (2016). Политичко беседништво Зорана Ђинђића – принцип утопије и логика наде. Теме, (Vol. XL, No 3, 2016), Универзитет у Нишу, Ниш, УДК 32.019.5:808.5, Print ISSN: 0353-7919, Online ISSN: 1820-7804, COBISS.SR.ID 559631, стр. 1157-1170. (M24)
- Станојевић Д, Ђорђевић, Марко М. (2022). Говорништво, беседништво, реторика. Узданица XIX 2 (2022), (стр. 99-105), Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, DOI: 10.46793/Uzdanica19.2.099S, УДК 808:82-5. (М51)
- Милетић М, Ђорђевић, Марко М. (2018). Од знака до хипертекста. Београд, Јагодина: Агенција Сербика, ФПНЈ, ISBN - 978-86-7604-174-9 COBISS.SR-ID–272344844. (M42)
- Станојевић Д, Ђорђевић, Марко М. (2019). Медији и живот без смисла, КЛИО, Београд, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, ISBN (broš.), УДК 316.77:808.5(497.11) 659.3/.4:808.56(497.11) 808.51:32(497.11), COBISS.SR-ID 279998732, ISBN 978-86-7604-182-4 (FPN; broš.) (M43)
- Станојевић Д, Ђорђевић, Марко М. (2020). Где почиње ријалити - тамо где почиње ријалити завршава се слободно друштво. Култура : часопис за теорију и социологију културе и културну политику – ISSN 0023-5164, 2020, бр. 166, стр. 62-73, Завод за проучавање културног развитка, Београд, COBISS.SR-ID – 13978377. (M51)
- Ђорђевић, Марко М, Милетић, М. (2022). Мањински медији и дигитално комуникацијско окружење, Узданица : педагошко-књижевни часопис; 2022, XIX/1; стр. 191–201, ISSN 1451-673X, Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина, УДК 316.774:323.15]:004.738.5, DOI 10.46793/Uzdanica19.1.191DJ. COBISS.SR-ID 110595084 (M51)
Остале активности
Учешће на пројектима:
Сарадник на билатералном пројекту ''Претпоставке и могућности развијања иновативних модела наставе у функцији остваривања транспарентности универзитетског образовања и подизања конкурентности на домаћем и иностраном тржишту рада'', Факултет педагошких наука у Јагодини, Педагошки факултет Универзитета у Приморском, Копар, фебруар 2017 – септембар 2019.
Усавршавања:
Област Интересовања:
Комуникологија, реторика, политикологија, наука о књижевности, филозофија медија, теорија уметности и медија.
Чланства у организацијама:
Остали подаци: