Sanja Stojiljković


Sanja M. Stojiljković
Ime, srednje slovo, prezime:Sanja M. Stojiljković

Zvanje:Asistent

Datum rođenja:27.10.1998.

Uža naučna odnosno umetnička oblast:Psihologija u vaspitno-obrazovnom radu

Katedra:Katedra za društveno-humanističke nauke

Kabinet:Kabinet za psihologiju (K23)

e-mail:sanja.stojiljkovic98@gmail.com, sanja.stojiljkovic@pefja.kg.ac.rs

Konsultacije:U prolećnom semestru konsultacije se zakazuju uz prethodni dogovor sa asistentom, putem mejla.

Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:

Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina

Akademska karijera

Promena Godina Institucija Oblast
Izbor u zvanje (asistent)2025.Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, JagodinaPsihologija u vaspitno-obrazovnom radu
Izbor u zvanje (istraživač pripravnik)2023.Filozofski fakultet, Univerzitet u BeograduPsihološke nauke
DoktoratPohađa doktorske akademske studije (2022 – trenutno)Odeljenje za psihologiju, Filozofski fakultet, Univerzitet u BeograduPsihološke nauke
Masteriranje2022.Filozofski fakultet, Univerzitet u BeograduPsihološke nauke (psihologija obrazovanja)
Diploma2021.Filozofski fakultet, Univerzitet u BeograduPsihološke nauke (psihologija obrazovanja)

Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama

  1. Inkluzija u obrazovanju (OAS)
  2. Razvojna psihologija (OAS)
  3. Pedagoška psihologija (OAS)
  4. Rano učenje i afektivno vezivanje (OAS)
  5. Uvod u razvojnu psihologiju (OAS ZSP Psihologija)
  6. Razvojna psihologija (OAS ZSP Psihologija)
  7. Psihologija motivacije i emocija (OAS ZSP Psihologija)
  8. Psihologija učenja (OAS ZSP Psihologija)
  9. Inkluzivno obrazovanje-teorija i praksa (MAS)
  10. Diferencijacija i individualizacija (MAS)
  11. Psychological principles for advancing teaching and learning (Master’s International Teacher Education Programme)

Reprezentativne reference

  • Stojiljković, S., Blažanin, B. (2024). The Uncertainty of School in a Time of Uncertainty: Perspectives of Different Coalitions in the Aftermath of the School Mass Shooting in Serbia. Center for Educational Policy Studies Journal, 14(1), 55-80. https://doi.org/10.26529/cepsj.1888
  • Jovanović, O., Blažanin, B., Stojiljković, S., Gagić, D., Živanov, N., Ilić, O., Joksimović, A., Nikolić, M., Perić S., Serafijanović, A. i Vranješević, J. (2024). Kako izgleda pravednost: učeničke koncepcije društvene pravednosti. U: Ristić Dedić, Z. (Eds.), Budućnost obrazovanja: novi pravci u istraživanjima i praksi (pp.62-63). Zagreb: Institut za društvena istraživanja.
  • Jovanović, O., Stojiljković, S., Vranješević, J., Vuković, J., Ilić, I., Đokić Videnović, I., Milenković, S., Vukadinović, J., Marošan Mihajlović, M., Milanković, I., Matović, D., Svilar Pavković, J., Lakićević, O., Bukvić, A., Vasić, M., Đigić, G., Liščević, K., Stojanović, N., Paul, M. (2024). Kad škola radi bim bam bam: Podrška socioemocionalnom učenju učenika. U: Stančić, M., Mitranić Marinković N., Ovesni, K. (Eds.), Zbornik Radova: Susreti Pedagoga, Kuda se kreće vaspitanje i obrazovanje: vrednosti kao putokaz (pp.85-92). Beograd: Univerzitet u Beogradu – Filozofski fakultet Institut za pedagogiju i andragogiju; Pedagoško društvo Srbije
  • Jovanović, O., Vranješević, J., Stojiljković, S., Blažanin, B. (2024). What do we teach children and why? Socio-emotional learning from teachers’s perspective. U: (Eds.), [Knjiga rezimea] / XXX naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji (pp.113-113). Beograd: Filozofski fakultet Univerziteta u Beogradu
  • Stojiljković, S. (2023). Umeće osećanja u Meta svetu: Manifestacija socio-emocionalnih kompetenci adolescenata na društvenoj mreži Instagram. U: (Eds.), Savremeni trendovi u psihologiji (pp.171-173). Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu
  • Stojiljković, S., Petrović, D., Simić, N. (2024). Etnički i religijski identitet učenika pripadnika većinske grupe i manjinskih grupa u Srbiji. U: Zvijer, N. (Eds.), Neizbežnost interkulturalnosti (pp.212-233). Beograd: Službeni glasnik

Ostale aktivnosti

Učešće na projektima:

Članica organizacionih timova konferencija i naučnih skupova:
• European Education Research Association (EERA)’s European Conference for Education Research 2025 (ECER 2025)
• XXXI „Empirijska istraživanja u psihologiji“ (2025)
• European Education Research Association (EERA)’s Summer School 2023: Inclusive Approaches to Educational Research
Članica ili pomoć istraživačkim timovima:
• Zajednica praktičara za socioemocionalno učenje u funkciji podrške razvoju ličnosti učenika/ca“ (2023-2024)
• PEERSolvers (2023)


Usavršavanja:

Edukacija iz geštalt psihoterapije, Geštalt Studio (2025 – )

Inostrana akademska usavršavanja:
• Istraživačka razmena na Univerzitetu u Mančesteru, Ujedinjeno Kraljevstvo (2024)
• Erasmus+ program prakse na Univerzitetu na Malti (2024)
• CEEPUS istraživačka razmena na Univerzitetu u Klagenfurtu, Austrija (2022)
• Erasmus+ jednosemestralna studentska razmena na Univerzitetu u Helsinkiju, Finska (2022)
• AIESEC studentska volonterska razmena preko Univerziteta Tanjungpura, Indonezija (2019)

Inostrana usavršavanja u oblasti neformalnog obrazovanja:
• „The Power of Non-Formal Education”, Nemačka (2025)
• „Forum on Youth Participation”, Švajcarska (2025)
• „The Nature of Community”, Italija (2024)
• „BiTriMulti – YE Planing”, Danska (2024)
• “Let’s get back to physical”, Bugarska (2024)
• “Introducing bibliotherapy in youth work”, Češka (2023)


Oblast Interesovanja:

Razvojna psihologija, obrazovna psihologija, sajberpsihologija, socijalna psihologija