Fakultet pedagoških nauka

FAKULTET PEDAGOŠKIH NAUKA UNIVERZITETA U KRAGUJEVCU, JAGODINA Milana Mijalkovića 14, 35000 Jagodina, Tel/Faks: +381 (0)35 8223-805, Tel: +381 (0)35 8222-262

dr Verica Milutinović

Ime, srednje slovo, prezime: Verica, R, Milutinović
Zvanje: Vanredni profesor
Datum rođenja: 6.4.1972. godine
Uža naučna odnosno umetnička oblast: Primenjene računarske nauke
Katedra: Katedra za prirodno-matematičke i informatičke nauke
Kabinet:
Telefon: +381 35 223 805
e-mail: verica.milutinovic@pefja.kg.ac.rs
Konsultacije: Termini konsultacija po dogovoru sa predmetnim profesorom; kontakt: verica.milutinovic@pefja.kg.ac.rs
Bibliografija: Preuzmi dokument

Naziv institucije u kojoj nastavnik radi sa punim radnim vremenom:

Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina

Akademska karijera

Promena Godina Institucija Oblast
Izbor u zvanje 2022. Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina Primenjene računarske nauke
Doktorat 2015. Prirodno-matematički fakultet u Kragujevcu Informatika
Magistratura 2003. Prirodno-matematički fakultet u Kragujevcu Računarstvo (informatika)
Diploma 1996. Prirodno-matematički fakultet u Kragujevcu Matematika i računarstvo

Spisak predmeta koje nastavnik drži na osnovnim i master studijama

  1. Informatika, Učitelj, Vaspitač u predškolskim ustanovama, Vaspitač u domovima, OAS
  2. Metodika informatičkog obrazovanja, Učitelj, Vaspitač u predškolskim ustanovama, Vaspitač u domovima, OAS
  3. Softverski i veb alati, Učitelj, Vaspitač u predškolskim ustanovama, Vaspitač u domovima, OAS
  4. Digitalna pismenost, Učitelj, Vaspitač u predškolskim ustanovama, Vaspitač u domovima, OAS
  5. Uvod u programiranje, Učitelj, OAS
  6. Metodika programiranja, Učitelj, OAS
  7. Programiranje, Učitelj, OAS
  8. Nove tehnologije u obrazovanju, Učitelj, Vaspitač, MAS
  9. Izrada veb-stranica, Učitelj, MAS
  10. Analiza podataka i programiranje grafike, Učitelj, MAS
  11. Savremeni trendovi u obrazovanju, Liderstvo u obrazovanju, MAS

Spisak predmeta koje nastavnik drži na doktorskim studijama

Reprezentativne reference

  1. Milutinović, V. (2022). Examining the influence of pre-service teachers’ digital native traits on their technology acceptance: A Serbian perspective. Education and Information Technologies. https://doi.org/10.1007/s10639-022-10887-y
  2. Prošić-Santovac, D., Savić, V. M., & Milutinović, V. (2021). Stavovi univerzitetskih studenata prema učenju gramatike engleskog jezika u multimedijalnom okruženju. Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Prištini, 51(1), 339-364. DOI: 10.5937/zrffp51-27255
  3. Milutinović, V. (2020). Examining the Digital Competencies of Pre-service Teachers. In Savić, V. & Cekić-Jovanović, O. (Eds.) (2020). Professional competences for teaching in the 21st century. Jagodina: Faculty of Education. ISBN 978-86-7604-194-7, DOI: 10.46793/pctja.19.373M
  4. Milutinović, V. & Mandić, D. (2022). Predviđanje prihvatanja upotrebe računara na tradicionalnom i inovativnom nivou u nastavi matematike u Srbiji. Inovacije u nastavi, XXXV, 2022/2, 71–88. DOI: 10.5937/inovacije2202071M
  5. Teo, T., Milutinović, V., Zhou, M., & Banković, D. (2017). Traditional vs. innovative uses of computers among mathematics pre-service teachers in Serbia. Interactive Learning Environments, 25:7, 811-827, DOI: 10.1080/10494820.2016.1189943.
  6. Teo, T., Milutinović, V., & Zhou, M. (2016). Modelling Serbian pre-service teachers' attitudes towards computer use: A SEM and MIMIC approach. Computers & Education, 94, 77-88. DOI: 10.1016/j.compedu.2015.10.022
  7. Milutinović, V. (2016). Ispitivanje prihvatanja inovativne upotrebe računara u nastavi matematike kod budućih učitelja i nastavnika matematike. Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja 48(2), 339-366, DOI: 10.2298/ZIPI1602339M
  8. Milutinović, V., Đorđević, S. (2019). Programiranje u Pajtonu sa zadacima za vežbanje. Jagodina: Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu. ISBN 978-86-7604-180-0
  9. Teo, T., & Milutinovic, V. (2015). Modelling the intention to use technology for teaching mathematics among pre-service teachers in Serbia. Australasian Journal of Educational Technology, 31(4), 363-380. DOI: 10.14742/ajet.1668
  10. Đorđević, S., Milutinović, V. (2021). Primena kriptografskog modela zaštite podataka u grupnom radu studenata. Uzdanica, XVIII (2), 273–288.

Ostale aktivnosti

Učešće na projektima: Bilateralni projekat Pretpostavke i mogućnosti razvijanja inovativnih modela nastave u funkciji ostarivanja transparentnosti univerzitetskog obrazovanja i podizanja konkurentnosti na domaćem i inostranom tržištu znanja, koji realizuju Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu, Jagodina (Srbija) i Pedagoški fakultet Univerziteta u Primorskom, Kopar (Slovenija), (2017-2019).
Međunarodni:
Bilateralni projekat Krize, izazovi i savremeni obrazovni sistem Fakultet pedagoških nauka Univerziteta u Kragujevcu (Srbija) i Filozofski fakultet Univerziteta Crne Gore (Crna Gora) (2021–2023)
Usavršavanja: Fakultet bihejvioralnih i primenjenih nauka u obrazovanju Univerziteta u Helsinkiju od 16.3.2005. do 22.3.2005. godine.
King’s College London, School of Education, Communication and Society, od 9.10.2017. do 16.10.2017. god.
King’s College London, School of Education, Communication and Society, Raspberry Pi Foundation, Cambridge, od 19.5.2019. do 24.5.2019. god.
Oblast Interesovanja: Prihvatanje računara u nastavi, usavršavanje nastavnika u oblasti računarstva i informatike, razvoj tehnološko-pedagoškog znanja u oblasti računarstva i informatike, ispitivanje pedagoških promena i inovacija u oblasti primene informacionih tehnologija u obrazovanju, učenje podržano informacionim tehnologijama, korišćenje inovativnih kompjuterskih alata u nastavi.
Članstva u organizacijama: CAS (Computing at School)
Ostali podaci: Autor i rukovodilac projekta„Podizanje digitalnih kompetencija učitelja” (PODIKOM) koji je realizovan na Fakultetu u Jagodini, a finansiran sredstvima Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Republike Srbije (2018–2019).