Ime, srednje slovo, prezime |
Biljana J. Stojanović |
Zvanje |
asistent |
Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom i od kada |
Pedagoški fakultet u Jagodini 50%,12.04.2010
|
Uža naučna odnosno umetnička oblast |
Pedagoška |
Akademska karijera |
|
Godina |
Institucija |
Oblast |
Izbor u zvanje |
2010 |
Pedagoški fakultet u Jagodini |
Pedagoška |
Doktorat |
student doktorskih studija |
Filozofski fakultet u Beogradu |
|
Specijalizacija |
2006 |
Filozofski fakultet u Novom Sadu |
Specijalista za oblast predškolske pedagogije |
Magistratura |
|
|
|
Diploma |
1990 |
Filozofski fakultet u Beogradu |
Diplomirani pedagog |
Spisak predmeta koje nastavnik drži na studijama prvog i drugog nivoa |
|
naziv predmeta
|
Naziv studijskog programa, vrsta studija |
Časova aktivne nastave |
|
Predškolska pedagogija |
|
|
|
Metodika vaspitno-obrazovnog rada |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Reprezentativne reference (minimalno 5 ne više od 10) |
|
Moje najslađe priredbe |
|
Istraživači dečijih duša 1. deo |
|
Istraživači dečijih duša 2. deo |
|
Živi svet oko nas |
|
Matematika u dečijem vrtiću |
|
Kvalitet komunikacije vaspitač-roditelj kao uslov uspešnog vaspitnog rada u vrtiću, Inovacije u nastavi broj 4. Učiteljski fakultet u Beograd, Beograd 2009. godina |
|
Povezivanje teorije i prakse u pripremi budućih vaspitača, Zbornik radova sa međunarodne konferencije "Unapređenje obrazovanja učitelja i nastavnika", Pedagoški fakultet u Jagodini, Jagodina 2009. godina |
|
Smisao i značaj ostvarivanja programa građanskog vaspitanja u predškolskoj ustanovi, Zbornik radova sa naučnog skupa "Dečiji vrtić-zajednica učenja", Pedagoško društvo Srbije, Beograd 2009. godina |
|
Kvalitet komunikacije vaspitač-dete u dečijem vrtiću, Pedagoška stvarnost, Novi Sad 2009. godina |
|
|
Zbirni podaci naučne, odnosno umetničke i stručne aktivnosti nastavnika |
Ukupan broj citata |
|
Ukupan broj radova sa SCI (SSCI) liste |
|
Trenutno učešće na projektima |
Domaći |
Međunarodni |
Usavršavanja |
|
Drugi podaci koje smatrate relevantnim |
|